Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-05@19:59:38 GMT

چطور تری دی مکس را عین حرفه‌ای‌ها یاد بگیریم؟

تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۹۳۱۴۷۲

چطور تری دی مکس را عین حرفه‌ای‌ها یاد بگیریم؟

اگر از علاقه‌مندان به طراحی باشید یا رشته‌تان در دانشگاه معماری باشد، حتماً بارها سعی کردید تا از صفر تا صد تری دی مکس را یاد بگیرید.

در این راه احتمالاً با مشکلات متنوعی هم روبه‌رو شدید که ممکن است شما را از ادامۀ مسیر یادگیری منصرف کرده باشد. مشکلاتی مثل کیفیت پایین آموزش‌های فارسی، عدم وجود دوره‌های استاندارد آموزشی و پیشرفته‌تر شدن نرم‌افزار در طول این سال‌ها تنها بخشی از دغدغه‌های علاقه‌مندان به تری دی مکس محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حالا به نظر شما چه کار باید کرد؟ چطور باید آموزش نرم افزار 3d max را به بهترین شکل ممکن شروع کنیم؟

در این مطلب می‌خواهیم چندتا نکتۀ اساسی را برای حرفه‌ای شدن در این نرم‌افزار به شما بگوییم و در آخر هم بهترین دوره آموزشی تری دی مکس را معرفی کنیم؛ پس تا انتها همراه ما باشید...

آموزش تری دی مکس به چه کسانی توصیه می‌شود؟

قبل از اینکه به آموزش تری دی مکس بپردازیم؛ بهتر است به این سوال پاسخ دهیم که اصلاً تری دی مکس چیست و چه کسانی باید آن را یاد بگیرند؟

برای پاسخ به این سوال باید بگوییم که تری دی مکس یکی از قدرتمندترین نرم‌افزارها در زمینۀ طراحی و مدل‌سازی به حساب می‌آید که کاربرد فراوانی در صنعت و هنر دارد. درواقع، با کمک نرم افزار تری دی مکس می‌توان فضاهای مختلفی را طراحی کرد و نورپردازی، متحرک‌سازی و شبیه‌سازی آن را با بالاترین کیفیت ممکن انجام داد.

از جمله کاربردهای آموزش تری دی مکس باید به مواردی همچون طراحی دکوراسیون داخلی، طراحی کابینت آشپزخانه، طراحی فضاهای ساختمانی و معماری، طراحی قطعات و ابزار صنعتی، طراحی انواع بازی‌های رایانه‌ای و ده‌ها مورد دیگر اشاره کرد.

شما با گذراندن دوره آموزشی تری دی مکس می‌توانید به امکانات بی‌نظیر این نرم‌افزار مسلط شوید و طراحی اصولی و حرفه‌ای را یاد بگیرید.

برای حرفه‌ای شدن در تری دی مکس چه کاری باید انجام دهیم؟

همان‌طور که گفتیم، نرم افزار 3d max دارای مزایا و کاربردهای بسیار زیادی است و یادگیری آن از نظر اقتصادی و کسب درآمد می‌تواند برایتان بسیار سودآور باشد. تجربه‌ نشان داده است که برای حرفه‌ای شدن و رسیدن به مرحلۀ کسب درآمد، باید نکات زیر را در نظر داشته باشید.

1- برای آموزش تری دی مکس وقت بگذارید

در همین ابتدا باید اعتراف کنیم که یادگیری و تسلط روی تری دی مکس نیازمند صرف زمان است؛ در حقیقت، هیچ‌کس در طول یک‌ماه به یک طراح قوی تبدیل نمی‌شود!

به همین دلیل، اگر می‌خواهید نرم‌افزار 3d max را به‌صورت استاندارد یاد بگیرید باید برای آن برنامه‌ریزی کنید و با آرامش فرآیند آموزش را بگذرانید.

2- تمرین، تمرین و تمرین!

متاسفانه یکی از مشکلات علاقه‌مندان به طراحی این است که تمرین زیادی انجام نمی‌دهند. این افراد با کمک منابع و فیلم‌های آموزشی موجود با اصطلاحات تری دی مکس و مباحث پایه‌ای آن آشنا می‌شوند؛ اما مسئله‌ اصلی اینجاست که هیچ‌کس با دانستن این نکات به یک طراح حرفه‌ای تبدیل نمی‌شود!

طراح حرفه‌ای کسی است که روزها و ماه‌ها تمرین کرده و شرایط مختلف طراحی را برای خودش شبیه‌سازی می‌کند. دقیقاً به همین دلیل است که حضور اساتید برجسته می‌تواند تاثیر به‌سزایی در آموزش تری دی مکس داشته باشد.

3- در مسیر آموزش ناامید نشوید!

نرم‌افزار 3d max برای خودش دنیایی است! پس تسلط روی همۀ امکانات آن نیازمند تلاش و حوصلۀ بسیار زیاد است. بنابراین، آموزش تری دی مکس ممکن است زمان‌بر باشد، اما به شما قول می‌دهم که در عین حال شیرین هم هست.

تجربه نشان داده است که اگر از مسیر اصلی آموزش خارج نشوید و همینطور امید به یادگیری داشته باشید، زودتر به یک طراح قدرتمند تری دی مکس تبدیل خواهید شد.

4- در دوره‌های آموزشی معتبر شرکت کنید

گسترش اینترنت و شبکه‌های آموزش مجازی باعث شده که تنها با یک کلیک بتوانید به دنیایی از آموزش‌ها دسترسی پیدا کنید. جالب است که آموزش تری دی مکس هم در همین فضا به‌وفور پیدا می‌شود.

