Web Analytics Made Easy - Statcounter

گزیده‌ای از پست‌های هنرمندان در فضای مجازی را مشاهده می‌کنید.

به گزارش شریان نیوز،شخصی و فعالیت هنری هنرمندان و چهره‌های معروف هنری برای طرفداران و دنبال‌کنندگان این حوزه می‌تواند جذابیت‌های خاص خود را داشته باشد. با پیدایش شبکه‌های اجتماعی مختلف و دسترسی آسان به آن برای کاربران از طریق تلفن‌های همراه حالا این امکان فراهم شده است تا آن‌ها بتوانند از فعالیت‌های بازیگر محبوب خود مطلع شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

این روز‌ها چهره های هنرمند عرصه موسیقی، سینما و تلویزیون و … یک یا چند صفحه شخصی و عمومی در شبکه‌های اجتماعی مختلف دارند و از این طریق شبانه‌روز با کاربران و هواداران خود ارتباط مستمر و دو طرفه‌ای برقرار می‌کنند.

 

در ادامه می‌توانید بخشی از فعالیت‌های هنرمندان سینما، تلویزیون و موسیقی در فضای مجازی را مشاهده کنید.

 

سیما تیرانداز، بازیگر سینما و تلویزیون دقایقی پیش تصویری از پشت صحنه سریال «دودکش ۲» منتشر کرد.

 

بهرام افشاری، ایفاگر نقش بهتاش در سریال «پایتخت»، تصویری از خود در صفحه شخصی‌اش به اشتراک گذاشت.  او همچنین با انتشار یک استوری برای هوتن شکیبا آرزوی موفقیت کرد.

 

پدرام کریمی، مجری برنامه‌های تلویزیونی با انتشار پستی در صفحه شخصی خود، به فیلم سینمایی ابلق جدیدترین ساخته نرگس آبیار واکنش نشان داد.


به سبک هر سال و همزمان با برگزاری جشنواره ی فیلم فجر ، تصمیم داشتم امسال هم در مورد هر فیلمی که می بینم ، یادداشت کوتاهی بنویسم !ولی با اتفاقاتی که تو این چند روز اخیر افتاد -که نمی خوام تلخی هارو یادآوری کنم - حس و حال هر روز فیلم دیدن و یادداشت نوشتن رو نداشتم ... با این حال تا اینجا دو تا فیلم دیدم که اولی « شیشلیک » بود و دومی « ابلق» و چون دومی بیشتر قابل حرف بود اول در موردش می نویسم ؛
«ابلق»
۱- برخلاف آنچه پیش تر شنیده بودم، “ابلق” فیلم درخشانی نیست ! (نه این که فیلم خیلی بدیه، ولی خوبم نیست !) . شاید اونایی که خوششون اومده بیشتر مضمون و شایدم بعضی بازیهای خوب فیلم مجذوبشون کرده ... ( حتم دارم چند کاندیدا خواهد داشت به خصوص “هوتن شکیبا” -که در طول فیلم مدام مراقبت می کنه تا تیپ بازی نکنه - و “الناز شاکر دوست” به خاطره گریه های زیادش و نه لهجه ی ترکی (که اصلا خوب نیست و نچسبه ) و “گلاره عباسی” و صد البته “گیتی معینی” بله “گیتی معینی” که حتی سیمرغ هم بگیره جای حرف و بحث نداره ! )
۲- از این منظر که تقریبا بازیها خوبه -هدایت - کارگردان قابل تقدیره ! اما من لحظات درخشان از کارگردان فیلم های « شبی که ماه کامل شد » و « شیار ۱۴۳» به خصوص « نفس» ندیدم! شاید من ندیدما !!!
۳- مشکل اصلی ابلق در فیلمنامه ی اثره که طرحی ساده و داستانی لاغر و دو خطی داره و دقیقا به همین خاطره که نویسنده مجبور شده نیمی از فیلمنامه رو به پرداخت شخصیت های فرعی ‌و داستانک های بی ربط و باربط اختصاص بده که به ماجرای اصلی کمکی نمی کنند و بیشتر برای شلوغ کردن و واقعی شدن صحنه ها کاربرد دارن ...
۳- مضمون این فیلم خوراک ِجشنواره های فرنگیه !!! البته اگه دهسال پیش ساخته می شد که چه بهتر ! ولی اینجا هم براش دست می زنن و جایزه هم می دن اگه بقیه ی فیلم ها در سطح متوسط باشن!
۴- اگر کرونا زودتر شرش کم بشه ، فیلم موقع اکران می تونه تماشاگر ( به خصوص خانمها ) رو به سینما بکشونه

 

 

آناهیتا همتی، بازیگر سینما و تلویزیون، تصویری از ترافیک پیش از ساعت ۲۱در صفحه شخصی خود با هوادارانش به اشتراک گذاشت.

 

امید حاجیلی، خواننده موسیقی پاپ با به اشتراک گذاشتن استوری زیر در صفحه‌اش مردم را به زنده نگه داشتن امید دعوت کرد.

