Web Analytics Made Easy - Statcounter

تماشای فیلم یکی از سرگرمی های محبوب و تقریبا ارزان قیمت در کشور ما است که می تواند برای مدتی مارا از مشکلات و دغدغه های روزمره مان جدا کند. با توجه به هزینه اشتراک سرسام آوری که سرویس های پخش آنلاین فیلم برای مردم عزیزمان قرار داده اند، تماشای فیلم نیز به نسبت کمتر شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ تماشای فیلم یکی از سرگرمی های محبوب و تقریبا ارزان قیمت در کشور ما است که می تواند برای مدتی مارا از مشکلات و دغدغه های روزمره مان جدا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به هزینه اشتراک سرسام آوری که سرویس های پخش آنلاین فیلم برای مردم عزیزمان قرار داده اند، تماشای فیلم نیز به نسبت کمتر شده است. تیم پرطرفدار سایت دانلود فیلم جدید مووینه با داشتن آرشیوی قوی از فیلم های قدیمی و جدید به صورت کاملا رایگان و بدون داشتن هیچ گونه اشتراک فیلم های روز دنیا و همچنین فیلم های محبوب و خاص قدیمی را در اختیار شما قرار می دهد. نکته جالب توجه این است که تیم مووینه برای جلب رضایت شما عزیزان فیلم هایش را با ترافیک نیم بها به شما ارائه می دهد، فرقی نمی کند که اپراتور اینترنتی شما چه برندی باشد ایرانسل، همراه اول ، شاتل و ... برای همه ی اپراتور های اینترنتی هزینه ترافک نیم بها محاسبه می شود.

 

اومدنت تو سایت موونیه با خودته رفتنت با خدا!!

اگه علاقه مند به تماشای فیلم و سریال هستید، سایت مووینه یک سایت فوق العاده جذاب برای همه فیلم دوستان هست. اما چرا؟؟ ویژگی های خاص مووینه باعث شده این سایت نسبت به سایت های رقیبش چند پله بالا تر بره. طبق آمار سایت هر کسی وارد سایت مووینه میشه چند ساعتی موندگار میشه، تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید تا ویژگی های خاص سایت مووینه رو بررسی و تحلیل کنیم.

 

ترافیک نیم بها برای همه اپراتور های اینترنتی، رؤیایی برای فیلم دوستان

اگر تماشای فیلم یکی از سرگرمی های اصلی شما است احتمالا دانلود و یا تماشای آنلاین فیلم اون هم با ترافیک نیم بها یکی از بهترین آپشن هایی که تقریبا مثل یک رویا است. سایت مووینه با در نظر گرفتن رضایت شما عزیزان، تمامی فیلم های آرشیو خودش رو برای همه اپراتور های اینترنتی به صورت نیم بها محاسبه می کند.

 

هزینه اشتراک نداره = همه فیلم و سریال ها کاملا رایگان!!!

احتمالا شما هم مدتی است از هزینه ها سرسام آور ماهیانه سایت های معروف پخش فیلم شاکی شده اید. در سایت مووینه شما می تواندی بدون هیچ گونه اشتراک ماهیانه و به صورت کاملا رایگان بهترین و به روز ترین فیلم ها ، سریال و انیمیشن ها را به صورت آنلاین تماشا و یا دانلود کنید و تماشای آنان به صورت کاملا رایگان لذت ببرید.

 

فیلم ها با کیفیت های مختلف به همراه زیرنویس فارسی چسبیده

برای همه علاقه مندان به تماشای فیلم، داشتن کیفیت های متفاوت برای یک فیلم یک ویژگی بسیار مهم است. بهترین کیفیت ها همچون BLURAY  و WEBDL  و WEBRIP همیشه رضایت فیلم دوستان را جلب کرده است اما کیفیت های  HDCAM جزو کیفیت هایی است که معمولا کمتر دانلود و بازدید داشته است. کیفیت HDCAM یک کیفیت اولیه برای فیلم هایی است که همچنان روی رده سینما هستند و هنوز نسخه ای از آن ها وارد بازار نشده است. سایت پر طرفدار مووینه بهترین کیفیت های یک فیلم را به همراه زیرنویس فارسی چسبیده در اختیار شما قرا می دهد تا دیگر به خودتان زحمت جستجو و تطابق زیرنویس با فیلم را ندهید و در کمترین زمان فیلم مورد علاقه تان را تماشا کنید.

