Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-28@20:03:31 GMT

مامور امنیتی سریال شهید شهریاری کیست؟

تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۹۳۱۳۹۲

مامور امنیتی سریال شهید شهریاری کیست؟

تهیه‌کننده "صبح آخرین روز" با اشاره به پیشرفت ۸۰ درصدی فیلمبرداری این مجموعه تلویزیونی، گفت: بعد از سازمان انرژی اتمی تصویربرداری بخش‌های امنیتی آغاز خواهد شد.

مصطفی علمی‌فرد تهیه‌کننده سریال "صبح آخرین روز" برگرفته از زندگی شهید شهریاری درباره آخرین وضعیت تولید این مجموعه تأکید کرد: خوشبختانه ۸۰ درصد فیلمبرداری را پشت سر گذاشته‌ایم و یکی دو روز آینده وارد بخش‌های امنیتی و سازمان انرژی اتمی خواهیم شد تا بتوانیم تا پایان سال تصویربرداری را به پایان برسانیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حتی تدوین را به موازات تصویربرداری پیش می‌بریم که شاید اواخر سال، ۱۵ قسمت از کارمان آماده شود.

وی افزود: دوستان در سازمان انرژی اتمی به شدت از ما حمایت می‌کنند تا بتوانیم کار را در این بخش به سرانجام برسانیم. بعد از سازمان انرژی اتمی تصویربرداری بخش‌های امنیتی آغاز خواهد شد.

تهیه‌کننده مجموعه "صبح آخرین روز" درباره اضافه شدن بازیگر جدید، توضیح داد: ما روی ۳۰ قسمت سریال را پیش می‌بریم، مهدی صباحی و شکرخدا گودرزی به تازگی به گروه پیوستند؛ یکی در نقش یکی از دوستان و همکلاسی‌های قدیمی شهید شهریاری و دیگری در نقش یکی از متولیان امامزاده صالح به ایفای نقش می‌پردازند. سیدجواد هاشمی هم در نقش یکی از مسئولین اطلاعاتی و امنیتی با ورود قصه به سازمان انرژی اتمی به گروه اضافه خواهد شد.

علمی‌فرد درباره اتفاق اصلی و تأثیرگذاری که این سریال می‌تواند داشته باشد، گفت: یادم می‌آید همسر شهید شهریاری می‌گفتند سریال را به گونه‌ای پیش ببرید که هرچند نفر می‌بینند حداقل درصدی از آن‌ها تشویق بشوند در رشته هسته‌ای تحصیل کنند. اگر این اتفاق هم بیفتد ما به سرمنزل مقصود رسیده‌ایم و ساده‌ترین مفهومی است که به‌دست خواهد آمد.

او همچنین درباره زمان پخش گفت: ما تصمیم‌گیرنده نیستیم اما این آمادگی را خواهیم داشت که در هر کنداکتوری بتوانیم سریال را به آنتن برسانیم. پخش در ماه رمضان برای ما هم جذابیت دارد و انگیزه ما را برای کار کردن بیشتر می‌کند تا کار را بتوانیم تا پایان سال ۱۳۹۹ به آنتن برسانیم./تسنیم

جزئیات اولین سریال درباره دانشمند هسته‌ای

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: سازمان انرژی اتمی شهید شهریاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۳۱۳۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نماینده مالک جدید در استقلال معرفی شد

به گزارش "ورزش سه"، احمد شهریاری، عضو پیشین هیئت مدیره باشگاه استقلال و مدیرعامل اسبق باشگاه صباباطری، به‌عنوان نماینده ویژه هلدینگ خلیج فارس در جلسات هیئت مدیره استقلال حاضر می‌شود.

شهریاری نامی آشنا برای هواداران در فوتبال و البته استقلالی‌هاست که در سالیان گذشته به‌عنوان عضوی از هیئت مدیره در این باشگاه حضور داشته و همچنین در زمان ریاست عبدالعلی علی‌عسگری در صداوسیما، معاون مالی اداری این سازمان بود.

او یک چهره ورزشی و اقتصادی است و حضورش در هیئت مدیره باشگاه استقلال مُبین تحولاتی است که در مسیر فعالیت آبی‌ها با ترکیب جدید مدیریتی رخ خواهد داد.

هلدینگ خلیج فارس اخیرا سهامدار عمده باشگاه استقلال با دریافت 85 درصد از سهام شد و حالا شهریاری را به‌عنوان نماینده ویژه خود در جلسات هیئت مدیره این باشگاه معرفی کرده تا امورش را به شکل بهتری دنبال کند.

دیگر خبرها

  • گسترش همکاری‌های سازمان ثبت و سازمان انرژی هسته‌ای
  • فرج‌الله شوشتری به‌عنوان سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان منصوب شد
  • نماینده مالک جدید در استقلال معرفی شد
  • برگزاری نشست بصیرتی و جهاد تبیین در تپه شهدای گمنام خوی + تصاویر
  • زندگی شهدای «تیم فوتبال آزادی سمنان» سریال می‌شود
  • استفاده از زندگینامه شهدای بین المللی در کنگره بزرگداشت ۳ هزار شهید سمنان
  • شهید آمریکایی راه مشروطه کیست؟! + فیلم
  • وقوع حادثه امنیتی در جنوب یمن
  • افتتاح همزمان ۷ نیروگاه خورشیدی مدارس در ۶ استان
  • پاسخ ایران به صهیونیست‌ها با هدف ایجاد بازدارندگی بود