 

شاهرخ استخری، بازیگر سینما و تلویزیون با انتشار تصویری جالبی از فرزند کوچکش، نوشته قابل تأملی را به اشتراک گذاشت.

 

رضا بهرام، خواننده پرطرفدار موسیقی سبک پاپ در تازه‌ترین فعالیت مجازی‌اش تصویری از خود را منتشر کرد.

 

 

رامین راستاد، هنرپیشه سینما و تلویزیون در گذشت محمد اسدی، بازیگر تئاتر و سینما را از طریق انتشار تصویری از او در استوری صفحه‌ شخصی‌اش تسلیت گفت.

 

 

محمد مسلمی، بازیگر حوزه کودک و نوجوان، تصویری متفاوت از خود با لباس پلیس راهنمایی رانندگی منتشر کرد.

 

منبع: شریان

کلیدواژه: سینما و تلویزیون صفحه شخصی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shariyan.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شریان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۲۹۱۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«پرویز خان» به خانه‌ها رسید/ روایتی متفاوت از مربی اخلاق فوتبال در راه اکران آنلاین

فیلم سینمایی «پرویز خان» به نویسندگی و کارگردانی علی ثقفی از جمعه ۷ اردیبهشت ماه در بخش سینما آنلاین فیلم نت اکران خواهد شد.

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، فیلم سینمایی «پرویز خان» به نویسندگی و کارگردانی علی ثقفی و تهیه کنندگی عطا پناهی از جمعه ۷ اردیبهشت ماه ساعت ۸ صبح در بخش سینما آنلاین فیلم نت اکران خواهد شد.

«پرویزخان» از ۲۳ اسفندماه در سینما‌های سراسر کشور اکران خود را آغاز کرده بود که با استقبال مخاطبان رو به رو شد.

این فیلم سینمایی در چهل و دومین جشنواره فیلم فجر توانست نظر منتقدان و اهالی رسانه را به خود جلب کند و موفق به نامزدی در ۹ رشته شد و سیمرغ بلورین بهترین فیلم اول، سیمرغ بلورین بهترین تدوین و دیپلم افتخار بهترین فیلمنامه را دریافت کرد.

سعید پورصمیمی، حمیدرضا پگاه، بهنام تشکر، علی باقری، المیرا دهقانی، خسرو احمدی، مهدی قربانی، یاسین مسعودی، محمد صادق ملک، نیما نادری، روزبه رئوفی، یدالله شادمانی، مهدی فریضه، منوچهر علیپور، امیر دانشجو، سید ابوالفضل موسوی، نصیر ساکی، امیرمهدی کوشکی، علی فرحناک، اسکندر کوتی و مریم سعادت بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

فلیم سینمایی «پرویزخان» که محصول سازمان هنری رسانه‌ای اوج با حمایت وزارت ورزش و جوانان است، درباره پرویز دهداری یکی از متفاوت‌ترین مربیان بزرگ تیم ملی فوتبال ایران است.

عوامل فیلم سینمایی «پرویز خان» عبارتند از مدیر فیلمبرداری: وحید ابراهیمی، مدیر صدابرداری: میثم یاردیلو، طراح صحنه: محسن خدابخشی، طراح لباس: آزاده قوام، طراح چهره پردازی: امید گلزاده، تدوین: حسن حسندوست، طراح جلوه‌های بصری: سید هادی اسلامی، مدیر تولید: رضا زنجانیان، طراحی و ترکیب صدا: حسین قورچیان، آهنگساز: بامداد افشار، اصلاح رنگ ونور: فربد جلالی، دستیار اول کارگردان: علی غیاثوند، مدیر تدارکات: امیر مرایی، برنامه‌ریز: سحر زرندی، عکاس: حبیب مجیدی، روابط عمومی: علی سلمان زاده، مجری طرح: استودیو بادبان.

دیگر خبرها

  • واکنش یکی از عموهای فیتیله‌ای به اظهارات جنجالی عموقناد | اختلافی که پس از سال‌ها فیتیله‌اش روشن شد!
  • پشت صحنه تازه‌ترین فیلم پارسا پیروزفر در سینما
  • تغییر چهره متین ستوده بازیگر لیسانسه‌ها بعد از ۸ سال
  • پشت صحنه تازه ترین فیلم پارسا پیروزفر در سینما | تصاویر
  • عکس| گریم متفاوت بازیگر سریال یاغی/ عکس‌های علی شادمان در سریال جدیدش
  • هنرمندان مازندرانی به عیادت مش فتاح رفتند
  • جزئیاتی درباره ۱۳ فیلم جدیدی که به جشنواره کن ۲۰۲۴ اضافه شد
  • «پرویز خان» به خانه‌ها رسید/ روایتی متفاوت از مربی اخلاق فوتبال در راه اکران آنلاین
  • شترسواری گلاره عباسی در جنوب ایران | عکس
  • بازیگر سینما و تلویزیون: دولت به اقتصاد خانواده‌ها توجه بیشتری کند