Web Analytics Made Easy - Statcounter

درباره ماجراهای روزهای اخیر استقلال در تابناک گزارش ها و مطالب متعددی منتشر شد و پشت پرده اعتراض دسته‌جمعی چندین بازیکن استقلال به امکانات و شرایط تیم صدرنشین لیگ را زیر ذره بین قرار دادیم.

به گزارش تابناک ورزشی، در کنار اشاره به نقش مخرب یکی دو عضو هیات مدیره استقلال در شکل‌گیری این فضای دوقطبی داخل باشگاه و راه یافتن برخی اختلافات مدیران به رختکن و میکسدزون تیم، ماجرای افزایش شگفت‌آور رقم قرارداد کاپیتان معترض آبی‌ها نیز به رسانه‌ها راه یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این خصوص عنوان شد که باشگاه استقلال از چندی پیش درخواست کتبی ورود کمیته اخلاق را به قرارداد وریا غفوری کاپیتان آبی پوشان داشته است تا ریشه بار مالی جدیدی که به این تیم بدهکار از دوران مدیریت های گذشته، تحمیل شده پیدا شود.

در این میان انتقاداتی هم متوجه احمد سعادتمند مدیرعامل پیشین باشگاه استقلال شده که قرارداد با غفوری در زمان وی و به گفته منابع خبری در طبقات فوقانی یک هتل معروف در تهران منعقد شده است!

در مورد قرارداد وریا غفوری عنوان شده که وی برای دو سال حدود ۱۴ میلیارد تومان با باشگاه استقلال قرارداد امضا کرده است در حالی که قرارداد قبلی وی هنوز تمام نشده بود و مبلغ آن نیز به سالی سه میلیارد نمی‌رسید!

اما واکنش احمد سعادتمند مدیری که باعث ایجاد این حاشیه بزرگ شده هم در نوع خودش جالب است. او در این خصوص به مهر گفت: از آخرین زمان حضور من در استقلال بیش از ۵-۶ ماه می‌گذرد و اگر ابهامی در خصوص قراردادها وجود داشت بهتر بود از همان ابتدا به آن رسیدگی می‌شد تا پاسخگو باشیم!

استدلال عجیب سعادتمند برای فرافکنی و پاسخگو نبودن درباره یکی از عجیب ترین تصمیمات مدیریتی باشگاه استقلال، نشان می‌دهد او در حال حاضر جواب منطقی و قانع‌کننده ای برای افزایش نجومی قرارداد یک بازیکن بالای ۳۵سال برای دو فصل آتی ندارد.

سعادتمند در ادامه پاسخ خود حفظ آرامش باشگاه قبل از مصاف با سپاهان را هم بهانه کرد و افزود: استقلال الان در شرایط حساسی قرار دارد. این تیم یک دیدار مهم برای قهرمانی نیم فصل با سپاهان در پیش دارد و هر گونه حاشیه و بحرانی می‌تواند این موقعیت مهم را دچار خلل نماید. من دوست ندارم ابزار دست افرادی شوم که با نام من برای استقلال حاشیه درست کنند.

مدیرعامل پیشین باشگاه استقلال تصریح کرد: امروز هر کس ادعا دارد خیرخواه استقلال است باید به آرامش آن کمک کند نه با ایجاد بحران‌های دستی و خود ساخته، زمینه ساز ایجاد حاشیه و از بین رفتن موفقیت‌ها شود.

به نظر می‌رسد احمد سعادتمند که باید پاسخگوی امضای تاییدش در این افزایش قرارداد خارج از عرف باشد، فعلا ارائه توضیح را به زمان دیگری موکول کرده است. 

این توجیه که چون شش ماه از جدایی مدیری از یک مجموعه گذشته و مسایل و تخلفات احتمالی وی قدیمی شده و دیگر وقت پرداختن به آن گذشته باشد، توجیهی عجیب و حیرت آور از سوی مدیری دولتی است که تا کنون طبق ادعای خودش دهها سمت در اختیار داشته و به قواعد کار آشناست. این توجیه از سعادتمند قطعا پذیرفتنی نیست و او دیر یا زود باید درباره این امضای بحث برانگیزش دلیل و سند قانع کننده ارایه دهد.

نویسنده: صادق لودریچه

منبع: تابناک

کلیدواژه: علی انصاریان دهه فجر حکومت پهلوی سی و نهمین جشنواره فیلم فجر شفافیت آرای نمایندگان سعادتمند استقلال تابناک ورزشی وریا غفوری افزایش قرارداد کمیته اخلاق علی انصاریان دهه فجر حکومت پهلوی سی و نهمین جشنواره فیلم فجر شفافیت آرای نمایندگان باشگاه استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۲۸۹۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اشتباه عجیب "تِراشتِگن" در بازی با والنسیا (فیلم)



ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: زیباترین گل‌های لیونل مسی در بارسلونا (فیلم) سوپرگل ستاره سابق بارسلونا در لیگ پادشاهان (فیلم) لحظه هایی که "مسی" تصمیم به نابود کردن تیم مقابل می گیرد (فیلم)

دیگر خبرها

  • نورافکن: هرچه بگذارم، حاشیه می‌شود/ اتفاقات عجیب و غریبی برایمان درست کردند
  • امضای قرارداد مدیریت هوشمند پارک حاشیه‌ای در اصفهان
  • روبرت لواندوفسکی یک پیشنهاد نجومی از عربستان را رد کرد
  • چگونه سرمایه‌گذاری ۲هزار میلیارد تومانی در حوزه پسماند شکل گرفت؟
  • اشتباه عجیب "تِراشتِگن" در بازی با والنسیا (فیلم)
  • اشتباه عجیب دروازه‌بان بارسلونا در بازی مقابل والنسیا + فیلم
  • جمله عجیب کاپیتان استقلال به وحید امیری پس از خراب کردن پنالتی
  • (ویدئو) پاسخ جالب همسر کاپیتان تیم ملی فوتسال به یک سوال جنجالی
  • ببینید | پاسخ جالب همسر کاپیتان تیم ملی فوتسال به یک سوال جنجالی
  • عکس| اقدام عجیب کاپیتان پرسپولیس در اینستاگرام/ عالیشاه همسرش را سانسور کرد