Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@18:14:31 GMT

مازندران مشکل زمین در طرح اقدام ملی مسکن ندارد

تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۹۲۹۴۳۸

مازندران مشکل زمین در طرح اقدام ملی مسکن ندارد

ایسنا/مازندران استاندار مازندران گفت: مازندران مشکل زمین در طرح اقدام ملی مسکن ندارد.

احمد حسین زادگان در جلسه شورای مسکن استان  مازندران که با حضور مهرآبادی، معاون وزیر راه و شهرسازی برگزار شد، افزود: اراده دولت اتمام و تحویل پروژه های مسکن مهر بوده و مسکن مهر در استان مازندران در اکثر شهرستان ها به بهره برداری رسیده است و درصد کمی باقیمانده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی یادآور شد: مشکلات پروژه های باقیمانده در این جلسه بررسی و اعتبار لازم برای اتمام پروژه توسط معاون وزیر راه و شهرسازی تامین شد.

استاندار مازندران خاطرنشان کرد: امیدواریم با تلاش دستگاه های اجرایی پرونده پروژه های باقیمانده مسکن مهر استان تا پایان سال بسته شود تا فقط بخش اندکی از مسایل مربوط به زیربنایی که باقی می ماند تا پایان اردیبهشت سال آینده به اتمام برسد .

حسین زادگان با اعلام این که در چند روز آینده بیش از ۵۰۰ واحد مسکن مهر در رامسر تحویل متقاضیان می شود، عنوان کرد: مصوب شد با مدیریت معاون عمرانی استانداری، برنامه زمانبندی و عملیاتی اتمام پروژه های مسکن مهر تدوین و پیگیری شود.

وی خبر داد: با پیگیری های صورت گرفته از استان مازندران، آیت الله رییسی، رییس قوه قضاییه، دریافت سود بالاتر از میزان مصوب در شورای مسکن از سوی بانک تجارت را ممنوع کرد.

حسین زادگان گفت: با تدابیر اتخاذ شده در اجرای طرح اقدام ملی مسکن در استان مشکل زمین نداریم و در شهرستان ساری سقف اول انجام شده است و در برخی از شهرستان ها بتن ریزی شده و امیدواریم که در موعد مقرر تحویل متقاضیان شود.

استاندار افزود: از بیش از ۱۰ هزار ثبت نام شده، ۲هزار و ۱۰۰ نفر واجد شرایط بوده اند اما فقط ۸۱۱ نفر آورده نقدی داشته اند که این رقم باید افزایش پیدا کند.

وی بیان کرد: اقدام ملی مسکن، طرح بسیار خوبی است و اینکه در استان، زمین ها در داخل شهر ها و یا نزدیک شهر ها انتخاب شده، یک مزیت است.

حسین زادگان عنوان کرد: امیدواریم با اطلاع رسانی توسط صدا و سیما و رسانه های استان مردمی که در تهیه مسکن مشکل دارند از مزایای این طرح مطلع شده و بتوانند از این فرصت استفاده کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی طرح مسکن ملی اقدام ملی مسکن حسین زادگان مسکن مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۲۹۴۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیسی: مشکلات آبی و برقی کشور درحال حل‌شدن هستند

سید ابراهیم رئیسی اظهار داشت: اگر در سال‌های قبل سالی یک میلیون مسکن ساخته می‌شد، امروز در تهران و استان‌ها مشکل مسکن نداشتیم. هم قانون می‌گوید و هم نیاز کشور است که یک میلیون مسکن ساخته شود، اگر این اتفاق رخ دهد نیاز مردم برطرف خواهد شد.

به گزارش ایسنا، وی افزود: مشکلات آبی و برقی کشور در حال برطرف شدن هستند.

رئیس‌جمهور امروز در جمع مردم جنوب غرب تهران گفت: آن‌چه که شهدای عزیز ما جان خود را نثار آن کردند، توجه به قوانین خداوند و اجرای آن در همه عرصه‌های زندگی است. آنچه در وصایای شهدا آمده، اجرای عدالت است، یعنی آن ظرفیتی که در کشور وجود دارد بر اساس عدالت توزیع شود.

وی در بخش دیگری از اظهارات خود با اشاره به موضوع انرژی گفت: امروز طبق برنامه‌ریزی‌ها مشکلات آبی و برقی کشور در حال برطرف شدن هستند.

رئیس‌جمهور همچنین در زمینه اشتغال و مسکن بیان کرد: در ابتدای دولت گفتیم که هر سال باید یک میلیون شغل ایجاد می‌شد که اگر می‌شد امروز با مشکل روبرو نبودیم، امروز از وعده خود عقب نیستیم، در بسیاری از استان‌ها نرخ بی‌کاری در کشور کاهشی است، مسئله مسکن هم مهم است. اگر در سال‌های قبل سالی یک میلیون مسکن ساخته می‌شد، امروز در تهران و استان‌ها مشکل مسکن نداشتیم. هم قانون می‌گوید و هم نیاز کشور است که یک میلیون مسکن ساخته شود، اگر این اتفاق رخ دهد نیاز مردم برطرف خواهد شد.

دیگر خبرها

  • عزم دولت سیزدهم برای حل مشکل مسکن جدی است
  • رئیسی: مشکلات آبی و برقی کشور درحال حل‌شدن هستند
  • رئیسی: مشکلات آبی و برقی کشور در حال حل شدن هستند
  • الحاق ۴۱ هزار هکتار اراضی به محدوده‌های شهری برای تکمیل پروژه‌های نهضت ملی مسکن
  • پروژه‌های آماده‌سازی اراضی ۱.۵ میلیون واحد مسکونی در کشور آغاز شد
  • مدیریت درست بارندگی در یزد
  • تأمین هزار و ۲۲۴ هکتار زمین برای ساخت مسکن ملی در لرستان
  • نیمی از چین در حال غرق شدن است
  • مردم پروژه‌های نهضت ملی مسکن را کامل می‌کنند؟
  • کارشناس مسکن: هیچ جای دنیا مستأجران مثل ایران به حال خود رها ‌نشدند / معضل مستأجران می‌تواند مشکل امنیتی شود