Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، قسمت چهارم از مرحله نیمه‌نهایی فصل دوم «عصر جدید» شب گذشته روی آنتن شبکه سه سیما رفت.

شب گذشته، گروه بچه‌های شهر در رشته سیرک روی صحنه آمدند تا با دو استعداد دیگر یعنی بهاره سرگل‌زایی در زمینه صدا و عرفان طهماسبی در زمینه خوانندگی رقابت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

غیر از این سه اجرا، پسران نینجا هم در این قسمت حضور داشتند.

در بخش ابتدایی، احسان علیخانی با یک چالش باحال  با سوالات جالب  داوران را خطاب قرار داد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

پسران نینجا، نخستین اجرای قسمت چهارم از مرحله نیمه‌نهایی فصل دوم عصر جدید را به صحنه آوردند. آن‌ها با هنر نامرئی‌شدن، مبارزه با ناامیدی را روایت کردند اما با رأی عجیب داوران همراه شدند. این گروه سه رأی منفی و یک رأی مثبت از داوران دریافت کردند که تعجب عوامل پشت صحنه عصرجدید را در پی داشت.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

علیخانی گفت: من یک کلام صحبت نکردم تا شما رأی خود را بدهید؛ چراکه حرف و حدیث پیش آمده بود که چون احسان علیخانی کارت طلایی خود را به پسران نینجا داده، پس آن‌ها حتماً فینالیست می‌شوند. در صورتی که دیدید اینگونه نیست و هر داور رأی مستقل خودش را می‌دهد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

عرفان طهماسبی، دومین اجرای قسمت چهارم را روی صحنه اجرا کرد. او با تلفیق موسیقی جنوبی و بختیاری در آهنگ «ماه مُو» توانست رأی مثبت داوران را به دست بیاورد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

گروه بچه‌ شهر هم سومین اجرای قسمت چهارم را به عهده داشتند. در این نمایش دزد و صاحب خانه رفیق شدند تا روی لوستر حرکت بزنند، اما اجرای قابل قبولی نداشتند و سه رأی منفی دریافت کردند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

بهاره سرگل زایی، آخرین اجرای قسمت چهارم از مرحله نیمه‌نهایی را به نمایش گذاشت. او در صحنه با ۴ دست و ۲ عروسک دیده شد. سه رأی مثبت داوران و یک رای منفی آریا عظیمی نژاد را دریافت کرد.

بهرام عظیمی (مربی بهاره سرگل زایی) در اعتراض به رای قرمز عظیمی نژاد گفت: بخش عروسک گردانی بهاره سرگل زایی را با یک عروسک گردانی حرفه‌ای مقایسه نکنید؛ چراکه اینجا محل استعدادیابی است و او در مدت دو ماه عروسک گردانی را کار کرده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

در پایان قسمت چهارم نیمه‌نهایی «عصر جدید»، بهاره سرگل زایی و عرفان طهماسبی، با رأی داوران انتخاب شدند و به نظرسنجی مردمی راه پیدا کردند تا یک گروه با انتخاب مردم به فینال راه پیدا کند.


انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: عصر جدید احسان علیخانی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی اجرای قسمت چهارم عروسک گردانی نیمه نهایی عصر جدید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۲۹۸۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کیفیت هوای سلماس ناسالم برای گروه‌های حساس 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،خانم قمری با بیان اینکه شاخص کیفیت هوا در سلماس طبق آخرین داده‌های دریافتی ۱۱۸ است افزود: در نخستین ساعت‌های روز نیز کیفیت هوا در سلماس ناسالم برای گروه‌های حساس بود.

او ضافه کرد: پایداری هوا، افزایش آلاینده‌ها به خصوص خودرو‌ها و وارونگی دما علت اصلی کاهش کیفی هواست.

خانم قمری اضافه کرد: لازم است شهروندان در چنین مواقعی از تردد‌های غیر ضروری در سطح شهر و نقاط پرتردداجتناب کنند.

او توصیه کرد: بیماران خاص، بیماران تنفسی و قلبی نیز تا رفع این شرایط از منزل خارج نشده و در معرض هوای آلوده قرار نگیرند.

قمری گفت: کاهش استفاده از وسایل نقلیه شخصی و استفاده از وسایل حمل و نقل همگانی، جلوگیری از فعالیت توام با آلودگی واحد‌های صنعتی آلاینده محیط زیست نیز باید مورد توجه همگان باشد.

دیگر خبرها

  • بررسی پدیده «پولشویی» در «مدار بسته» تلویزیون
  • پوچتینو: VAR به فوتبال صدمه زده است؛ تصمیم داوران بازی باورنکردنی بود
  • انتقاد بازیگر قدیمی به جیغ و دست و هورا در شب آخر عروسک‌خونه
  • جشنواره «عروسکخونه» برگزیدگان خود را شناخت/ تجلیل از حسن دادشکر و عادل بزدوده
  • اجرای آیین دو هزار ساله بیل‌گردانی
  • شکست سنگین دورتموند مقابل لایپزیش/ بایرن مونیخ پیروز شد + فیلم
  • احسان یاسین از فلسطین خواند
  • کیفیت هوای سلماس ناسالم برای گروه‌های حساس 
  • نمایش اثر منتخب شانزدهمین جشنواره هنر‌های تجسمی فجر در دوسالانه هنر ونیز ۲۰۲۴
  • وضعیت قرمز هوا در دو ایستگاه اصفهان