Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شریان»
2024-04-29@11:06:53 GMT

«علی انصاریان» در نقش شهید «مهدی رضایی»

تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۹۲۸۹۴۹

«علی انصاریان» در نقش شهید «مهدی رضایی»

زنده یاد «علی انصاریان» در فیلم سینمایی «کاپیتان امیر» نقش شهید مهدی رضایی مجد فوتبالیست سابق تیم ملی جوانان و باشگاه پرسپولیس را ایفا کرد که در عملیات کربلای 5 به شهادت رسید.

به گزارش شریان نیوز،زنده یاد علی انصاریان در آخرین کارها و فعالیت های هنری خود، در فیلم سینمایی کاپیتان امیر به کارگردانی سعید چاری ایفای نقش کرده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بنا بر این گزارش، این فوتبالیست و هنرمند فقید در فیلم کاپیتان امیر، در نقش شهید مهدی رضایی مجد فوتبالیست سابق تیم ملی جوانان و باشگاه پرسپولیس حضور یافته بود که در عملیات کربلای ۵ به شهادت رسید.

 
این فیلم برای اولین در جشنواره فیلم های ورزشی ایران اکران شد و جایزه بهترین فیلم سبک زندگی را دریافت کرد. همچنین در سال گذشته در بخش مسابقه جشنواره فیلم های ورزشی میلان حضور پیدا کرده بود.
 
 
فیلم دارای دو داستان موازی است و در خلاصه آن آمده است: پروانه کمالی یکی از بازیکنان تیم ملی فوتبال بانوان ایران به علت حذف ناجوانمردانه تیم ملی از مقدماتی المپیک به علت پوشش اسلامی ملی پوشان زن تصمیم می گیرد به عنوان اولین لژیونر زن ایرانی مهاجرت کند. ولی متوجه می شود که در آنجا می بایست کشف حجاب کند و دچار بحران و دوراهی سختی می شود.
 
او در همین ایام به طور تصادفی با شهید مهدی رضایی مجد بازیکن سابق باشگاه پرسپولیس با بازی زنده یاد علی انصاریان مواجه میشود و مسیر زندگی پر تلاطمی را طی میکند.
 
در این فیلم علاوه بر زنده یاد علی انصاریان بازیکنان تیم ملی فوتبال زنان ایران ( کوهستان خسروی، سارا قمی، زهرا قنبری، نیلوفر اردلان و مریم ازمون و ... ایفای نقش کرده اند.
نقش پروانه کمالی را ثنا صادقی بازی کرده است و جوانی شهید رضایی مجد را هم محمدامین رسول پناه بر عهده داشت.

منبع: شریان

کلیدواژه: علی انصاریان مهدی رضایی رضایی مجد زنده یاد تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shariyan.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شریان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۲۸۹۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رضایی: دولتمردان غربی دست از حماقت بردارند

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، محسن رضایی با انتشار متنی در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: بحران ارزش‌های لیبرال در مقابل مقاومت انسان‌های آزادیخواه از غزه به سرعت در حال انتقال به درون غرب است.

وی افزود: به گونه‌ای که رهبران غربی برای نجات رژیم صهیونسیتی و نتانیاهو در برابر ارزش‌ها و دانشگاه‌های خود ایستاده‌اند. دولتمردان غربی دست از حماقت بردارند. 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین انصاریان در حسینیه اعظم زنجان
  • تصویری تاریخی از علی انصاریان و مهرداد میناوند در پشت صحنه «نود»
  • عکس کمتر دیده شده از علی انصاریان و مهرداد میناوند در پشت صحنه برنامه ۹۰
  • ۱.۵ میلیون متر مربع از معابر ارومیه آسفالت‌ریزی می‌شود
  • یک‌ونیم میلیون مترمربع از معابر ارومیه آسفالت‌ریزی می‌شود
  • گل اول سپاهان به استقلال ملاثانی + فیلم
  • گزارش زنده:تراکتور 0 - 0 ذوب آهن
  • گزارش زنده: آلومینیوم ۰ - پرسپولیس ۰
  • رضایی: دولتمردان غربی دست از حماقت بردارند
  • علاقه عجیب شهید زین‌الدین به یک شهید