Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-03@00:07:44 GMT

دولت مکلف به ساخت سالانه یک میلیون واحد مسکونی شد

تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۹۲۹۶۹۸

دولت مکلف به ساخت سالانه یک میلیون واحد مسکونی شد

به گزارش خبرنگار مهر، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز با ۱۹۵ رأی موافق، چهار رأی مخالف و یک رأی ممتنع از مجموع ۲۲۵ نماینده حاضر در جلسه ماده ۱ طرح «جهش تولید و تأمین مسکن» را تصویب کردند.

بر اساس این مصوبه، دولت موظف است نیاز سالانه مسکن کشور را بر اساس اعلام وزارت راه و شهرسازی مستند به مطالعات طرح جامع مسکن، در مناطق شهری و روستایی تأمین و به نحوی برنامه ریزی و اقدام کند تا در چهار سال نخست اجرای این قانون، سالانه به طور متوسط حداقل یک میلیون واحد مسکونی در کشور برای متقاضیان واجد شرایط بر اساس قانون ساماندهی و حمایت از تولید و عرضه مسکن مصوب ۲۵ اردیبهشت ۱۳۸۷ تولید و عرضه شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کد خبر 5140850 زهرا علیدادی

منبع: مهر

کلیدواژه: طرح جامع مسکن وزارت راه و شهرسازی مسکن صحن مجلس مجلس شورای اسلامی لایحه بودجه ۱۴۰۰ صحن مجلس کمیسیون تلفیق محمد باقر قالیباف هیئت دولت حجت الاسلام حسن روحانی امیر سرتیپ حاتمی لایحه بودجه ارتش جمهوری اسلامی ایران اسحاق جهانگیری جمهوری اسلامی ایران حسن روحانی شورای نگهبان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۲۹۶۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ساخت شهرک مسکونی کارکنان دادگستری هرمزگان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خلیج فارس؛ رئیس کل دادگستری هرمزگان گفت: این شهرک مسکونی در زمینی به مساحت بیش از ۱۸ هکتار در بولوار شهید رجایی بندرعباس ساخته می‌شود.

بیشتر بخوانید؛ واگذاری بیش از هزار واحد مسکونی به مددجویان هرمزگانی
مجتبی قهرمانی افزود: در شهرک مسکونی کارکنان دادگستری هرمزگان هزار و سیصد و چهل واحد مسکونی ساخته می‌شود.

دیگر خبرها

  • رفع خطر از منازل مسکونی فرسوده منطقه ۴ یزد
  • وجود ۱۹ هزار واحد مسکونی در حال ساخت در سمنان
  • بهادری جهرمی: جهش تولید با مشارکت مردم از طریق چاره‌اندیشی محقق می‌شود
  • برنامه ریزی برای ساخت ۱۳۰ هزار واحد مسکونی در استان همدان
  • ساخت ۴۶ واحد مسکن محرومان در ۲ بخش سنگر و کوچصفهان
  • آغاز ساخت شهرک مسکونی کارکنان دادگستری هرمزگان
  • دولت مکلف شد 300 هزار هکتار به زمینهای قابل سکونت در شهرهای با تراکم زیر 70 هزار نفر اضافه کند
  • ۳۹۳۹ واحد مسکونی در بندرلنگه احداث می‌شود
  • بی توجهی بانک‌ها برای تحقق شعار سال در بخش مسکن/ سهم صفر درصدی ۱۸ بانک در تأمین مالی نهضت ملی مسکن/ نظارت بانک مرکزی کجاست؟
  • تامین زمین برای ساخت بیش از ۹۰ هزار واحد مسکونی در شمال سیستان و بلوچستان