Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-29@21:27:15 GMT

طرح کمک مومنانه در دهه فجر اجرا شد

تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۹۳۰۱۳۶

طرح کمک مومنانه در دهه فجر اجرا شد

حمزه سهرابی گفت: هم زمان با این ایام خجسته در قالب طرح کمک مومنانه ۱۵۷ بسته معیشتی در بین ایتام و زنان سرپرست خانواده توزیع شد.

«حمزه سهرابی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، ضمن تبریک ایام الله دهه فجر و ولادت حضرت زهرا (س)، گفت:  رویکرد برنامه های دهه فجر فاطمی، کمک مومنانه به نیازمندان است که در راستای اجرای طرح ملی ایران قوی ذیل رواق همدلی اجرا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!




مدیر کانون فرهنگی هنری ثارالله روستای گز سردی رودبار جنوب افزود: به همین منظور در این ایام خجسته در قالب طرح کمک مومنانه، ۱۵۷ بسته معیشتی در بین ایتام و زنان سرپرست خانواده توزیع شد.


وی بیان کرد: از آنجایی که به دلیل شیوع کرونا امکان برپایی جشن نبود بنابراین تصمیم گرفتیم کمک های مومنانه خیرین و مردم را به تهیه و توزیع بسته معیشتی برای نیازمندان اختصاص دهیم.


سهرابی ابراز کرد: طرح کمک مومنانه با هدف تاسی از سیره حضرت زهرا (س) و کمک به بهبود معیشت نیازمندان اجرا شد.


مدیر کانون فرهنگی هنری ثارالله روستای گز سردی رودبار جنوب ادامه داد: همچنین با کمک خیرین تعداد ۸ کیسه آرد تهیه شده و سپس درب منازل نیازمندان با حفظ کرامت انسانی آنها تحویل شد.


وی اضافه کرد: راه اندازی ایستگاه صلواتی یکی دیگر از برنامه های کانون در ایام دهه فجر فاطمی است که در این ایستگاه سرودهای انقلابی پخش شد.


سهرابی اظهار کرد: فضاسازی و آذین بندی مسجد و ورودی روستا از سایر برنامه های مناسبتی کانون در این ایام است که به همت بچه های مسجد اجرا شد.


مدیر کانون فرهنگی هنری ثارالله روستای گز سردی رودبار جنوب در خاتمه عنوان کرد: هدف از اجرای ویژه برنامه های دهه فجر فاطمی، بزرگداشت این ایام الله و ترویج فرهنگ فاطمی است.

پایان پیام/586

منبع: شبستان

کلیدواژه: طرح ملی ایران قوی رواق همدلی کمک مومنانه دهه فجر فاطمی فجر فاطمی ولادت حضرت زهرا س ایام الله دهه فجر دهه فجر طرح کمک مومنانه اجرا شد دهه فجر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۳۰۱۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشییع دو شهید گمنام در ایام شهادت امام صادق (ع) در قم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان گفت: پیکر مطهر دو شهید گمنام دوران دفاع مقدس همزمان با ایام شهادت امام جعفر صادق (ع) تشییع و در مسجد مقدس جمکران به خاک سپرده می‌شوند.

حجت الاسلام احمد لقمانپور افزود: پیکرهای مطهر این دو شهید والامقام، روز جمعه ۱۴ اردیبهشت ساعت ۱۶:۳۰ دقیقه از میدان آل یاسین تا مسجد مقدس جمکران تشییع و در صحن اصلی این مکان مقدس به خاک سپرده می‌شوند.

وی گفت: این دو لاله گلگون کفن در عملیات‌های کربلای ۵ و عاشورا به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

دیگر خبرها

  • مشارکت بازاریان سراسر کشور در برپایی جشن‌های دهه کرامت
  • اجرای ۳۵۰ برنامه توسط آستان قدس رضوی در ایام دهه کرامت
  • مساجد به عنوان محور همه برنامه‌ها قرار داده شود
  • آب‌گیری دریاچه ارومیه در ایام گرم و کم بارش ادامه پیدا کند
  • بازداشت پنج سارق حرفه ای در خرمشهر
  • آیت الله علم الهدی: آزادراه حرم تا حرم تامین مالی شود
  • ضرورت تسهیل مسیرهای حمل‌ونقل جاده‌ای برای سفر زائران
  • رضایتمندی مردم از اجرای طرح نور در سطح استان سمنان
  • تشییع پیکر ۲ شهید گمنام در قم
  • تشییع دو شهید گمنام در ایام شهادت امام صادق (ع) در قم