Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-06@02:26:50 GMT

رفع مشکلات فنی کانال ابوذر

تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۹۳۱۵۱۱

رفع مشکلات فنی کانال ابوذر

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، مجید فراهانی عضو شورای شهر تهران در جلسه امروز شورای شهر تهران گفت: ما پیگیر مطالبات مردمی هستیم و واقعیت این است که مطالبات و انتظارات مردم و مقایسه آن با اهداف بلندی که ۴۲ سال پیش مردم به دنبال آن بودند، فاصله زیادی دارد، باید مسئولان کشور در هر رده‌ای برای تحقق آن اهداف و آرمان‌ها تلاش کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فراهانی با اشاره به موضوع کانال ابوذر بیان کرد: کانال ابوذر آب را از مناطق مختلف به پایین هدایت می‌کند و هر زمانی که به آن مراجعه می‌شود آب جریان دارد. همچنین هنگام بارندگی حجم زیادی از آب در آن جاری است.

وی افزود: اکنون شرکت خاکریز آب به بهسازی و نوسازی این کانال پرداخته است، اما متاسفانه به دلیل مشکلات فنی کار تعطیل شده و بعد از تذکری که انجام شد دوستان خاکریز آب فعالیت را ادامه دادند.

فراهانی اظهار کرد: مشکلات تامین میلگرد و بتن پروژه برطرف شده و اگر پیگیری شبانه روزی معاونت فنی و عمرانی و نظارت مستمر شورایاران نبود اتفاقی که چند شب گذشته رخ داد موجب خسارات مادی و معنوی فراوان می‌شد و جالب است این کار زمانی رخ داد که یک روز قبل از شروع بارندگی کار بهسازی کانال تمام شده بود.

عضو شورای شهر تهران ادامه داد: تذکر من بیشتر تشکر از پیگیری تذکر اینجانب بود که هفته‌های گذشته قرائت شد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شورای شهر شهرداری تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۳۱۵۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علم الهدی پیشنهاد عضویت در شورای راهبردی دانشگاه تهران را رد کرد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه تهران فاطمه یزدیان، رییس دانشکده علوم خانواده دانشگاه تهران گفت: شورای راهبردی دانشکده علوم خانواده دانشگاه تهران نیز مانند شوراهای راهبردی سایر دانشکده‌های تازه تاسیس که با حضور شخصیت‌های حقیقی و حقوقی مرتبط با موضوع هر دانشکده شکل گرفته‌اند، در حال شکل‌گیری است.

وی افزود: دانشگاه تهران در راستای سیاست‌های دولت مردمی برای اعمال سیاست‌های حمایتی جهت استحکام و ترفیع نهاد خانواده، برنامه جامعی را در این خصوص با محوریت دانشکده علوم خانواده طراحی و به اجرا در آورده است که از آن جمله می‌توان به ساخت و بهره‌برداری مهد کودک خانواده بزرگ دانشگاه تهران، شروع عملیات احداث پانصد واحد خوابگاه دانشجویی متاهلین و همچنین تاسیس مرکز ازدواج و خانواده دانشگاه تهران اشاره کرد.

یزدیان با اشاره به اینکه شورای راهبردی دانشکده علوم خانواده در مسیر شکل‌گیری است، گفت: برای شکل‌گیری قوی دانشکده علوم خانواده، مدیریت دانشکده با پیشنهاد صدور احکامی برای شخصیت‌های حقیقی و حقوقی به استقبال تشکیل این شورا رفته است و حضور شخصیت‌هایی نظیر دکتر جمیله سادات علم‌الهدی و دیگر چهره‌ها و اساتید در این شورا را مایه تقویت دانشکده در راستای برنامه‌های جامع خانواده محوری دانشگاه می ‌داند.

رییس دانشکده علوم خانواده دانشگاه تهران خاطرنشان کرد: پیشنهاد و مطالعات مفصل مربوط به تأسیس دانشکده علوم خانواده توسط جمعی از اساتید مبرز حوزه خانواده و تعلیم و تربیت از جمله خانم دکتر علم‌الهدی که استاد تمام فلسفه تعلیم و تربیت هستند، مطرح و دنبال شد. با توجه به اشراف این اساتید بر روی موضوع، از ایشان خواسته شد که در راه‌اندازی و فرآیند جذب و همچنین شورای راهبردی دانشکده نیز کمک کنند.

وی افزود: این درخواست با خانم دکتر علم‌الهدی نیز مطرح و از ایشان خواسته شد که در شورای راهبردی و هیات جذب دانشکده علوم خانواده حضور داشته باشند که ایشان اعلام نمودند به علت مشغله علمی، امکان وقت گذاشتن برای این کار را نداشته و لذا این پیشنهاد را نپذیرفتند.

کد خبر 6097171

دیگر خبرها

  • ببینید | سوال معنادار عضو زن شورای شهر تهران علیه ادعای زاکانی با چاشنی پارک لاله!
  • علم الهدی پیشنهاد عضویت در شورای راهبردی دانشگاه تهران را رد کرد
  • طحان نظیف: ایرادات شورای نگهبان به لایحه حجاب پابرجاست (فیلم)
  • لزوم توجه نمایندگان مجلس به نقش دانشگاه در توسعه مازندران
  • کارگر شهرداری در سیلاب بزرگراه بعثت مفقود شد
  • دخل و خرج شهرداری تهران زیر ذره بین شورا
  • اعلام جزئیات مفقودی یک کارگر شهرداری منطقه ۱۵ تهران
  • لیست «ائتلاف امناء» برای دور دوم انتخابات مجلس در تهران
  • بررسي مسائل و مشکلات محله تخت استاد يزد
  • رونمایی از لیست انتخاباتی شورای وحدت برای تهران+اسامی