Web Analytics Made Easy - Statcounter

«طبیعت ۳۶۰ درجه» یک برنامه چالشی درباره محیط زیست ایران است که در آن پرونده‌های مختلفی در حوزه‌ی محیط زیست مورد بررسی قرار می‌گیرید.

خبرگزاری میزان - برنامه «طبیعت ۳۶۰درجه» با رویکرد محیط زیست به تهیه کنندگی و اجرای پرهام دیباج با حضور:

دکتر داریوش گل علیزاده (معاون مرکز ملی هوا و اقلیم سازمان محیط زیست کشور)
دکتر یوسف رشیدی (استاد دانشگاه و عضو هیات علمی دانشگاه شهید بهشتی)
و ارتباط تصویری با: دکتر وحید نوروزی (کارشناس مدیریت محیط زیست)
دکتر مصطفی رجبی مشهدی (سخنگو صنعت برق کشور) به روی آنتن شبکه دو سیما می‌رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: برای مشاهده آخرین خبرها از معاونت سیما اینجا کلیک کنید

«طبیعت ۳۶۰ درجه» یک برنامه چالشی درباره محیط زیست ایران است که در آن پرونده‌های مختلفی در حوزه‌ی محیط زیست مورد بررسی قرار می‌گیرید.

برنامه‌ی «طبیعت ۳۶۰درجه» کارى از گروه دانش و اقتصاد شبکه‌ی دو سیما شنبه ۱۸ بهمن ماه حوالی ساعت ۲۳:۳۰ با موضوع: آلودگی هوا
(سهم منابع آلاینده از قبیل نیروگاه‌ها و پالایشگاه ها، کارخانه جات، وسایل نقلیه به طور کلی متحرک ها، سوخت مازوت در شهر‌های کشور، سهم مزارع مجوز دار در استخراج بیت کوین و سهم آلودگی هوا در انتشار ویروس کرونا)
به روی آنتن شبکه دو سیما میرود.

انتهای پیام/

برچسب ها: اخبار تلویزیون صدا و سیما

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اخبار تلویزیون صدا و سیما محیط زیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۳۰۴۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بلاتکلیفی ۸ ماهه یک مصوبه مهم زیست‌محیطی در استانداری کهگیلویه و بویراحمد

مسئول دبیرخانه مدیریت زیست‌بومی تالاب‌های محیط زیست کهگیلویه و بویراحمد گفت: برنامه مدیریت تالاب‌های استان با محوریت گردشگری در سازمان حفاظت محیط زیست کشور تصویب و برای اجرا به استان ابلاغ شد، اما استانداری کهگیلویه و بویراحمد با گذشت هشت ماه از این ابلاغ، هنوز اقدامی انجام نداده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، مسعود حاتمی امروز _سه‌شنبه هجدهم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تالاب‌های «مورزرد»، «شرم درنگ زیلایی»، «برم الوان بهمئی» و مجموعه «کوه گل دنا» به دلیل ویژگی‌های اکولوژیکی، موقعیت جغرافیایی، جاذبه‌های خاص و منحصربه‌فرد می‌تواند نقش مهمی در تأمین معیشت جوامع محلی به‌واسطه توسعه گردشگری پایدار و جامعه‌محور داشته باشند.

وی افزود: اداره کل حفاظت محیط‌زیست استان در راستای حفاظت و بهره‌برداری خردمندانه از تالاب‌های استان از سال ۱۴۰۲ اقدام به تدوین برنامه جامع مدیریت زیست‌بومی حوضه آبریز برای سه تالاب «برم الوان»، «مورزرد» و «شرم درنگ زیلایی» با همکاری همه ذی‌نفعان شامل دولتی و خصوصی به‌خصوص جوامع محلی حاشیه تالاب‌ها کرده است.

مسئول دبیرخانه مدیریت زیست‌بومی تالاب‌های محیط زیست، کهگیلویه و بویراحمد گفت: تدوین و اجرای این برنامه‌ها می‌تواند ضمن حفاظت از تالاب‌های استان، چارچوبی برای مدیریت بهره‌برداری خردمندانه و مسئولانه با همکاری همه ذی‌نفعان در تالاب‌های استان را فراهم آورد.

وی تصریح کرد: در این راستا برنامه مدیریت تالاب‌های استان با محوریت گردشگری جامعه‌محور و توسعه الگوهای نمونه گردشگری طبیعت‌محور تالابی و حمایت از معیشت‌های پایدار جوامع محلی در سازمان حفاظت محیط زیست کشور تصویب و برای اجرا به استان ابلاغ شد.

حاتمی خاطرنشان کرد: این مصوبه برای اجرا نیاز به تصویب در کارگروه امور زیربنایی استان دارد که با وجود گذشت هشت ماه از ابلاغ این مصوبه از طرف سازمان حفاظت محیط زیست، همچنان در اتاق‌های استانداری کهگیلویه و بویراحمد خاک می‌خورد و چشم‌انتظار و بلاتکلیف است.

کد خبر 751382

دیگر خبرها

  • امتداد مهارت آموزی با مشارکت فنی و حرفه‌ای در شبکه آموزش سیما
  • پخش «رخنه» سریال جدید تلویزیون از امشب
  • نمایشگاه کتاب را در قاب سیما دنبال کنید
  • بلاتکلیفی ۸ ماهه یک مصوبه مهم زیست‌محیطی در استانداری کهگیلویه و بویراحمد
  • «برمودا» به اعتبار سیما و شبکه نسیم تبدیل شد/ ظرفیت ادامه فصل بعد
  • رئیس صداوسیما در پشت صحنه برنامه برمودا |‌ تصاویر
  • برنامه پخش زنده فوتبال امروز در شبکه‌های سیما
  • ادامه تورهای گردشگری‌ طبیعی به محیط زیست آسیب می‌رساند
  • فصل‌های بعدی «برمودا» ساخته می‌شود
  • «امتداد»، در راه شبکه چهار سیما