Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، این پروژه در روستای زنگ آباد در بخش چهاردولی آغاز شده و قرار است در مسیری به طول دو هزار و ۲۰۰ متر لوله گذاری، کار انتقال فاضلاب این روستا انجام شود.

روستای زنگ آباد دارای 50 خانوار بوده و جمعیت این روستا 200 نفر است که پروژه جمع آوری و انتقال فاضلاب این روستا می‌تواند هم در بحث سلامت محیط زیست و هم ارائه خدمات بهتر به شهروندان مفید و مؤثر باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از آغاز یکپارچه سازی شرکت‌های آب و فاضلاب، 56 میلیون و 461 هزار و 508 مترمکعب فاضلاب در سطح استان تصفیه شده است.

همچنین 24.6 کیلومتر عملیات توسعه شبکه فاضلاب و 27.3 کیلومتر اصلاح شبکه فاضلاب با هدف ارتقای خدمات رسانی به شهروندان در استان اجرا شده است.

طی این مدت قریب به 5 هزار و 300 حادثه شبکه‌های فاضلاب رفع اتفاق شده است که این امر منجر به بهبود وضعیت جمع‌آوری و انتقال فاضلاب در این حوزه شده است.

در حال حاضر 98 درصد جمعیت شهرنشین استان زیر پوشش خدمات فاضلاب قرار دارند؛ همچنین 9 تصفیه خانه فاضلاب در شهرهای استان با ظرفیت تصفیه مجموع بیش از 230 هزار مترمکعب در سال در کردستان فعالیت می‌کنند.
انتهای پیام/۲۳۳۰/۷۲

منبع: فارس

کلیدواژه: روستای زنگ آباد شهرستان قروه شبکه جمع آوری فاضلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۳۰۰۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقال آب به اراضی روستای رحیم آباد شهرستان کیار

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، مدیر کل جهاد کشاورزی استان گفت: طرح تامین و انتقال آب اراضی کشاورزی روستای رحیم آباد با دو ایستگاه پمپاژ در سال ۱۳۸۴ کلنگ زنی شد و باشیوه آبگیری اصلاح گالری و چاهک حریمی، ۵۰ هکتار از اراضی مستثنیات این روستا را تحت پوشش قرار داده است
برزگر افزود: میزان مجوز آب این طرح ۲۵ لیتر بر ثانیه بوده است و خط انتقال آن به میزان ۳ هزار ۱۵۰ متر لوله گذاری فولادی و با دو ایستگاه پمپاژ با اختلاف ارتفاع ۱۸۰ و ۳۰۰ متر از سطح رودخانه رحیم آباد به اجرا درآمده است
وی ادامه داد: این طرح با ه ۳۰ میلیارد ریال هزینه اجرا و زمینه اشتغال مستقیم ۷۰ نفر را مهیا کرد.

دیگر خبرها

  • ۴۲ درصد جمعیت شهر قم تحت پوشش شبکه فاضلاب است
  • افزایش چهار برابری دبی تصفیه خانه فاضلاب یزد با ورود روان آب‌ها
  • اجرای ۹ طرح آبرسانی در شهرستان خرمدره
  • بهره‌مندی ۳۰۰ خانوار روستای سرپله آبدانان از نعمت آب شرب سالم و پایدار
  • تامین نیاز آبی ۴ شهر و ۳۷ روستا در بستک
  • انتقال آب به اراضی روستای رحیم آباد شهرستان کیار
  • افزوده شدن ظرفیت تصفیه‌خانه‌های فاضلاب فارس
  • آغاز عملیات اجرایی پایگاه سلامت مرکز خدمات جامع سلامت شهید فرهی
  • احداث و راه اندازی ۳۹۰۰ مترمکعب تصفیه خانه پساب در غرب تهران
  • آب شرب ۹۰ درصد روستا‌های سیل زده سیستان و بلوچستان وصل شد