Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام و المسلمین محی الدین طاهری شنبه شب در اولین همایش شورای وحدت نیروهای انقلاب اسلامی استان فارس با تاکید بر اهمیت مسئله وحدت گفت: اگر اتحاد و انسجام بین خودمان را حفظ کنیم و اخلاق را سرلوحه خود قرار دهیم در این مسیر موفق خواهیم شد و در غیر این صورت دستیابی به این اهداف شدنی نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: وحدت و یکی بودن رمز پیروزی است و خطر واقعی، تعصبات و بسته بودن فکر است و کار نیروهای انقلاب نباید فقط منحصر در ایام انتخابات باشد و کسی که دغدغه انقلاب را دارد و خود را وفادار به انقلاب و ولایت می‌داند باید در تمام ایام به دنبال گسترش اخلاق و توسعه فکری مردم باشد.

دبیر جامعه روحانیت فارس ادامه داد: اگر نیروهای ولایتمدار دنبال کننده همین مسیر و عامل به اخلاق الهی باشند قادر خواهند بود زنجیرهای فکری مردم را بشکنند و بصیرت را در جامعه بسط و گسترش دهند، شهید حاج قاسم سلیمانی نمونه بارز اخلاق‌مداری و حرکت کننده در مسیر الهی بود.

وی یادآور شد: وظیفه ما تبیین و بیان حقایقی کتمان شده و گسترش راست گویی در جامعه است و تخریب رقیب و غوغاسالاری اخلاق افرادی است که بر مدار باطل حرکت می‌کنند و اخلاق انقلابیون تبیین حقایق است.

حجت الاسلام طاهری با بیان اینکه لازمه زدودن انحصار و زنجیرهای فکری وحدت و همدلی است، گفت: وحدت باید حول محور ولایت فقیه باشد و فلسفه تشکیل شورای وحدت در کشور همین اصل است و امروز علم اسلام در اختیار ولی فقیه است و برای رسیدن به وحدت حول محور ولایت ابتدا باید سعه صدر داشته و قدرت پذیرش یکدیگر را داشته باشیم و منیت های موجود را کنار بزنیم و سپس با کمک یکدیگر و دسته جمعی در راه تبعیت از رهبری قدم برداریم.

دبیر جامعه روحانیت استان فارس تصریح کرد: عدالت خواهی و دعوت مردم به عدالت تنها زمانی دست یافتنی است که فکر انسان‌ها آزاد بوده و قابلیت پذیرش حق را داشته باشند و از همین رو می‌توان تعالی فکر و اندیشه و آزاد کردن فکر مردم از تعصبات، هوا و هوس‌های نفسانی از مهمترین اهداف انبیا بوده است.

دبیر جامعه روحانیت مبارز استان فارس ضمن تکذیب حمایت شورای وحدت از شخصی که یکی از دلایل و عوامل وضعیت کنونی و قضیه برجام است، گفت: بین شورای وحدت و شورای ائتلاف استان هیچ تفاوتی نیست همه یکی هستند و جامعه روحانیت بر هر دو شورا اشراف و نظارت دارد که همین وحدت این دو مجموعه در استان الگوی کشور نیز خواهد بود و در آینده‌ای نزدیک شاهد یکی شدن این دو مجموعه در کل کشور نیز خواهیم بود.

حجت الاسلام طاهری افزود: شورای وحدت استان با باز کردن بال خود در وسعت بیشتر از تمام نیروهایی که دل در گرو انقلاب و نظام دارند استفاده خواهد کرد و در این شورا هیچ گروهی نسبت به گروه دیگر ارجحیت ندارد و همه یکسان هستند و با یاری خداوند متعال در آینده نزدیک تمامی اعضا این شورا طبق ساز و کارهایی که اعلام گردیده انتخاب و توسط مسئولین مربوطه به عموم مردم اطلاع‌رسانی خواهد شد.

