Web Analytics Made Easy - Statcounter

فروشگاه وانی مانی اولین فروشگاه در ایران است که می توان با بیت کوین در آن کالا خرید یا می توان گفت ارزهای دیجیتال را در آن خرج کرد.

به گزارش برنا، واژه خرید کردن با بیت کوین برای خیلی ها نا آشناس و بر این باور هستند که بیتکوین یک سهام متحرک هست که می توان آن را خرید و یا فروخت و با ان سود کرد و آلتکوین ها هم دیگر سهام های یک بازار بورسی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خیلی سخت است که بخواهیم به مردمی که باور به پول کاغذی دارند بخواهیم پولی را معرفی کنیم که قابل لمس نیست و فقط اعداد هست در ولت (کیف پول الکترونیکی)های مخصوص خودش است.ولی همیشه رشد تکنولوژی و پیشرفت انسان هر چقدر هم مخالفانی داشته باشد بازهم راه خود را پیدا خواهد کرد و قطعا روزی ارزهای دیجیتال می تواند جای پول های رایج دنیا مانند دلار یورو ین و.... بگیرد و همه به ناچار مجبورند خودشان را با آن تطبیق بدهند.

روند شناسی در دنیا یک تخصص پیچیده ای است که در دنیا متخصصان ان کمتر از 50 نفر هستند و این افراد قادرا با علم و دانش خود تشخیص بدهند یک سیستم در آینده شامل چه تغییراتی می شود همه این متخصصان باور دارند ارزهای دیجیتال قطعا جای پول را خواهند گرفت.

موج استفاده از بیت کوین و ارزهای دیجیتال به راه افتاد از چند سال گذشته وهمه شروع به خرید فروش و پس انداز آن کردند حالا نوبت مبادلات و خرید کردن با بیت کوین و خرج کردن ارزهای دیجیتال است که بتوان با آن به عنوان فقط یک دارای رفتار نکرد و شما به راحتی به فروشگاه  محل خود بروید و نیاز روزان تان را با بیت کوین پرداخت کنید.هرچند هنوز تا رسیدن به این نقطه زمان داریم ولی این مدت قطعا بسیار کوتاه است چون در ایران این موج شروع شده است و فروشگاه های از دوسال پیش خدمات را در مقابل بیت کوین می فروختند ولی حالا فروشگاه وانی مانی پیش رو راه فروش کالا در مقابل بیت کوین و ارزهای دیجیتال است

چگونه با بیت کوین در ایران کالا بخریم

فروشگاه وانی مانی اولین فروشگاه در ایران است که می توان با بیت کوین در آن کالا خرید یا می توان گفت ارزهای دیجیتال را در آن خرج کرد.

خرید کالا با بیت کوین, و هرکس این جمله را میشنود این تصور را دارد چه طوری می شود خرید کرد حتما یک پرسه پیچیده و سخت است من نمی تونم انجام بدهم .ولی این تصور خیلی اشتباه است خرید کردن با بیت کوین تا مرحله آخر خرید آنلاین مانند فروشگاه وانی مانی تفاوتی ندارد و زمان انتخاب درگاه شتاب که با کارت های بانکی قابل پرداخت است یکی هست و هنگامی  که ما همیشه در خرید های آنلاین به مرحله آخر می رسیم و می خواهیم درگاه بانکی را انتخاب کنیم حالا از درگاه خرید با ارز دیجیتال را انتخاب می کنید.

مرحله بعد فقط کافیست کیف پول بیتکوین داشته باشید  و بازش کنید و بارکد که در درگاه سایت به شما نشان می دهد را اسکن کنید و کلید سند را بزنید و به همین راحتی پرداخت صورت می گیرد.

2و این آغاز شروع جایگزینی ارزهای دیجیتال بجای پول است و این امکان برای اولین بار در ایران بوجود آمده و به راحتی می توانیم با پرداخت بیت کوین کالای خود را به راحتی درب منزل دریافت کنیم.شاید تا چند سال پیش این کار شبیه به یک رویا بود و حالا به تحقق رسیده است.

از نکات مثبت و  جالب خرید با ارزهای دیجیتال مانند بیت کوین سرعت خرید و کارمزد واینکه از هر جای دنیا می توان به راحتی با زدن چند کلیک خرید خود را انجام دهید و دیگر نیاز به رمز پسورد ها و حفظ کد های زیاد نیست و از هر کشوری می توان خرید را انجام داد.

چرا با بیت کوین کالا بخریم

برای رسیدن به این سوال باید به تاریخچه ارزهای دیجیتال برگردیم که رسالت ارزی مانند اتریوم و بیت کوین چه چیزی بوده.

رسالت ارزهای دیجیتال فقط یک نکته بوده و آن اینکه پول را دیسنترالایز کنند به این مفهوم که هیچ کس و هیچ گروه و هیچ دولتی نتواند کنترولی روی آن داشته باشد و بتواند برای منافع خود تغییر در ان بدهد و یا چاپ کند و در نهایت قدرت دست گروهی نباشد

کشوری مانند آمریکا دلار خود را با توجه به قدرت نظامی و اقتصادی خود به کشور های ضعیف تر اجبار به استفاده آن کند و در نهایت بشود قدرت اول دنیا , اگر دلار را از آمریکا بگیریم دیگر قدرتی ندارد.همه علت آنکه افرادی بیت کوین را راه اندازی کردن فقط فقط همین بوده قدرت پولی را از دولت ها بگیرند و به مردم بدهند

ولی بیت کوین لبه تیغ خوبی و بدی قرار گرفت که هم می توان به دید مثبت نگاه کرد و هم به دید منفی که همه خلاف کاران دنیا برای رهگیری و فرار های مالیاتی از آن استفاده می کنند ولی ما نمی توانیم چون می شود با چاقو ادمی را کشت از ان استفاده نکنیم فقط باید راهکار استفاده درست را یاد بگیریم

و این را بدانیم اگر دیر بیت کوین و ارزهای دیجیتال  را برای خرید کالا بپذیریم مطمنن ده سال آینده یعنی سال 2030پشیمان خواهیم شد .چون تکنولوژی برای ما منتظر نخواهند ماند.

