Web Analytics Made Easy - Statcounter

نبی زاده گفت: بیانیه گام دوم انقلاب برای حرکت جهشی کشور در راستای تحقق شعارهای فطری و ذاتی انقلاب تهیه شده و برای تحقق آن لازم است به درستی انجام و به خوبی تبیین شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیار آفتاب؛ میزگرد تبیین مسائل گام دوم انقلاب اسلامی با حضور دکتر نبی زاده مدیرگروه معارف دانشگاه آزاد اسلامی و مسئول مرکز پژوهشی بیانیه گام دوم انقلاب دانشگاه آزاد اسلامی اراک، حیدر جهانبخشی کارشناس مسائل سیاسی و مصطفی مشایخی کارشناس دفاع مقدس و انقلاب اسلامی و مسئول بنیاد مهدویت استان مرکزی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیانیه گام دوم برای حرکت جهشی کشور در راستای تحقق شعارهای فطری و ذاتی انقلاب تهیه شده

نبی زاده استاد دانشگاه و مسئول مرکز پژوهشی بیانیه گام دوم انقلاب دانشگاه آزاد اسلامی اراک با اشاره به برکات انقلاب اسلامی گفت: انقلاب اسلامی دوام دارد به دلیل اینکه شعارهای انقلاب فطری است و درون ذات انقلاب اسلامی نهفته است و اینکه می بینیم علیرغم وجود همه دشمنی ها انقلاب اسلامی بالنده و پویا مانده به دلیل وجود آرمان ها و شعارهای است که ریشه  در فطرت انسان ها دارد.

وی افزود: وجود آرمان های انقلاب در ریشه فطرت انسان ها علاوه بر اینکه انقلاب را با اقتدار نگه داشته موجب جهانی شدن آن هم خواهد شد و خوشبختانه امروز انقلاب اسلامی برای مردم جهان امیدبخش است و روز به روز نگاه مردم دنیا به انقلاب اسلامی بهتر خواهد شد و اینها از برکات انقلاب اسلامی است که به واسطه خون شهدا و مجاهدت های چهل ساله جاری شده است.

این استاد دانشگاه اظهار کرد: امروز انقلاب اسلامی همچون چهل سال گذشته بر روی شعارهای خود محکم ایستاده و این برای مردم امیدبخش و موجب برکات عظیم شده است.

وی تأکید کرد: بیانیه گام دوم انقلاب برای حرکت جهشی کشور در راستای تحقق شعارهای فطری و ذاتی انقلاب تهیه شده و برای اینکه این کار به درستی انجام شود ابتدا هم باید به خوبی تبیین و هم به خوبی عمل شود و امروز که در مرحله تشکیل دولت اسلامی هستیم باید کلیه اجزایی که در کشور وجود دارند رنگ و بوی اسلام را دهند.

نبی زاده گفت: بیانیه گام دوم انقلاب منشوری بسیار دقیق و ظریفی است برای اینکه بتوانیم مراحل تشکیل تمدن اسلامی را به خوبی انجام دهیم، تهیه شده و امروز بعد از گذشت دو سال از انتشار بیانیه باید بیشتر برای عملیاتی شدن آن کارکنیم.

نیازمند فرهنگ‌سازی در بیانیه گام دوم هستیم

وی با اشاره به راه‌کارهای عملیاتی بیانیه گام دوم انقلاب بیان کرد: امروز اگر بخواهیم مؤلفه‌های بیانیه گام دوم به تحقق برسند باید یک عزم ملی و همه‌جانبه در کشور ایجاد شود و در همه ابعاد پیگیری شود و امروز نیازمند فرهنگ‌سازی در بیانیه گام دوم هستیم که اگر بتوانیم کارگاه‌های کوچک تبیین بیانیه را برای آحاد و اقشار جامعه تشکیل دهیم قطعاً در این راستا مؤثر خواهد بود.

استاد دانشگاه افزود: امروز ظرفیت‌های بی‌نظیری در حوزه فرهنگی برای فرهنگ‌سازی و قالب کردن بیانیه گام دوم به فرهنگ جاری کشور وجود دارد که اگر استفاده شود قطعاً مؤثر خواهد بود و متأسفانه تاکنون در استفاده از ظرفیت‌ها موفق نبوده‌ایم که باید درراه کارها تجدیدنظر کنیم.

وی اضافه کرد: امروز یکی از سرمایه‌های عظیم در کشور وجود نیروی انسانی توانمند و خلاق است که باید در راستای تحقق بیانیه گام دوم استفاده شود و اگر به‌درستی از ظرفیت این نیروی جوان در راستای معرفی و تبیین نگاه مقام معظم رهبری به جامعه به‌خوبی استفاده شود قطعاً راهگشا خواهد بود.

