Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم‌های امداد و نجات اردکی را هنگام شنا در دریاچه لول، آیداهو، ایالات متحده مشاهده کردند که با وجود تیری در سرش همچنان زنده است و می‌تواند شنا کند.

واحد نجات در دریاچه لاول، پس از حضور در دریاچه از همان روز‌های اولیه مصدومیت اردک، تلاش‌های زیادی برای نجاتش انجام داد، اما موفق به گرفتن اردک نشد، تا اینکه متیو جلیکن موفق شد اردک را بگیرد و پروژه دانشگاهی اش را روی اردک عملی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ملیسا بلکمیر، مدیر واحد نجات دریاچه لاول گفت که پروژه متیو به نجات جوجه اردک از مرگ حتمی کمک کرد. از طرف دیگر، اتفاقی مشابه در یکی از مناطق مسکونی در مسکو پایتخت روسیه برای اردک دیگری رخ داد. تصاویر ویدئویی نشان می‌دهد که مرد به سمت اردک گرفتار در برف حرکت می‌کند و اردکی که بیش از یک ساعت در تلاش برای حرکت در تله یخی ۲۵ متری ساحل گیر کرده و پرنده را به ساحل آورده و به مرکز توان بخشی حیوانات تحویل داد.

بیشتر بخوانید

وقتی هوش اردک، ببر قدرتمند را به زانو در می آورد

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اردک تیر و کمان اخبار حوادث دنیای حیوانات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۳۰۸۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/ دریاچه زریبار مریوان سرریز شد

دریاچه زریبار پس از بارش‌های بسیار خوب چند روز اخیر به بالاترین سطح خود رسید و سرریز کرد.

دریافت 3 MB

دیگر خبرها