فروشگاه وانی مانی کجا ایستاده

به گفته مدیر فروشگاه اینترنتی وانی مانی دکتر وحید صنعتی به زودی علاوه بر خریدکردن با بیت کوین ده ارز دیجیتال معتبر و مطرح دنیا نیز به درگاه این فروشگاه اضافه می شود و هدف آنها این است که پنج سال آینده که این پروسه خرید با ارزهای دیجیتال یک امر عادی می شود فروشگاه وانی مانی پیشرو در منطقه باشد و بازار هدف این فروشگاه خاورمیانه و منطقه آسیای مرکزی است و مختص ایران نمی باشد و همچنین بعد از حضور در جشنواره کار آفرینی ترکیه طرح فروشگاه وانی مانی در آنجا مقام نخست را کسب کرده است و مدیر این فروشگاه امیدوار است بتواند در سالهای آینده جزو ده فروشگاه آنلاین خاور میانه باشند و پلن آنها یک فروشگاه ایکامرز هست نه بصورت مارکت پلیس

همچنین ایشان فرمودن علاوه بر فروشگاه وانی مانی در حال فرهنگ سازی استفاده در زمینه ارز های دیجیتال در ایران می باشند و این فرهنگ سازی در بستر شبکه های مجازی دارد صورت می گیرد.

فروشگاه وانی مانی به درست یا غلت به عنوان اولین فروشگاه بیت کوینی ایران شناخته می شود . تشخیص درست غلت بودن آن را نمی توان حال پاسخ داد و گذر زمان ان را مشخص می کند و آینده باید دید قدرت پول در دستان مردم خواهد بود و یا دولت ها هرچند آینده شاید ساتوشی ناکاموتو که فقط یک اسم است به عنوان لانچر بیتکوین ساختگی باشد و اعلام کند در واقع این فرد دولت چین بوده و شخصی در کار نبوده و این کشور چین بوده که با بیت کوین خواسته سلطه دلار بر جهان را به پایان برساند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بیت کوین کردن با بیت کوین ارزهای دیجیتال بیت کوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۳۱۱۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصرف این ۴ ماده غذایی برای مردان ضروری است

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از خبرآنلاین، در بین مواد غذایی، گزینه‌های سالم و مفیدی وجود دارند که می‌توانند به مبارزه با خطرات بیماری قلبی و سایر بیماری های رایج در بین مردان کمک کنند.

مصرف چهار ماده غذایی زیر برای مردان بسیار مفید است؛ این موارد حاوی مواد مغذی خاصی هستند که به پیشگیری از ابتلا به بیماری‌های رایج برای آقایان، مانند برخی سرطان‌های مردانه، کمک می‌کنند.

۱) کلم بروکلی

این گیاه سبزرنگ سرشار از مواد مغذی ضروری مانند ویتامین‌های C، K و A و فیبر است و محتوای بالای سولفورافان در کلم بروکلی، پتانسیل مبارزه با سرطان را دارد و مصرف آن در مردان بسیار حائز اهمیت است.

۲) گوجه فرنگی

لیکوپن، یکی از آنتی اکسیدان‎های موجود در گوجه فرنگی، با محافظت در برابر سرطان پروستات و بیماری‌های قلبی عروقی، به سلامت مردان کمک می‌کند.

۳) ماست

بر اساس مطالعه‌ای که در مجله تغذیه بریتانیا منتشر شد، مردانی که به طور مداوم محصولات لبنی تخمیرشده (مثلاً ماست و پنیر) مصرف می‌کردند، در معرض خطر کمتری برای بیماری عروق کرونر قرار دارند.

۴) آجیل

مصرف آجیل به سلامت قلب و کاهش عوارض ناشی از افزایش سن در مردان کمک می‌کند. آجیل‌ها مملو از پروتئین، فیبر و چربی‌های ضروری هستند که همین ویژگی آنها را به یک میان‌وعده بسیار مغذی تبدیل می‌کند.

اگر می‌خواهید آلزایمر نگیرید، این ۴ ادویه خانگی را مصرف کنید کد خبر 848313 منبع: خبرآنلاین برچسب‌ها خبر مهم تغذیه

دیگر خبرها

  • کالامارکت چیست؟ مارکت پلیس فروش اقساطی کالای دیجیتال و لوازم خانگی
  • ۶ اشتباه رایج بعد از غذا خوردن
  • 6 اشتباه رایج بعد از غذا خوردن
  • از کجا میشه لوازم یدکی چانگان خرید و ارسال داشته باشه؟
  • افزایش ۳۳ درصدی خدمات پستی البرز در خرید و فروش اینترنتی
  • پتانسیل ایران در استخراج رمزارز از گاز فلر
  • نکات کلیدی که قبل از خرید فایل گرافیکی لایه باز باید بدانید
  • روند نزولی بیت کوین آغاز شد؟
  • مصرف این ۴ ماده غذایی برای مردان ضروری است
  • نزول بیت‌کوین و اتریوم / قیمت روز ارزهای دیجیتال