استاد دانشگاه خاطرنشان کرد: تحقق بیانیه گام دوم انقلاب در کشور یک الزام مهم است و می‌تواند معجزه آفرین باشد و بسیار اثربخش است و لذا باید به عملیاتی شدن آن توجه داشت.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

کلیدواژه: بیانیه گام دوم انقلاب استاد دانشگاه نبی زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۳۰۸۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیانیه مشترک حماس، جهاد اسلامی و جبهه مردمی برای آزادی فلسطین

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما به نقل از وبگاه شبکه خبری قدس، گروه‌های فلسطینی حماس، جهاد اسلامی و جبهه مردمی برای آزادی فلسطین پس از دیدار رهبرانشان بیانیه مشترکی صادر و در آن مقاومت اسطوره‌ای و اراده پولادین و عزم قاطع ملت فلسطین را ستودند.
در این بیانیه آمده است: ما مقاومت اسطوره‌ای، اراده پولادین و عزم قاطع ملت فلسطین را که به جهان ثابت کرد هرگز مقهور نمی‌شود، می‌ستاییم.
ما در نشست مشترک تلاش‌های صورت گرفته برای توقف تجاوز ارتش صهیونیستی به غزه و تحقق خروج فوری، کامل و جامع نظامیان صهیونیست از غزه و همچنین آزادی اسرا و راه‌های تضمینی کاهش درد و رنج ملت فلسطین را بررسی کردیم.
ما بر ضرورت توسعه و گسترش همکاری ملی و میدانی برای ناکام گذاشتن توطئه‌های رژیم اشغالگر و تحقق اهداف مردم فلسطین و امید آن به آزادی، استقلال و بازگشت (آوارگان) تاکید کردیم.
ما بر ضرورت رایزنی ملی در مسیر تقویت وحدت مردم فلسطین و استفاده از این مقاومت اسطوره‌ای با هدف انعکاس مثبت آن بر شاکله موسسه ملی فلسطین تاکید کردیم.
ما به مردم فلسطین در غزه، در قدس و در کرانه باختری رود اردن و در داخل اراضی اشغالی و همچنین فلسطینیان در سراسر جهان درود می‌فرستیم.
ما اوضاع اسرای فلسطینی در زندان‌های رژیم صهیونیستی را بررسی کردیم و بر تحقق مطالبات مردمی از جمله دستیابی به توافق جدی و شرافتمندانه تبادل اسرا تاکید داریم.
ما نقش مردم و امت عربی را در حمایت از مبارزه ملت فلسطین ونقش حمایتی ازادگان جهان در شهر‌ها و پایتخت‌ها و دانشگاه‌ها که در دفاع از مردم و آرمان فلسطین و دفاع از انسانیت در برابر نسل کشی‌های مجموع استکبار جهانی از هیچ تلاشی دریغ نورزیدند ارج می‌نهیم.
ما به وجود جبهه‌های حامی مقاومت در لبنان و یمن و سوریه و عراق و ایران و تلاش آن‌ها برای توقف تجاوز نظامی به ملت فلسطین افتخار می‌کنیم و به آن‌ها سلام و درود می‌فرستیم. ما همچنین بر ادامه و گسترش رایزنی‌ها با سایر گروه‌های فلسطینی در داخل و خارج به توافق رسیدیم.

 

دیگر خبرها

  • هنرمند انقلابی در راستای توحید الهی گام برمی دارد
  • بیانیه حماس، جهاد اسلامی و جبهه مردمی برای آزادی فلسطین
  • بیانیه مشترک حماس، جهاد اسلامی و جبهه مردمی برای آزادی فلسطین
  • حضور و اراده مردم در سرنوشت کشور بزرگترین پدیده انقلاب اسلامی
  • ‌مهم‌ترین ‌در تحقق شعارهای سال، توجه به حمایت از تولید ملی است
  • شوراهای اسلامی بدون حب و بغض‌های سیاسی در راستای حل مشکلات مردم گام بردارند
  • برنامه ریزی لازم برای تحقق اقتصاد دریامحور در راستای تحقق تمدین نوین اسلامی انجام شود
  • انجام ۱۰ عمل اهدای اعضا در خوزستان در ۵ روز، جهشی بی سابقه
  • انجام ۱۰ عمل اهدای اعضا در خوزستان جهشی بی سابقه
  • برگزاری همایش ائمه جماعات استان قم