Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون جوانان وزیر ورزش و جوانان، با بیان اینکه استان هرمزگان ظرفیت و پتانسیل بالایی در کسب ثروت دارد، گفت: یکی از فعالیت های سمن های جوانان و دلایل شکل گیری آن رفع و کاهش آسیب‌های اجتماعی،توسعه اشتغال و...در استان هااست که تشکل ها بسیار خوب و‌موفق عمل کرده اند.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، محمد مهدی تندگویان در دیدار با مجمع جوانان استان و منتخب سمن های هرمزگان  افزود: از زمان مدیرکلی امیاری اتفاقات مشهود و‌خوبی در استان هرمزگان در دو‌حوزه ورزش ‌وجوانان افتاده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطر نشان کرد: خیلی از مسائل و مشکلات موجود در استان هرمزگان مشابه سایر مشکلات در استانهای دیگر کشور است.

تندگویان با اشاره به احداث خانه جوان گفت: برای احداث خانه جوان در استان ها بسیاری از مدیران با تلاش و همت و حمایت وزارتخانه این خانه‌ را احداث نموده اند و از سال آینده نیز مشکل اعتبار بودجه احداث خانه جوان رفع خواهد شد.

معاون وزیر ورزش و جوانان اضافه کرد: همانطور که مشکل قانونی احداث خانه جوان با پیگیری ها و تلاش رفع شد مشکل بودجه و اعتبارات هم رفع میگردد تا خانه جوان تعیین تکلیف شود.

وی با بیان اینکه درخواست پایش درخصوص اشتغال مجمع جوانان را داریم، بیان کرد: همه تشکل ها می‌توانند نماینده بسیار خوبی برای جوانان استان ها باشند و پیگیر مطالبات همه جوانان استان باشند.

تندگویان با بیان اینکه در سال های اخیر دولت برای جایگاه مجمع ملی سمن های  جوانان کمک های زیادی نموده است، اظهار کرد: ماهم هر جایی که احساس کمبود و کوتاهی کنیم قطعا پیگیری های لازم را در جهت رفع آن انجام خواهیم داد.

وی با تاکید بر اینکه مجمع جوانان یک تعریفی از عملکرد خود برای جوانان استان داشته باشند،افزود: از تشکل ها انتظار داریم نقشه راهی برای برنامه ها و هدف های بلند مدت خود ترسیم نمایند تا جایگاه خود را بالاتر ببرند و چشم اندازه‌ای بزرگ‌تری را دنبال کنند.

تندگویان با بیان اینکه امیدواریم به زودی مشکل ثبت و صدور مجوزهای خانه های جوانان رفع شود، بیان کرد: در سال جدید با ابلاغ قانون جدید وزارت ورزش و جوانان، مشکلات رفع می شود.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اشتغالزایی کاهش آسیب های اجتماعی احداث خانه جوان جوانان استان تشکل ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۲۹۹۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استاندار هرمزگان: خلیج فارس خانه ایرانی‌ها‌ست

استاندار هرمزگان با بیان "خلیج فارس خانه ماست." گفت: ۱۰ اردیبهشت ماه نشانه‌ حراست از نمادهای هویتی و پاسداری از خلیج فارس است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرعباس، مهدی دوستی استاندار هرمزگان در آیین اختتامیه جشنواره بین‌المللی خلیج فارس اظهار داشت: روز خلیج فارس یادآور یکی از مجموعه فتوحات گسترده ملت ایران در طول تاریخ است.

وی با تأکید بر اینکه روز خلیج فارس و اخراج پرتغالی‌ها از این منطقه درست مثل روزهایی که مغول‌ها، یونانی‌ها و رومی‌ها از ایرانیان شکست خوردند بزرگ و مهم است افزود: فتح خلیج فارس به‌دست دلاوران ایرانی در سال 1622 میلادی مثل فتح خرمشهر است و اهمیت زیادی دارد.

استاندار هرمزگان با بیان "خلیج فارس خانه ماست." گفت: این روز نشانه‌ حراست از نمادهای هویتی و پاسداری از خلیج فارس است و امروز ما وظیفه مهمی را برای دفاع از نام، محیط زیست و مردمان ساکن در این منطقه به‌عهده داریم.

وی تصریح کرد: یکی از وظایف ما زنده نگه‌داشتن تاریخ و هویت خلیج فارس است که این هویت و تاریخ نشانه‌هایی مثل موسیقی، فرهنگ و آداب و رسوم دارد.

دوستی گفت: روز 10 اردیبهشت ماه که روز فتح جزیره هرمز و حاکمیت ایرانیان بر تمام خلیج فارس است بهانه‌ای است که ما به این فرهنگ بپردازیم و یاد و نام خلیج همیشه فارس را زنده نگه‌داریم.

انتهای پیام/864+

دیگر خبرها

  • نویدکیا: نبردن در خانه برای ما اذیت‌کننده است
  • معلمی که برای نسل جوان جاذبه داشت
  • آغاز عملیات اجرایی احداث شهرک داتیک بندرعباس
  • کاهش ۲۲ درصدی تعداد حوادث ناشی از کار در زنجان
  • ۵۰ تشکل کارگری خراسان رضوی فعالیتی ندارند
  • آیت‌الله مظاهری: روش مواجهه با جوانان، دهن‌کجی و رَمی به بی‌عقلی و بی‌دینی نیست
  • عروس و داماد درچه‌ای راهی خانه بخت شدند
  • سقف حمایت انجمن سینمای جوان از فیلم‌ کوتاه ۲۵۰ میلیون تومان شد
  • روزهای درخشان کامیابی نیا با بازوبند در اصفهان
  • استاندار هرمزگان: خلیج فارس خانه ایرانی‌ها‌ست