Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی نروژی تیم فوتبال منچستریونایتد می‌گوید که تیمش مدعی قهرمانی در لیگ برتر انگلیس نیست. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، اولگنار سولسشایر که تیم تحت‌هدایتش شب گذشته (شنبه) در هفته بیست‌وسوم لیگ برتر انگلیس در دیداری خانگی برد مقابل اورتون را دقیقه 5+90 از دست داد و تن به تساوی 3-3 داد، پس از این بازی گفت: ما بازی خوبی را در نیمه دوم به نمایش گذاشتیم، اما سه گل از روی سه شوت در چهارچوب خوردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وقتی هم چنین اتفاقی می‌افتد، ناامید می‌شوید. کسی را بابت گل‌هایی که دریافت کردیم، سرزنش نمی‌کنم، اما می‌دانیم که می‌توانستیم به عنوان تیمی روی آن سه گل اورتون بهتر کار کنیم. این نتایج است که در روحیه تیم تأثیر می‌گذارند و آن گلی که در وقت‌های تلف‌شده بازی دریافت کردیم، ما را ناراحت به خانه می‌فرستد. ما دو امتیاز را روی یک ارسال بلند توپ (اشاره به گل سوم) که باید بهتر آن را دفاع می‌کردیم، از دست دادیم.

سرمربی نروژی شیاطین سرخ که شاگردانش با این تساوی حالا اختلاف‌شان با منچسترسیتی صدرنشین که دو بازی هم کمتر انجام داده، دو امتیاز است، صحبت‌های خود را اینطور ادامه داد: ما در مورد کسب عناوین قهرمانی‌ صحبت نمی‌کنیم. تیم راه طولانی را برای رسیدن به این جایگاه طی کرده است. ما حتی نباید مدعی قهرمانی در نظر گرفته شویم. این شما رسانه‌ها هستید که در مورد مدعی بودن ما صحبت می‌کنید. ما نیاز داریم که به لحاظ تیمی بهتر باشیم و در نهایت ببینیم در چه جایگاهی فصل را به پایان خواهیم برد. حالا باید به کارمان ادامه دهیم و نیاز داریم که از خوردن گل‌های ساده جلوگیری کنیم.

مدافع آرژانتینی منچستریونایتد رسماً به بوکاجونیورز پیوست

منچستریونایتد در بازی بعدی خود، سه‌شنبه شب باید در دور پنجم جام حذفی انگلیس به مصاف وستهام برود.

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: لیگ برتر انگلیس اورتون اولگنار سولسشایر منچستریونایتد لیگ برتر انگلیس اورتون اولگنار سولسشایر منچستریونایتد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۲۹۹۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با وجود علاقه منچستریونایتد و بایرن مونیخ؛ بارسلونا به فروش آرائوخو فکر نمی‌کند

بارسلونا نه تنها به فکر فروش رونالد آرائوخو نیست بلکه می‌خواهد قرارداد بلندمدت جدیدی را به او پیشنهاد کند.

طرفداری | بارسلونا مصمم به حفظ مدافع اروگوئه‌ای و کلیدی‌اش است.

به گزارش موندو دپورتیوو، رونالد آرائوخو علیرغم اشتباه بزرگش در بازی مقابل پاری سن ژرمن و افت محسوسی که در چند بازی اخیر بارسلونا داشته است اما همچنان یکی از بازیکنان کلیدی بارسا و ژاوی است. با این حال، آینده او در نیوکمپ با ابهام روبرو شده است، چراکه منچستریونایتد و بایرن مونیخ به دنبال جذب او هستند. با وجود علاقه این دو تیم سرشناس اروپایی اما بارسلونا قصد فروش ستاره خود را ندارد و آبی‌اناری‌ها می‌خواهند قرارداد بلندمدت جدیدی به او پیشنهاد دهند. قرارداد فعلی آرائوخو با بارسا تا پایان فصل 2025/26 اعتبار دارد.

منچستریونایتد علاقه‌مند به جذب رونالد آرائوخو از بارسلونا

ماه گذشته، ESPN گزارش داد که بارسلونا ممکن است در صورت دریافت پیشنهادی نزدیک به 100 میلیون یورو (109 میلیون دلار/85.5 میلیون پوند) در تابستان این مدافع 193 سانتی‌متری را بفروشد. با این حال، آرائوخو همیشه تمایل خودش را برای ادامه حضور در این باشگاه ابراز کرده است. تیم ژاوی در بازی بعدی خود در یک بازی لالیگایی هیجان‌انگیز در خارج از خانه به مصاف ژیرونا خواهد رفت.

از دست ندهید ????????????????????????

تونی کروس: پاس گلم جلوی بایرن خیلی خاص نبود شاهکار کارلتو؛ بازهم شکست‌ناپذیری مقابل بایرن بزرگترین بازیکنان ناکام تاریخ لیگ قهرمانان یحیی شکایت کند 5 میلیارد تومان جریمه می‌گیرد

دیگر خبرها

  • آرتتا: برای پیروزی مقابل منچستریونایتد به اولدترافورد می‌رویم؛ از دیروز به قهرمانی نزدیک‌تریم
  • پیروزی لیدز یونایتد مقابل آرسنال و قطعی شدن قهرمانی منچستریونایتد در لیگ برتر انگلیس (4 می، 2003)
  • اریک تن هاخ: هری کین را می‌خواستیم؛ هویلوند هم به آن سطح خواهد رسید
  • کنایه دورتموند به یونایتد: از سانچو عذرخواهی کنید!
  • غرش شیران‌ گرگانی مدعی قهرمانی آسیا را در تهران به زانو در آورد
  • جیدون سانچو: بازگشت به منچستریونایتد؟ فعلا نمی‌دانم
  • رفت و آمد نیمکت تراکتور برنامه‌ریزی شده بود
  • محرم نویدکیا: اذیت کننده است که بازی‌های خانگی را از دست می‌دهیم
  • محرم نویدکیا: اذیت کننده است که بازی‌های خانگی را دست می‌دهیم
  • با وجود علاقه منچستریونایتد و بایرن مونیخ؛ بارسلونا به فروش آرائوخو فکر نمی‌کند