شما هم می‌توانید با کمی جستجو به بسیاری از این آموزش‌های متنی و ویدئویی دسترسی پیدا کنید، اما این محتواهای آموزشی به هیچ‌وجه نمی‌تواند از شما یک طراح حرفه‌ای تری دی مکس بسازد.

پیشنهاد ما این است که برای آشنایی اولیه با اصول طراحی از همین آموزش‌های ویدئویی استفاده کنید، اما برای تسلط کامل روی نرم‌افزار، بهتر است به سراغ دوره‌های آموزشی معتبر و استاندارد بروید.

لازم است بگوییم که نوع دوره آموزشی و استاد آن قطعاً تاثیر قابل‌توجهی روی کیفیت آموزش‌ها دارد؛ به همین دلیل، باید از موسساتی دوره بخرید که قابل اعتماد باشند و استانداردهای آموزش تری دی مکس را رعایت کنند. ما در بخش بعدی یکی از این موسسات را به شما معرفی می‌کنیم...

 

با "آکادمی تری دی مکس ایران" حرفه‌ای شوید!

آکادمی تری دی مکس ایران یک موسسه تخصصی در زمینۀ آموزش نرم‌افزار تری دی مکس، وی ری و پست پروداکشن است که برای یادگیری بهتر شما، از متدهای بین‌المللی کمپانی اتودسک و کیاس گروپ استفاده می‌کند.

آکادمی تری دی مکس ایران با برگزاری کلاس آموزش تری دی مکس و دوره‌های مرتبط دیگر مانند دوره جامع وی ری و دوره جامع پست پروداکشن توانسته است رضایت علاقه‌مندان به طراحی را در ایران جلب کند.

از جمله مزایای دوره‌های آموزشی آکادمی تری دی مکس ایران می‌توانیم به آموزش تکنیک‌های حرفه‌ای مطابق با استانداردهای جهانی، حضور اساتید باتجربه، اجرای پروژه‌های منحصربه‌فرد در حین آموزش، اجرای تمرین‌های مختلف در حضور اساتید، صدور گواهی معتبر و همچنین امکان تجدید دورۀ رایگان به‌صورت نامحدود اشاره کنیم.

شما با گذراندن دوره تری دی مکس در آکادمی تری دی مکس ایران می‌توانید به تسلط کامل روی این نرم‌افزار دست پیدا کنید و از پروژه‌های مدل‌سازی بین‌المللی درآمد دلاری داشته باشید. وارد سایت آکادمی تری دی مکس ایران به آدرس

www.3dmax.academy شوید تا ضمن مشاهدۀ 153 جلسه آموزش رایگان تری دی مکس، از جزئیات برگزاری دوره‌های آموزشی هم مطلع شوید.

منبع: فارس

کلیدواژه: دی مکس نرم افزار آموزش معماری آموزش تری دی مکس دوره های آموزشی علاقه مندان نرم افزار 3d max تری دی مکس آموزش ها حرفه ای یک طراح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۳۱۴۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیوند سازمان فنی و حرفه‌ای با مجموعه‌های تحقیقاتی و محله محور

به گزارش خبرنگار مهر، محمدعلی احمدی فرماندار اصفهان ظهر یکشنبه ضمن حضور در اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان اصفهان با اشاره به شعار سال «جهش تولید با مشارکت مردم» اظهار کرد: باید برای سرعت بخشیدن اشتغال جوانان درامر مهارت و پیوند اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای با مجموعه‌های تحقیقاتی، فرهنگی، صنعتی و محله محور برنامه‌ریزی داشت.

وی افزود: تقاضا و نیاز افراد به مهارت باید پیگیری و عملی شود.

فرماندار اصفهان در بحث عفاف و حجاب در بخش دولتی و غیردولتی گفت: رسیدگی به موضوع عفاف و حجاب باید در اولویت قرار بگیرد و مسؤولیت همه دستگاه‌ها در خصوص اصل عفاف و حجاب و حدود شرعی و قانونی است که دستگاه‌ها باید رعایت و به وظایف حاکمیتی شأن عمل کنند و رسیدگی به تکالیف تعریف شده است که باید راهکارهای مورد نظر آن مطرح و پیگیری‌های لازم انجام شود.

در ادامه محمدرضا مصلحی بر تصویب اساسنامه سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور پس از ۵۰ سال گزارشی ارائه کرد و افزود: ضوابط اجرایی کارگروه توسعه مهارت در استان یکی از موارد مهم این اساسنامه است.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان اصفهان ادامه داد: هم افزایی دستگاه‌های اجرایی با اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان اصفهان بر امر مهارت آموزی در استان کمک فراوانی به افراد جامعه می‌کند.

وی درادامه خواستار تسریع در روند پروانه صندوق کارگشایی مهارت به اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان اصفهان شد.

کد خبر 6097188

دیگر خبرها

  • قهرمانی تیم خوزستان درمسابقات فوتسال سازمان آمورش فنی و حرفه‌ای کشور
  • تردد روزانه بیش از ۱۰۰۰۰ نفر از مرز مهران
  • طراحی سؤالات امتحانات نهایی فقط از کتب درسی است
  • پیوند سازمان فنی و حرفه‌ای با مجموعه‌های تحقیقاتی و محله محور
  • رسالت فنی‌وحرفه‌ای، ترویج مهارت‌آموزی است
  • چه نوع سؤالاتی در امتحان نهایی طرح می‌شود؟
  • مهارت‌آموزی در دسترس‌تر از همیشه در سیستان و بلوچستان
  • سوالات امتحانات نهایی دانش‌آموزان چطور طراحی می‌شود؟
  • بیست و چهارمین دوره ساخت و مدیریت برند Brand MBA 
  • پیشنهاد گسترش دامنه شمول در اصلاح قانون بیمه بیکاری