Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از آی ۲۴، در پی تیراندازی به یک دانشجوی پرستاری که منجر به فوت او شد، جامعه اعراب رژیم صهیونیستی به همراه صهیونیست‌ها علیه خشم و جنایت کابینه نتانیاهو دست به اعتراض زدند. 

هزاران نفر از اعراب ساکن سرزمین‌های اشغالی با اعلام اینکه از افزایش خشونت و  میزان جرم و جنایت در جوامع عرب به خشم آمده اند، خواستار توقف این جنایات از نخست وزیر رژیم صهیونیستی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در اوایل هفته گذشته احمد حجازی، دانشجوی پرستاری  ۲۲ ساله در شهر طمره  واقع در حدود ۱۵ مایلی شمال حیفا در پی شلیک پلیس کشته شد.

این حادثه باعث ایجاد تجمعات گسترده در جوامع عربی-صهیونیستی در سراسر کشور از جمله طمره، ام‌الفهم و ناصره شد، معترضان خواستار تحقیق در این خصوص شدند.

برگزارکنندگان اعتراض در این تجمع با سردادن شعارهایی مانند «نه به خشونت، نه به جرم و سلاح‌ها ما را می‌کشند» خواستار خواستار برکناری نتانیاهو شدند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بنیامین نتانیاهو رژیم صهیونیستی اخبار خاورمیانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۲۹۷۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بلینکن وارد سرزمین های اشغالی شد

 وزیر خارجه آمریکا برای گفت‌وگو درباره توافق آتش‌بس میان رژیم صهیونیستی و حماس، وارد سرزمین‌های اشغالی شد.

به گزارش ایلنا به نقل از خبرگزاری فرانسه، «آنتونی بلینکن» وزیر خارجه آمریکا برای گفت‌وگو درباره توافق آتش‌بس میان رژیم صهیونیستی و حماس، وارد سرزمین‌های اشغالی شد. 

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • مأموریت دشوار بلینکن
  • نتانیاهو شمال اسراییل را به حال خود رها کرده است
  • ۵۸ درصد صهیونیست‌ها خواستار برکناری فوری نتانیاهو هستند
  • تداوم تظاهرات شهرک‌نشینان علیه نتانیاهو و ادامه جنگ غزه
  • تظاهرات اعتراضی شهرک‌نشینان همچنان ادامه دارد
  • بلینکن وارد سرزمین های اشغالی شد
  • تظاهرات علیه نتانیاهو در قلب تل‌آویو
  • کابینه نتانیاهو هزینه زیادی را به ما تحمیل کرد/ طبقه متوسط در حال نابودی
  • ادامه حمایت دانشگاهیان سمنان از دانشجویان آمریکایی حامی غزه
  • نتانیاهو برای قدرت ساکنان سرزمین‌های اشغالی را هم قربانی می‌کند