Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-08@03:20:15 GMT

ترویج انگاره های ارزشی انقلاب امری مهم است

تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۹۲۹۶۱۸

ترویج انگاره های ارزشی انقلاب امری مهم است

به گزارش خبرنگار مهر، علی کریمی فیروزجایی صبح یکشنبه درحاشیه افتتاح طرح‌های دهه فجر انقلاب اسلامی در بابل گفت: انعکاس مستمر دستاوردهای درخشان انقلاب مایه مباهات دوستداران نظام اسلامی در داخل و خارج و نیز سرافکندگی و یاس دشمنان غدار می‌شود.

دبیر کل جامعه اسلامی فرهنگیان کشور با اشاره به پیشرفت‌های خیره کننده کشورمان در بعد از پیروزی نهضت شکوهمند اسلامی افزود: مزاحمت استکبار و جنگ تحمیلی حرکت پیشتازانه انقلاب اسلامی را سد نکرد اما باعث تأخیر در تحقق اهداف والای آن شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیر هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی احیای عزت و شکوه مردم ایران در پرتو انقلاب را یادآورشد وافزود: عظمت انقلاب اسلامی در همه عرصه‌ها متجلی و روبه جلو است.

عضو هیئت رئیسه مجلس با تاکید بر نقش تأثیر گذار جمهوری اسلامی ایران در معادلات جهانی گفت: انقلاب اسلامی در حل چالش‌های بین المللی و تحولات منطقه‌ای نقش تعیین کننده و راهبردی دارد.

کریمی فیروزجایی نادیده انگاشتن دستاوردهای بی نظیر انقلاب را مانند ندیدن تابش خورشید و مایه تأسف دانست وافزود: انقلاب اسلامی هم اکنون در اوج بالندگی مانع بزرگ تحقق رویاهای سلطه گرانه استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی است.

این مسئول پارلمانی ضرورت توجه به اتحاد و انسجام ملی را برای پیشبرد اهداف عالی نظام اسلامی خاطر نشان کردوافزود: معتقدان و دلبستگان حقیقی انقلاب و آرمانهای والای آن باید با پرهیز از اختلافات داخلی برای پیشبرد سریع اهداف محوری انقلاب بکوشند.

این نماینده مجلس مردم را عمق استراتژیک نظام دانست وافزود: همه دستگاه‌های مسئول در کشور باید جلب رضایتمندی مردم را وجهه همت خود فرار دهند و از ناراضی تراشی حذر کنند.

کریمی فیروزجایی باتاکید بر الگوهای معرفتی انقلاب گفت: ترویج انگاره‌های ارزشی و تحقق منویات رهبر فرزانه انقلاب نیازمند سختکوشی و کاربست روحیه جهادی در عرصه خدمت است.

کد خبر 5140836

منبع: مهر

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی علی کریمی دهه فجر دهه فجر ویروس کرونا چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی کرمانشاه خطبه های نماز جمعه آمار کرونا گرگان بوشهر شیراز شهرستان کرج عکس استانها انقلاب اسلامی ایران سی و نهمین جشنواره فیلم فجر ایلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۲۹۶۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فهرست کامل کاندیداهای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب برای انتخابات منتشر شد

تابناک _ فهرست نهایی کاندیداهای مورد حمایت شورای ائتلاف برای دور دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی منتشر شد.

شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی با دعوت مردم و نیروهای جبهه انقلاب به حضور و مشارکت گسترده در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی، لیست نهایی نامزدهای مورد حمایت خود در این مرحله از انتخابات را در حوزه‌های انتخابیه سراسر کشور منتشر کرد.

کاندیداهای مورد حمایت «جبهه انقلاب» مطابق اعلام دفاتر استانی شورای ائتلاف برای دوره دوم انتخابات مجلس دوازدهم شورای اسلامی به شرح زیر است:

 

 

پیش از این نیز فهرست کاندیداهای این تشکل سیاسی اصولگرا برای دور دوم انتخابات مجلس در تهران منتشر شده بود.

دیگر خبرها

  • موفقیت معلمان در تربیت جوانانی در تراز انقلاب اسلامی است
  • تعهد و تقوای سیاسی از شاخصه های نماینده در تراز انقلاب است
  • اسلامی: ما در چارچوب پادمان و ان‌پی‌تی حرکت می‌کنیم
  • افزایش قدرت معیشتی خانوار در آذربایجان‌شرقی مورد توجه خواهد بود
  • کاهش مشکلات جامعه با تحول در نظام آموزشی امکان‌پذیر است
  • فهرست کامل کاندیداهای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب برای انتخابات منتشر شد
  • لیست نهایی کاندیداهای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب منتشر شد
  • اجرای شیوه‌نامه نظام استاد شاگردی در دانشگاه آزاد اسلامی
  • انتشار دست‌نوشته‌ رهبر انقلاب در دفتر کتابخانه وزیری، برای نخستین‌بار + عکس
  • کنگره شهدای مرکزی به یک جریان عظیم فرهنگی در کشور تبدیل شده است