Web Analytics Made Easy - Statcounter

امیر دریادار سیاری معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران در پیامی به امیر سرتیپ خلبان نصیرزاده روز نیروی هوایی را تبریک گفت.

به گزارش ایسنا به نقل از ارتش، متن پیام به این شرح است:

همرزم ارجمند؛
امیر سرتیپ خلبان عزیز نصیرزاده
فرمانده محترم نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران
سلام علیکم؛

نوزدهم بهمن ماه، سالروز میثاق و بیعت تاریخی کارکنان انقلابی و بصیر نیروی هوایی ارتش با حضرت امام خمینی(ره)، حماسه‌ای است شگرف در موسم حماسه‌ها، حماسه‌ای که دل‌های رادمردان نیروی هوایی، کانون پرتپش محبت ولایت و رهبری و نقطه عطف روشن پیوند ارتش و ملت گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بی تردید، حماسه نیروی هوایی تجلی تفوق اراده و ایمان بر اتحاد کفر است، اراده‌ای که سرچشمه زلال آن دم مسیحایی معمار کبیر انقلاب اسلامی بود.

ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل و شهدای والا مقام، فرا رسیدن نوزدهم بهمن ماه روز نیروی هوایی که حقیقتاً در زمره السابقون‌های انقلاب اسلامی هستند و با رشادت‌های بی پایان و با روحیه جهادی و خدمت با تخصص و تبحر بی‌مانند سیطره الهی خود را بر مرزهای هوایی به ظهور و اثبات رسانیده‌اند را به جنابعالی و آحاد همرزمان شجاع، جان بر کف و ولایی آن نیرو تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم و از درگاه خداوند متعال توفیق تداوم خدمت صادقانه به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را در ظل توجهات حضرت ولی عصر و تحت زعامت فرماندهی معظم کل قوا حضرت امام خامنه‌ای(مدظله‌العالی) مسئلت می‌نمایم.

معاون هماهنگ‌کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران
دریادار دکتر حبیب الله سیاری

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: روز نیروی هوایی ارتش امير دريادار حبيب الله سياري جمهوری اسلامی ایران نیروی هوایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۳۰۰۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجلاسیه ۲۰۸ شهید ارتشی در گچساران برگزار شد

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از کهگیلویه و بویراحمد، امیر سرلشکر موسوی فرمانده کل ارتش به منظور شرکت در اجلاسیه ۲۰۸ شهید ارتشی به گچساران سفر کرد.
این اجلاسیه دیروز پنجشنبه ۶ اردیبهشت از ساعت ۹ صبح در سالن آموزش و پرورش گچساران با حضور فرمانده کل ارتش و مسئولان استانی و شهرستانی، خانواده معظم شهدا و مردم برگزار شد.

مداحی، اجرای نمایش، پخش تیزر و کلیپ و اجرای سرود از برنامه‌های این اجلاسیه بود. در آستانه برگزاری این اجلاسیه نمایشگاهی از دستاوردهای ارتش در گچساران برپا شد. در این نمایشگاه بخشی از ادوات و تجهیزات ارتش جمهوری اسلامی ایران شامل انواع سلاح های سبک و سنگین، انوع دوربین‌های دید در شب، تجهیزات الکترونیک و انواع موشک در معرض دید عموم قرار گرفت.

خبرنگار:ساناز غضنفری

انتهای خبر/

کد خبر: 1228387 برچسب‌ها ارتش جمهوری اسلامی ایران

دیگر خبرها

  • حضور فرمانده نیروی هوایی ارتش در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • پیام تبریك استاندار لرستان به مناسبت روز شوراها
  • مسابقه‌ای برای کلاه‌سبزان نیروی دریایی
  • پیام تبریک رئیس جمهور برای روز ملی آفریقای جنوبی
  • اجلاسیه ۲۰۸ شهید ارتشی در گچساران برگزار شد
  • امیردریادار ایرانی: ایران برای حضور دائمی در قطب جنوب آمادگی دارد/ حرف اول را در جهان می‌زنیم + فیلم
  • امیردریادار ایرانی : آمادگی کامل ایران برای حضور دائمی در قطب جنوب/ حرف اول را در جهان می‌زنیم + فیلم
  • تاکید بر ضرورت تداوم هوشیاری و آمادگی مرکز فرماندهی عملیات ارتش
  • فرمانده کل ارتش: وعده صادق جلوه زیبایی از وحدت ارتش، سپاه و وزارت دفاع بود
  • فرمانده کل ارتش: جمهوری اسلامی ایران پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر از قبل خواهد داد