Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@07:03:42 GMT

هنوز تا نقطه مطلوب ناوگان عمومی پایتخت فاصله داریم

تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۹۳۰۱۴۱

هنوز تا نقطه مطلوب ناوگان عمومی پایتخت فاصله داریم

به گزارش خبرنگار مهر، محسن هاشمی در سخنان ابتدایی خود در دویست و هفتادمین جلسه شورای شهر گفت: با توجه به رحلت آیت الله جلالی خمینی، از آقای حق شناس می‌خواهم که خیابانی را به نام ایشان در شرق تهران نام گذاری کنید. جمع زیادی از مردم شرق تهران نیز خواستار نام گذاری خیابانی به نام ایشان در منطقه شرق هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس شورای اسلامی شهر تهران افزود: روز گذشته بخش دوم ناوگان عمومی خریداری شده توسط شهرداری رونمایی شد. هنوز تا از بین رفتن کمبود اتوبوس در تهران فاصله داریم و این تعداد پاسخ‌گو نیست اما جای تشکر دارد که شهرداری با بودجه خود و با اوراق مشارکت، این اقدام را انجام داده است.

هاشمی تاکید کرد: امیدوارم که مسئولین دولتی به جای مصوبات کاغذی و وعده‌های بی نتیجه، اقدامی عملی را انجام دهند. در حال حاضر ۶ ماه تا آخر دولت باقی مانده و خواهش می‌کنم که جلسات ویژه با حضور وزیر کشور تشکیل شود و بودجه حمل و نقل عمومی نیز تأمین شود.

وی افزود: در آستانه سالروز پیروزی انقلاب هستیم و می‌دانیم که مردم در دهه فجر امسال یکی از سخت‌ترین شرایط اقتصادی، رکود بورس، بیکاری و غیره را تجربه کردند و اگر از مردم انتظار داریم که با این وجود باز هم از نظام دفاع کنند، حداقل نباید پیام‌های ناامید کننده میان مردم ایجاد کنیم.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران ابراز داشت: رد لایحه بودجه از سوی مجلس نیز مصداق همین پیام‌های نا امید کننده بود و تقاضا دارم که این دعواهای سیاسی را به حداقل برسانیم.

هاشمی تصریح کرد: امسال به دلیل رعایت پروتکل‌ها راه پیمایی نیز صورت نمی‌گیرد و بهتر است همراهی مردم را با کاهش سانسورهای رسانه‌ای شاهد باشیم.

کد خبر 5140864

منبع: مهر

کلیدواژه: شورای شهر تهران شهرداری تهران محسن هاشمی رییس شورای شهر تهران شهرداری تهران شورای شهر تهران وزارت آموزش و پرورش قوه قضاییه زنان دهه فجر شهرداری شورای عالی استان ها روز زن ساختمان پلاسکو آیت الله سید ابراهیم رئیسی تذکر به شهردار تهران شورای شهر میراث فرهنگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۳۰۱۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنترل ۱۸۰۰ دستگاه ناوگان حمل و نقل عمومی در سیستان و بلوچستان

تین نیوز

 معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان از کنترل و نظارت بر یک هزار و ۸۹۵ دستگاه ناوگان حمل و نقل باری و مسافری این استان در قالب ۱۷۲ مانور، طی سال  ۱۴۰۲ خبر داد. 

به گزارش تین نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی، تیمور باقری اظهار کرد: در ۱۲ ماهه سال ۱۴۰۲ ،تعداد یک هزار و ۸۹۵ دستگاه ناوگان حمل و نقل باری و مسافری طی ۱۷۲ مانور توسط این اداره کل مورد کنترل و نظارت قرار گرفتند. 

باقری افزود: از این تعداد، یک هزار و ۱۳ دستگاه کامیون، ۷۳۱ دستگاه اتوبوس و ۱۵۱ دستگاه سواری بوده است. 

وی تصریح کرد: به منظور بازدارندگی، شناسایی و اعمال قانون بر تخلفات رانندگی و همچنین ارتقای ایمنی تردد و کاهش تصادفات و فوتی های جاده ای، طرح کنترل و نظارت بر تردد ناوگان باری و مسافری توسط این اداره کل با همکاری  پلیس راه استان به صورت مستمر در حال اجرا است.

باقری با بیان اینکه در بحث کنترل های میدانی ناوگان مسافری، رعایت موارد ایمنی از جمله وجود تجهیزات ایمنی، جعبه کمک های اولیه، کپسول آتش نشانی، اسناد و مدارک حمل و نقلی و صورت وضعیت در دستورکار قرار دارد ادامه داد:در بخش ناوگان باری هم اقداماتی از قبیل کنترل اسناد حمل(بارنامه)، بررسی فرار بار، کنترل تجهیزات ایمنی، کنترل مندرجات بارنامه، کنترل مدارک هویتی راننده و ناوگان، کنترل کالاهای بدون بارنامه و کنترل تناژ بار و کرایه حمل انجام می شود.

وی در پایان خاطر نشان کرد:نتایج حاصل از گشت و نظارت بر ناوگان حمل و نقل عمومی در استان جمع بندی و با شناسایی تخلفات موارد به کمیسیون ماده ۱۱ ،۱۲و۱۴ استانی ارجاع داده می شود تا پس از بررسی مطابق دستورالعمل ها رای لازم صادر شود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • نوسازی ناوگان اتوبوس‌رانی در سنگاپور
  • کنترل ۱۸۰۰ دستگاه ناوگان حمل و نقل عمومی در سیستان و بلوچستان
  • اژه‌ای: وضع بنادر و انبار گمرکات با نقطه مطلوب فاصله دارند
  • با نقطه مطلوب وضعیت بنادر ،‌گمرکات و انبارها فاصله داریم
  • حضور ۲ هزار ۶۱۹ ناشر در نمایشگاه کتاب قطعی شده است/اتکای برپایی نمایشگاه به بودجه‌ دولتی کم است
  • بهره برداری از فاز سوم کمربندی نسیم شمال قزوین
  • ورزش خوزستان با طرح ملی آمایش سرزمینی به نقطه مطلوب می‌رسد
  • چرایی برقی سازی ناوگان حمل و نقل عمومی پایتخت از منظر مسئولان و صاحبنظران
  • تصویب بودجه ۱۴۰۳ هلال احمر
  • بودجه ۱۴۰۳ هلال احمر تصویب شد