Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجید یزدان پناه صبح امروز در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در سال تحصیلی جاری ۳۲۷ هزار و ۳۶۹ دانش‌آموز در سطح استان مشغول به تحصیل هستند که از این تعداد بر اساس آخرین آمارهای موجود ۳۰۳ هزار و ۱۱۲ دانش‌آموز در شبکه شاد فعال هستند.

وی افزود: در حال حاضر حدود ۲۴ هزار دانش‌آموز معادل ۷.۴۱ درصد به شبکه شاد دسترسی نداشته که تلاش می‌کنیم با جلب حمایت خیرین برای خرید تبلت امکان آموزش این دانش‌آموزان را در بستر فضای مجازی فراهم کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه تاکید کرد: تعداد دانش‌آموزان فاقد تبلت در ابتدای شروع آموزش در شبکه شاد ۲۸ هزار نفر بوده که این رقم با همت خیرین و نهادهای حمایتی برای تهیه و اهدا تبلت به دانش آموزان نیازمند به ۲۴ هزار نفر رسیده است.

یزدان پناه تصریح کرد: تدریس دروس دانش‌آموزانی که به شبکه شاد دسترسی ندارند به صورت آموزش‌های حضوری، تدارک بسته‌های آموزشی و آموزش از طریق تلویزیون و رادیو فراهم شده است.

وی به امکان آموزش حضوری دانش آموزان از اول بهمن ماه اشاره کرد و افزود: بیش از ۸۰ درصد از دانش‌آموزان ساکن روستاهای استان کرمانشاه نسبت به برگزاری کلاس‌های حضوری استقبال کرده و هم اکنون در مدارس حاضر شدند.

یزدان‌پناه با اشاره به اقدامات حوزه آموزش و پرورش استان کرمانشاه از سال ۹۶ تاکنون گفت: افزایش تعداد مراکز علمی و زبان‌های خارجی از ۴۱۳ مرکز به ۵۲۳ مرکز، افزایش تعداد مدارس پیش دبستانی از ۴۱۰ مدرسه به ۵۹۸ مدرسه، اضافه شدن ۱۷ فضای درون مدرسه‌ای به فضای ورزشی و ایجاد ۶ زمین چمن مصنوعی از جمله اقدامات این اداره کل در سال‌های اخیر بوده است.

وی ادامه داد: اعتبارات تخصصی اداره تربیت بدنی و فعالیت‌های ورزشی استان کرمانشاه در سال ۹۶ یک هزار و ۱۰۰ میلیون ریال بوده که این رقم در سال ۹۹ به یک هزار و ۵۰۰ میلیون ریال رسیده و اعتبارات تخصیصی اداره سلامت و تندرستی در سال ۹۶ از ۳۱۰ میلیون ریال به یک هزار میلیون ریال در سال ۹۹ افزایش پیدا کرده است.

کد خبر 5140957

منبع: مهر

کلیدواژه: کرمانشاه آموزش و پرورش شبکه شاد تبلت خیرین دهه فجر ویروس کرونا چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی کرمانشاه خطبه های نماز جمعه گرگان آمار کرونا بوشهر شیراز شهرستان کرج عکس استانها انقلاب اسلامی ایران ایلام سی و نهمین جشنواره فیلم فجر استان کرمانشاه دانش آموزان میلیون ریال شبکه شاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۳۱۱۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آموزش درس زندگی به دانش آموزان

 به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، مدرسه‌ای در یزد با رویکرد تحول و نوآوری، علاوه بر تعلیم و تربیت درس زندگی نیز به دانش آموزان می‌آموزد.

همه برنامه‌های این مدرسه به سمتی پیش می‌رود که دانش آموزان را با زندگی بهتر آشنا کند.
نظافت این مدرسه با خود دانش آموزان است وهر دانش آموز خودش را مسئول زیبایی مدرسه می‌داند.
در خیلی از برنامه‌ها همه‌ی کار‌ها به دست خود دانش آموزان انجام می‌شود و اداره برنامه‌ها و کار‌ها را بچه‌ها با همکاری یکدیگر انجام می‌دهند.
نکته قابل توجه این است که در برنامه‌های این مدرسه دانش اموزان حق انتخاب دارند تا با سلیقه خود انتخاب کنندومعلمان مدرسه در همه برنامه‌ها با دانش اموزان همکاری و مشارکت دارند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • آموزش درس زندگی به دانش آموزان در مدرسه‌ای در یزد
  • آموزش درس زندگی به دانش آموزان
  • جای خالی معلمان ماهر مجازی
  • یک درصد آسیب های اجتماعی رفتارهای «پرخطر» هستند/ غربالگری بیش از ۶.۵ میلیون دانش‌آموز
  • حدود ۳ هزار نفر جذب آموزش و پرورش البرز می شوند
  • گشایش نمایشگاه هفته مشاغل هنرستان نوآوران فولادشهر
  • یک درصد آسیب‌های اجتماعی رفتار‌های «پرخطر» هستند/ غربالگری بیش از ۶.۵ میلیون دانش‌آموز
  • یک درصد آسیبهای اجتماعی رفتارهای «پرخطر» هستند/ غربالگری بیش از ۶.۵ میلیون دانش‌آموز
  • جذب بیش از ۱۹۰۰ معلم در چهارمحال‌ و بختیاری
  • شرکت ۴۴هزار دانش‌آموز در امتحانات نهایی در چهارمحال وبختیاری