Web Analytics Made Easy - Statcounter

ماموستا ملاقادر قادری عضو شورای عالی مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی در گفتگو با خبرنگار تقریب ضمن تبریک ایام الله دهه فجر و پیروزی انقلاب اسلامی به تمام ملت مسلمان و مردم شریف ایران اسلامی، اظهار داشت: پیامبر اسلام در روایتی می فرمایند: «بعد از من از یکدیگر دور و متفرق نشوید و پیوسته اتحاد خود را حفظ نمایید»، در آستانه چهل و دومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی قرار داریم، از دستاوردهای مهم این انقلاب می توان به کلام حضرت امام راحل(ره) اشاره نمود که از ابتدای انقلاب و تا زمان حیاتشان ملت های مسلمان را به اتحاد و انسجام دعوت می نمودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



عضو شورای برنامه ریزی مدارس علوم دینی اهل سنت، افزود: این اتفاق به فضل الهی رخ داده است؛ اگر نگاهی میدانی به کشورهای منطقه مانند عراق ، سوریه و بسیاری از همسایگان خود بیاندازیم به وضوح مشاهده می کنیم که اختلاف میان مذاهب در درون بدنه آنان سبب جنگ و خونریزی گردیده است.

امام جمعه پاوه تصریح کرد: الحمدلله به لطف ایزدمنان و رهنمودهای حکیمانه و کریمانه مقام معظم رهبری و نیز اتحاد میان علمای فریقین شیعه وسنی چنین اختلافاتی که منجر به آسیب به ملت مسلمان ایران اسلامی گردد نداشته ایم.

وی افزود: انقلاب اسلامی از زمان پیدایش تاکنون برکات بسیاری داشته است؛ دشمنان اسلام در طول این سال ها سعی داشته اند با تحریم اقتصادی و یا هر روش و ترفندی به این انقلاب آسیب وارد کنند که موفق نشده اند.

وی در پایان تاکید: پایداری و استحکام این انقلاب در اخلاص و نیت پاک رهبران آن می باشد، مقاومت و همراهی ملت صبور و شجاع ایران اسلامی و نیز عقلانیت و بیداری علمای اهل سنت و تشیع در این میان توانسته است این انقلاب را قوی و مقتدر سازد و موانع پیش رو را با عزت و استقلال خود از میان بردارد.
 

انتهای پیام/

منبع: تقریب

کلیدواژه: دهه فجر99 انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۳۰۰۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵ سند همکاری میان مقام‌های ایران و سریلانکا امضا شد

مقام‌های عالی ایران و سریلانکا پس از برگزاری نشست مشترک هیئت‌های عالی‌رتبه دو کشور، پنج سند همکاری در حوزه‌های مختلف امضا کردند.

به گزارش شانا به‌نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست‌جمهوری، مقام‌های عالی جمهوری اسلامی ایران و جمهوری دمکراتیک سوسیالیستی سریلانکا امروز (چهارشنبه، پنجم اردیبهشت) در حضور سیدابراهیم رئیسی و رانیل ویکرماسینگه رؤسای جمهوری دو کشور، پنج سند همکاری در حوزه‌های همکاری‌های فرهنگی، علمی، فنی، رسانه‌های گروهی و ورزش و جوانان، همکاری میان کتابخانه‌های ملی دو کشور، همکاری اتاق تعاون ایران و شورای ملی تعاون سریلانکا، همکاری‌های رسانه‌ای و جهانگردی بین وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ایران و وزارت رسانه، جهانگردی و هواپیمایی سریلانکا و همکاری در زمینه صنعت فیلم بین وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ایران و شرکت ملی فیلم سریلانکا امضا کردند.

دیگر خبرها

  • مشکلات جهان اسلام در نتیجه عدم توجه به توصیه های علمای جهان اسلام است/ هدف صهیونیسم بین الملل ایجاد فاصله میان کشورهای اسلامی است
  • جمهوری اسلامی ایران؛ پرچمدار تقریب/ مسئله فلسطین اولویت اول جهان اسلام است
  • منتظری: حجاب در ایران قانون است؛ همه باید از آن پیروی کنند، حتی کسانی که مسلمان هم نیستند
  • نقش خلیج فارس در راهبرد امنیت ملی کشور بی‌بدیل است
  •  هنگامه بیداری فرهیختگان در غرب
  • دشمن جنگ فرهنگی علیه ایران راه انداخته است
  • حجاب در ایران قانون است؛ همه باید از آن پیروی کنند، حتی کسانی که مسلمان هم نیستند
  • ماموستا فخری در تبیین حقایق انقلاب از علمای پیشتاز بود
  • ۵ سند همکاری میان مقام‌های ایران و سریلانکا امضا شد
  • تغییر تصمیمات جبهه مقاومت و ضرورت بازنگری دربرخی تحلیل های رسمی