 

انتشار سریع و بدون وقفه بهترین و پربازدید ترین سریال های جهان

یکی از دغدغه های سریال دوستان این است که دلشان می خواهد بلافاصله پس از انتشار یک سریال در شبکه های تلویزیونی خارجی آن را باز زیرنویس فارسی دانلود و یا به صورت آنلاین تماشا کنند. سایت مووینه بدون هیچ گونه وقفه ای سریال های به روز مورد علاقه شمارا در سایت بارگزاری می کند تا شما بتوانید در کمترین زمان ممکن بهترین و جدیدترین سریال ها را دانلود کنید یا آنلاین مشاهده کنید.

 

سینمای خانگی خودتون رو با مووینه راه بندازید

سایت مووینه با دسته بندی های متفاوتی از فیلم های جدید و قدیم و ژانر های متفاوتی که داره بدون هیچ محدودیتی، بهترین و پربازدید ترین فیلم ها را در اختیارتان قرار می دهد. از 250 فیلم برتر سایتIMDB  تا بهترین فیلم های هر ژانر همچون: اکشن ، کمدی، خانوادگی، معمایی، هیجان انگیز، انیمیشن، مستند و غیره. سایت مووینه بهترین ها را در اختیارتان قرار می دهد تا بتوانید بدون هیچ محدودیتی فیلم ها و سریال های مورد علاقه تان را تماشا کنید.

 

مزیت های ثبت نام در سایت مووینه

1)ذخیره کردن سریال ، فیلم و انیمیشن مورد علاقه تان در لیست پنل کاربری شخصی

2)اطلاع سریع به شما در هنگام انتشار فیلم، سریال و انیمیشن مورد علاقه تان

3)اطلاع شما از پاسخ ادمین راجع به نظراتی که در سایت داده اید

 

بهترین فیلم های ایرانی و خارجی تنها در مووینه

سایت های دانلود فیلم ، سریال و انیمیشن در ایران بسیار زیاد هستند اما تعداد بسیار کمی از آن ها بهترین فیلم های ایرانی و خارجی را به صورت یک جا درسایت خود قرار به اشتراک می گذارند. سایت پر طرفدار مووینه با داشتن آرشیوی قوی از بهتری فیلم های ایرانی، هالیوودی، بالیوودی، فرانسوی، ایتالیایی، دانمارکی و غیره در صدر بهترین سایت هایی قرار دارد که روی همه ی فیلم های محبوب جهان متمرکز است وبدون هیچ محدودیتی میتوان در آن فیلم تماشا کرد.

 

اگر نمیدونید از چه ژانری فیلم دانلود کنید این مطلب رو از دست ندید: از چه ژانری فیلم جدید دانلود کنم و ببینم؟

 

 

نقد و بررسی فیلم و سریال و اخبار روز دنیای سینما

سایت مووینه جزو محدود سایت های دانلود و تماشای آنلاین فیلم و سریال است که برای طرفداران فیلم و سریال ویژگی هایی همچون نقد و بررسی قرار داده است تا تماشاگران بتوانند مفاهیم و نماد های سینمایی را بیشتر و بهتر درک کنند. اخبار روز سینمای جهان نیز یکی از ویژگی های مهم سایت مووینه است که در آن بخش از آخرین و مهمترین اخبار سینمایی اطلاع داده می شود. فیلم بازان و فیلم دوستان می توانند بعد زا تماشای هر فیلم با سر زدن به این بخش های جذاب از آخرین اخبار روز با خبر شوند. در بخش نقد و بررسی فیلم ، سریال و انیمیشن مووینه لیستی از بهترین فیلم ها و سریال های و انیمیشن ها مربوط به هر سال، هر ژانر و هر کارگردان یا بازیگر را به صورت مجزا مورد بررسی قرار داده است تا عاشقان فیلم و سریال و در کمترین زمان بتوانند گزینه مورد علاقه شان را پیدا  و تماشا کنند.

انتهای پیام/

 

 

 

 

 

 

 

 

منبع: دانا

کلیدواژه: سریال و انیمیشن مورد علاقه تان بهترین فیلم ها کاملا رایگان فیلم و سریال آنلاین فیلم تماشای فیلم فیلم دوستان قرار داده کیفیت ها بدون هیچ سریال ها برای همه نیم بها فیلم یک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۳۰۹۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افعی تهران، راسکولنیکُف و احساس منحصر به فرد بودن در جهان

   عصر ایران؛ مهدی مالمیر- با یک نگاه سرسری به لیست سازندگان سریال «‌افعی تهران» هم می‌شد حدس صائب زد که سریال با مخاطبِ بسیار همراه خواهد شد؛ مخاطبانی که نرم نرمک و از گوشه و کنار صدای انتقادات برخی‌شان را می‌شنویم که بر این نکته انگشت تاکید می‌فشارند که در این سریال، به اخلاق و رفتار مردم ساکن در تهران کم‌لطفی‌هایی شده است چراکه مردم در تهران آن سان که سریال به تصویر کشیده، آدم‌هایی بی‌اعتنا به هم‌نوع و  کنایه‌زن و تلخ‌زبان نیستند.