کد خبر 5140898

منبع: مهر

کلیدواژه: انقلاب اسلامی ایران شورای ائتلاف نیروهای انقلاب دهه فجر ویروس کرونا چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی کرمانشاه خطبه های نماز جمعه آمار کرونا گرگان بوشهر شیراز شهرستان کرج عکس استانها انقلاب اسلامی ایران سی و نهمین جشنواره فیلم فجر ایلام جامعه روحانیت شورای وحدت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۳۰۲۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسئولان عملیات فرهنگی و جهاد تبیین را جدی بگیرند

ایسنا/قزوین منتخب مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی ضمن اشاره به جنگ رسانه‌ای و عملیات روانی دشمن علیه مردم کشورمان گفت: اشکال نه از مردم بلکه از عدم مسئولیت‌پذیری در جهاد تبیین است.

سالار آبنوش سه‌شنبه شب ۱۱ اردیبهشت به مناسبت گرامیداشت هفته شوراها در صحن شورای شهر قزوین حضور یافت و ضمن تبریک این روز به اعضای شورای شهر قزوین، اظهار کرد: این نشانه عظمت جمهوری اسلامی است که قدرت را از تک‌نظری و تک‌قطبی زمان طاغوت نجات داد و امروز شوراها و پارلمان‌های مردمی تصمیم‌گیر مردم هستند.

منتخب مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی در ادامه بیان کرد: اینکه با گرایش، سلایق و اندیشه‌های متفاوت در شوراها برای اقشار مردم تصمیم‌گیری می‌شود از برکات جمهوری اسلامی است که این موهبت باید برای نسل جوان تبیین شود.

وی اراده خداوند را در مسیر رشد جمهوری اسلامی ایران و جبهه مقاومت مؤثر دانست و ضمن یادآوری تصمیم‌گیری‌های اثرگذار و مهم شورای شهر قزوین در ادوار گذشته ازجمله ساخت سریال شوق پرواز در حوزه فرهنگی و ساخت نخستین پل‌های مهم شهر قزوین با همکاری قرارگاه خاتم‌الانبیا(ص) در گذشته، نتایج کار گروهی، وحدت در بین مدیران و مسئولان را متذکر شد.

وی در حوزه کار فرهنگی با اشاره به نمونه‌ای از فعالیت‌های فرهنگی انجام شده در سازمان تبلیغات اسلامی که تحت عنوان طرحی به نام «دختران حاج قاسم» برگزار شده است، بیان کرد: امروز مهمترین مسئله، پاسخ به شبهات نسل جوان است و لازم است برای این مهم نیز به تأسی از گذشته همان انسجام و وحدت بین همه دستگاه‌ها و متولیان امر ایجاد شود تا در استان شاهد شکوفایی فرهنگی باشیم.

منتخب مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی با اشاره به جنگ رسانه‌ای و عملیات روانی دشمن علیه مردم کشورمان گفت: افکار عمومی مردم کشور پذیرنده حقیقت است و اگر در بزنگاه‌ها شاهد برخی رفتارهای ناخوشایند هستیم، به این معنی است که تبیین و عملیات فرهنگی مناسبی صورت نگرفته است چراکه اگر این تبیین صورت بگیرد متوجه می‌شویم اشکال نه از مردم بلکه از عدم مسئولیت‌پذیری در جهاد تبیین است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • جبهه انقلاب با عبور از اختلافات جزیی، ایران قوی را بسازد
  • دیدار رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با رهبر شیعیان مالی
  • فقر و فقدان قدرت خرید اخلاق اجتماعی را مخدوش می‌کند
  • لزوم روایت گری حماسه وعده صادق در جامعه
  • علم‌آموزی همواره در آیات و روایات مورد تاکید بوده است
  • آشنایی جامه هدف بهزیستی با معیارهای انقلاب با جهاد تبیین
  • معلم محور تمدن ساز جامعه اسلامی است
  • مسئولان عملیات فرهنگی و جهاد تبیین را جدی بگیرند
  • شهید مطهری الگویی ارزشمندی برای دانشجویان است
  • دنیا از توان نظامی ایران متحیر شده است