Web Analytics Made Easy - Statcounter

موسوی نماینده تهران در مجلس گفت: مردم حق دارند رأی نیاوردن طرح شفافیت آرای نمایندگان عصبانی باشند. طبق آیین‌نامه مانعی برای رأی‌گیری مجدد طرح تا پایان سال نداریم.

 نظام الدین موسوی، نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی، در برنامه جهان آرا گفت: «برخی نمایندگان طراح طرح شفافیت آرا که امضایشان پای آن بود، به کلیات آن رأی منفی دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مردم حق دارند رأی نیاوردن طرح شفافیت آرای نمایندگان عصبانی باشند.طبق آیین‌نامه مانعی برای رأی‌گیری مجدد طرح تا پایان سال نداریم.»

موسوی گفت: «خیلی‌ها شعار شفافیت دادند ولی کلیات طرح شفافیت آرای نمایندگان را رد کردند!کسانی که به جزئیات ایراد داشتند، می توانستند حداقل به کلیات طرح رأی بدهند و بعدا سر جزئیات بحث کنند چرا که قوانین دائمی نیستند و امکان اصلاح دارند.»

وی افزود: «معنا ندارد رأی نمایندگان مشخص نباشد.برخی می‌گویند شفافیت آرا نمایندگان را تحت فشار قرار می‌دهد و طرحی پوپولیستی است و نمایندگان مجبور می‌شوند از موج‌های مردمی تاثیر بپذیرند، خب اگر جمع قابل توجهی از مردم دغدغه‌ای دارند ما هم نماینده همان مردمیم.»

نماینده تهران گفت: «دولت قبول کرده است لایحه بودجه را اصلاح کند.رأی نمایندگان در مورد لایحه بودجه، به لایحه دولت بود نه طرح کمیسیون تلفیقاحتمالا بودجه یک دوازدهم تصویب شود.»/ جماران

 

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: طرح شفافیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۳۱۰۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رختکن چلسی مخالف اخراج مائوریسیو پوچتینو

رختکن چلسی به شایعات اخراج مائوریسیو پوچتینو واکنش منفی نشان داده است. 

طرفداری | پس از شکست در نیمه نهایی جام حذفی، آینده مائوریسیو پوچتینو در چلسی به کسب سهمیه رقابت‌های اروپایی بستگی خواهد داشت. 

به گزارش نیزار کینسلا از استاندارد؛ رختکن چلسی مقابل شایعات اخراج مائوریسیو پوچتینو، موضع متفاوتی نشان داده‌ است. بخش بزرگی از بازیکنان، حامی سرمربی آرژانتینی هستند و دوست دارند با ماندگاری او ثبات در نیمکت آبی‌ها برقرار شود. مدیران چلسی در پایان فصل با مثلث بهداد اقبالی، پل وینستنلی و لارنس استوارت به دنبال ارزیابی وضعیت پوچتینو خواهند بود. گفته می‌شود اگر پوچتینو موفق به کسب سهمیه حضور در رقابت‌های اروپایی نشود، شغلش را از دست می‌دهد. بازیکنان چلسی از این که سرمربی تیم به نوعی سپر آن‌ها در برابر منتقدان شده است، قدردانی می‌کنند. مرد آرژانتینی در اسکواد جوان چلسی که متشکل از بازیکنانی از ملیت‌های مختلف بوده، روحیه تیمی ایجاد کرده است. در بین مدیران استمفوردبریج نیز برخی احساس می‌کنند پوچتینو شایسته یک فرصت دیگر خواهد بود. 

مائوریسیو پوچتینو در خطر اخراج از چلسی

 

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • داستان شفافیت؛ قسمت اول
  • مهمترین چالش امروز نظام ما با دشمن جنگ ترکیبی و ‏ادراکی است
  • اعتراض شدید نمایندگان تهران به وزیر کشور در خصوص هرگونه تعرض به یکپارچگی شهرستان ری
  • نماینده مجلس : موضوع چای دبش را لاپوشانی کردند
  • کسانی که کینه‌ای هستند، بخوانند
  • چه کسانی با مالیات بر عایدی سرمایه مخالف هستند؟
  • رختکن چلسی مخالف اخراج مائوریسیو پوچتینو
  • تحقق توسعه پایدار با همدلی و انسجام مجلس و دولت
  • آنهایی که اهل ژیمناستیک نیستند، به انتخابات نیایند
  • خبرهای جدید از افزایش تعطیلات آخر هفته از زبان یک نماینده مجلس