Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، محمد شجاعان مدیرکل کمیته امداد استان یزد با اشاره به اهمیت ایجاد اشتغال برای نیازمندان با هدف فقرزدائی و تقویت اقتصاد خانواده در بخش‌های معیشت، اشتغال و مسکن، گفت: در ۱۰ ماهه امسال ۲۲۲۰ فرصت شغلی برای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان یزد با اعطای تسهیلات اشتغال ایجاد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: بهبود فضای کسب و کار، توسعه همکاری با فعالان کسب و کار و توسعه زنجیره‌های ارزش در قالب نظام هدایت شغلی و راهبری شغلی از جمله راهبرد‌های مهم این نهاد در ایجاد فرصت‌های شغلی برای مددجویان تحت حمایت این نهاد است.

مدیرکل کمیته امداد استان یزد ادامه داد: این نهاد در ۱۰ ماهه امسال ۸۸ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان وام اشتغال برای ایجاد فرصت‌های شغلی به مددجویان تحت حمایت از طریق منابع صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت و منابع بانکی پرداخت کرد.

شجاعان تصریح کرد: این نهاد برای تحقق اهداف خود در زمینه ایجاد اشتغال از ظرفیت‌های مختلفی، چون خیران کارآفرین، جهادگران کارآفرین، مراکز مشاوره شغلی، آموزشگاه‌های کسب و کار، موسسات کاریابی، کارفرمایان، شهرک‌های صنعتی، هیئت‌های شناسایی و نظارت بر راهبران، بانک‌ها و موسسات مالی، دستگاه‌های اجرایی و نهاد‌های محلی، شرکت‌های فنی، مهندسی و دانش بنیان، پارک‌های علم و فن آوری استفاده می‌کند.

او افزود: تسهیلات اعطایی برای ایجاد مشاغل مختلفی ازجمله دام‌پروری، زنبورداری، طیور، خدمات، طرح حمل‌ و نقل، صنایع‌دستی، فرش و گلیم، صنعتی و معدنی، کشاورزی و پرورش آبزیان و شیلات بوده است.

انتهای پیام/ی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مددجویان کمیته امداد کمیته امداد تسهیلات اشتغالزایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۲۹۳۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایجاد هزار و ۵۰۰ فرصت شغلی در لردگان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری گفت: امسال در سطح شهرستان لردگان تعهد ایجاد یک هزار و ۵۰۷ فرصت شغلی جدید در سه بخش خدمات، صنعت و کشاورزی وجود دارد.

دیگر خبرها

  • توانمندسازی مددجویان راهبرد اصلی کمیته امداد است
  • اعطای تسهیلات 4 میلیاردی به کارفرمایان در ازای به کارگیری معلولان + جزییات
  • کمیته امداد، نهاد پیشران در حوزه اشتغال کشور است
  • اعطای تسهیلات 40 میلیاردی به کارفرمایان زنجانی در ازای به کارگیری معلولان + جزییات
  • ایجاد هزار و ۵۰۰ فرصت شغلی در لردگان
  • کارفرمایان زنجانی در ازای به کارگیری معلولان تا ۴۰ میلیارد ریال تسهیلات دریافت می کنند
  • توانمندسازی مددجویان هدف اصلی کمیته امداد است
  • توانمندشدن بیش از ۴ هزار خانوار کمیته امداد استان همدان
  • نهاد مقدس کمیته امداد، یک نهاد دینی و انقلابی است
  • مهارت‌آموزی سه هزار و ۵۲۱ مددجوی کمیته امداد خراسان‌جنوبی