  در این‌که در تمام شهرها در سراسر جهان آدم‌هایی از این جنس کم نیستند حرفی نیست اما چرا در این سریال این نوع آدم‌ها در کانون سریال قرار گرفته‌اند و بی اغراق در بیشترِ سکانس‌ها با این تیپ آدم‌ها رو به رو می‌شویم؟

    پاسخ اما به تیپ شخصیت اصلی سریال باز‌می‌گردد. ما به جهان شخصی وارد شده‌ایم و با چشمان شخصیتی جهان را می‌نگریم که نگاهی دگرگونه به انسان‌ها و جهان دارد: «‌آرمان» منتقد سینما و مدرسی است که در آستانۀ 50 سالگی فرصتی به کف آورده تا نخستین فیلم بلندش را کارگردانی کند و به جرگۀ کارگردانان فیلم اولی بپیوندد! این منتقد سینمایی که کمی دیر برای ساختن فیلم‌اش به تکاپو افتاده، از نوعی ویژگی شخصیتی برخوردار است که بدان «شخصیت بیش از حد حساس» یا hayper sensitive person  گفته می‌شود.

   دارندگان این ویژگی شخصیتی، جهان گرداگردشان را با حساسیت بالا درک و دریافت می‌کنند و از پیش پا‌افتاده‌ترین ماجراهای روزمره نمی گذرند و مدام رخدادی را که برای بسیارانی می‌تواند با پوزخندی یا دستِ بالا با شانه بالا انداختنی برگزار شود، در ذهن و ضمیرشان همچون سکانسی از یک فیلم دردناک مرور می‌کنند و دندان روی دندان می‌سایند و گهگاه از کاهی کوه می‌سازند و مته به خشخاش زندگی می گذارند. 

مثلا پاسخ نه چندان گرم نانوای محترمِ محل در یک صبح سرد، برای کاراکترهایی که چندان درگیر ویژگیِ «‌شخصیت بیش از اندازه حساس» نیستند، می‌تواند با بی اعتنایی و حتی بی توجهی رو به رو شود یا آن را به حساب خستگی و هزار و یک دلیل و علت دیگر بنویسند و همچون بچه آهوییسبکبال از کنار آن بگذرند و دنبال کار و بار خود را بگیرند، اما شخصیت بیش از حد حساس، این بی‌مهری کوچک را در ذهن خود بدل به رویدادی بزرگ می‌کند و با منفی‌بافی و تفسیرهای کهکشانی از یک اتفاق روزمره، به روان خود زخم‌های ناسور می‌زند و سلول‌های عصبی خود را به کشتن می‌دهند!

   در سریال افعی تهران با کارگردانی « سامان مقدم» چند بار هم  از زبان خود شخصیت محوری داستان که صادقانه در برابر روان‌شناس اقرار کرد که رویدادهای روزمره را نمی‌تواند مثل باقی ادم ها ندیده یا نابوده بگیرد با تیپ شخصیتی ارمان کارگردان پنجاه ساله آشنا می شویم و هم در یکی از ظریف ترین سکانس ها که به روشنی دست بر روی نقطه ضعف شخصیت حساس می گذارد: آنجا که آرمان در سکانسی از سالن تئاتر بیرون می آید و وقتی پول بلیتش را از خانم بلیت فروش مطالبه می کند و خواهان پس گرفتن آن است با نگاه توام با تحقیر خانم مواجه می شود و صحنه خندۀ نه چندان مودبانه و نالازم خانم بلیت فروش را چند بار در موقعیت‌های مختلف به یاد می آورد و در آنجا است که سریال اولین تلنگر را به مخاطب می‌ند که با شخصیتی نامعمول در سریال رو به رو است و ضروری است از او انتظار رفتار و منشی از لون دگر داشته باشد.

  هنگامی که با شخصیت داستان و ویژگی‌های رفتاری او آشنا شدیم، با آسودگیِ بیشتری می‌شود رفتار او و کنش و واکنش‌اش را در دایره همکاران، همسایه و همسر سابق و همسایه پیش‌بینی و درک کرد.

