Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-04@06:33:41 GMT

جاده‌های استان اصفهان لغزنده است

تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۹۳۱۲۷۵

جاده‌های استان اصفهان لغزنده است

مرضیه فراست روز یکشنبه در گفت‌وگو با ایرنا افزود: هم اکنون راه‌های نجف آباد به داران، شهرضا به سمیرم، سمیرم به یاسوج، سمیرم به پادنا، خوانسار به بویین میاندشت، داران به بویین میاندشت، بویین میاندشت به سمت الیگودرز، چادگان به داران، فریدونشهر، پشتکوه  فریدنشهر و  داران بر اثر بارش برف لغزنده گزارش شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: همچنین جاده گلپایگان به سمت موته، گلپایگان به خمین، میمه به دلیجان، آزادراه کاشان به قم، آزادراه کاشان به اصفهان، کاشان به سمت  قمصر، میمه - اصفهان، اصفهان- شهرضا، زرین شهر - شهرکرد و اصفهان - زرین شهر بر اثر بارش باران لغزنده است.

رییس مرکز مدیریت راه‌های استان اصفهان تاکید کرد: لازم است رانندگان برای تردد در  همه محورهای برفی تجهیزات لازم به‌ویژه زنجیر چرخ به‌همراه داشته باشند و پیش از سفر در تماس با سامانه تلفنی ۱۴۱، از آخرین وضعیت راه‌ها مطلع شوند.

وی اضافه کرد: رانندگان در صورت ضرورت انجام سفر، از سلامت خودرو اطمینان حاصل کنند و تجهیزات ضروری و گرمایشی به همراه داشته باشند.

فراست با بیان اینکه تاکنون هیچ جاده مسدودی در استان اصفهان نداشتیم، یادآور شد: ۷۵۰ نیروی راهدار و پشتیبانی ستادی با ۵۵۰ دستگاه ماشین‌آلات و ۲۰۰ دستگاه تجهیزات در حال خدمات‌رسانی در راه‌ها و محورهای این استان هستند.

در 2 حادثه جداگانه بامداد امروز بر اثر واژگونی یک دستگاه مینی‌بوس سرویس کارکنان یک شرکت ریخته گری در بزرگراه شهید اقارب‌پرست اصفهان به مصدوم شدن ۱۸ تن منجر شد و  واژگونی یک دستگاه خودروی سمند حامل اتباع افغانستان در کیلومتر ۲۲ جاده ترانزیتی نطنز - اردستان ۲ تَن کشته و ۱۲ تن مصدوم بر جا گذاشت.

هواشناسی استان اصفهان اعلام کرد : بارش‌ها تا اواخر  روز یکشنبه  در استان ادامه دارد و کاهش دید، مه آلودگی جاده‌ای کوهستانی و محورهای مواصلاتی، آب گرفتگی معابر عمومی و همچنین جاری شدن روان آب و سیلابی شدن مسیل‌ها  و احتمال رعد و برق و وقوع تگرگ و آسیب به صنعت کشاورزی و دامی استان پیش بینی شده و دمای هوا هم در ۲۴ ساعت آینده یک تا سه درجه سانتیگراد کاهش خواهد داشت.

برچسب‌ها سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای بارش برف بارش باران اصفهان تصادفات جاده ای

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای بارش برف بارش باران سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای بارش برف بارش باران اصفهان تصادفات جاده ای اخبار کنکور استان اصفهان راه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۳۱۲۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جاده‌های خراسان رضوی همزمان با افزایش ترددها بارانی و لغزنده است

    به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی،  یوسف بنی اسدی افزود : در حال حاضر بارش باران راه های اصلی و فرعی در شهرستانهای سبزوار، خوشاب، باخرز و بجستان را تحت تاثیر قرار داده است.   وی گفت: جاده ترانزیتی سرخس - مشهد در محدوده گردنه مزداوند، جاده مشهد - کلات در محدوده گردنه گوجگی، بزرگراه باغچه - نیشابور، آزادراه باغچه - مشهد و جاده گناباد- فردوس در گردنه کلات نیز بواسطه بارش باران لغزنده گزارش شده است.   رییس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی بیان کرد: مه غلیظ نیز دید افقی رانندگان در جاده مشهد- کلات در محدوده گردنه گوجگی و جاده فریمان - مشهد را محدود کرده است.   بنی اسدی اظهار کرد: با توجه به وقوع سیلاب و عدم وجود ایمنی جاده عشق آباد- بردسکن در حوزه خراسان جنوبی تا اطلاع بعدی مسدود اعلام شده، لذا رانندگان برای سفر به استان خراسان جنوبی مسیرهای جایگزین را انتخاب کنند.   وی ادامه داد: با توجه به تعطیلات پیش رو، سفرهای جاده ای در خراسان رضوی از دیروز آغاز شده و امروز جمعه نیز ترددها به شکل محسوسی افزایش یافته است.   طول راه‌های استان خراسان رضوی ۲۰ هزار و ۶۱۵ کیلومتر است که جایگاه دوم را در این بخش نصیب این استان کرده است. از مجموع راه های استان ۵۴۵ کیلومتر مربوط به گردنه‌های شهری، ۵۷۴ کیلومتر آن مربوط به گردنه‌های روستایی و ۵۸۶ کیلومتر آن مربوط به مناطق کولاک و مه‌گیر است.

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز شنبه ۱۵ اردیبهشت / بارش و ترافیک سنگین در محورهای شمالی
  • تلاش برای هدایت آب‌های سطحی و رفع آب‌گرفتگی در جاده‌های لرستان
  • جاده‌های خراسان رضوی همزمان با افزایش ترددها بارانی و لغزنده است
  • بارش باران در محورهای البرز/خطر ریزش سنگ در جاده چالوس
  • جاده‌های خراسان رضوی در پی بارش باران لغزنده است
  • ریزش برداری از محورهای ایلام درپی بارش‌های شدید
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز جمعه ۱۴ اردیبهشت / بارش باران در محورهای مواصلاتی
  • محورهای چهارمحال و بختیاری لغزنده هستند
  • جاده‌های استان کرمانشاه لغزنده اند رانندگان احتیاط کنند
  • محورهای کرمانشاه لغزنده است