   آرمان با سِنسورهای حساس اش بدل به آینه‌ای زشت‌نما می‌شود که دست بر روی نکاتی می‌نهد که شاید در زندگی روزانه کمتر کسی به قول قدیمی‌ها سنگی در ترازوی آنها بگذارد.

   اینکه رابطۀ میان شهروندان در کلان‌شهری مثل تهران تا چه اندازه می‌تواند پیچیده باشد. تا چه اندازه باید مراقب سخنانی باشیم که با شتاب بر زبان جاری می‌سازیم، تا چه اندازه باید سکنات خود را به هنگام حمله خشم و کدورت و حسادت کنترل کنیم و... چرا که همه آدم‌ها نمی توانند به راحتی از ماجرایی، کنایه ای، متلکی و نیشِ زبانی و پرخاشی درگذرند و این احتمال متاسفانه کم نیست که برای برخی اتفاقات ناگوار روزمره بدل به عقده‌ها و کمپلکس‌های خطرخیز شود.

  افعی تهران، همان قاتلی که در شهر پیچ و تاب می‌خورد و آرمان بر آن است تا فیلم‌اش را از روی زندگی پُرماجرای او بسازد، احتمالا یکی از همین «‌شخصیت های بسیار حساس» است که ناخوشی روانی‌اش به حد خطرآفرینی برای جامعه تبدیل شده است؛ احساس نزدیکی حسی میان کارگردان و قاتل سریالی هم از همین اشتراکات روانی سرچشمه می‌گیرد.

 
هر دو، چه کارگردان و چه قاتل زندگی درونیِ پیچیده ای دارند. هر دو از رویدادهایی رنج می کشند که از زمان کودکی بر روان شان سنگینی می کند( قاتل زنجیره ای کسانی را می کشد که در کارنامه شان سابقه کودک آزاری دارند) و در نهایت، هر دو آدم های منحصر به فردی در نوع خود به شمار می روند که در قاتل این احساس منحصر به فرد بودن به جنایت می انجامد. چرا که هر قاتلی چنان چه از رمان بی نظیر «جنایت و مکافات» آموخته ایم، در وهله اول با نوعی احساس خاص بودن، خود را محق می داند که دست اش را به خون همنوع رنگین کند. راسکولنیکوف کم بنیه و بیمار که دانشجوی حقوق بود، در هذیانات  و تفکرات اش به این نتیجه رسیده بود که آدمی است « ویژه»  که سزاوار به انجام رساندن کاری است که از هر کسی ساخته نیست: قتل پیرزن رباخواری که زندگی او را همچون زندگی پشه ای بی ارزش می شمارد و شایسته ی نابودی!

                                                                                       راسکولینکوف در رمان "جنایت و مکافات"



در آخر، می شود به نویسندگان فیلمنامه آفرین گفت که شخصیتی با ویژگی های روانی خاص آفریده‌اند و داستان را بر روی شانه‌های یک شخصیت بیش از حد حساس سوار کرده اند و از این طریق، هم سریالی با مایه‌های پلیسی و جنایی ساخته‌اند و هم شماری از ویژگی‌های برخی از ما شهروندان عجول و بی حوصله و گه‌گاه بی‌ملاحظه را به تصویر کشیده‌اند که کمتر کسی در فیلم‌ها و سریال‌ها به این ظریفه‌ها توجهی جدی نشان می‌دهد.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: توجیهات پیمان معادی؛ "ارشاد" یا هنر؟ پیمان معادی؛ بوسنده، پوشنده یا گوینده؟! پیمان معادی درگیر یک پرونده قتل شد

دیگر خبرها

  • افعی تهران، راسکولنیکُف و احساس منحصر به فرد بودن در جهان
  • نحوه انتخاب چوب ترموود
  • ساعت پخش زنده بازی تاتنهام و آرسنال‌ از تلویزیون+ شبکه ۳ و آنلاین
  • پخش زنده جام ملت‌های فوتسال آسیا ۲۰۲۴ یکشنبه ۹‌ اردیبهشت از تلویزیون و آنلاین
  • ساعت پخش زنده بازی پاری سن ژرمن و لو هاور + پخش آنلاین
  • ساعت پخش زنده بازی چلسی و استون ویلا از تلویزیون+ شبکه ورزش و پخش آنلاین
  • ساعت پخش زنده بازی النصر و الخلیج + پخش آنلاین
  • ساعت پخش زنده بازی یوونتوس و میلان‌ از تلویزیون+ شبکه ورزش و پخش آنلاین
  • ساعت پخش زنده بازی دورتموند و لایپزیگ + پخش آنلاین
  • ساعت پخش زنده بازی لیورپول و وستهام + پخش آنلاین