Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-04@03:26:31 GMT

چین واکسن سینوواک را برای استفاده عمومی تایید کرد

تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۹۳۱۶۱۸

چین واکسن سینوواک را برای استفاده عمومی تایید کرد

چین واکسن کروناویروس سینوواک را برای استفاده عمومی تایید کرد.

به گزارش ایسنا، شرکت داروسازی سینوواک روز گذشته (شنبه) اعلام کرد: مرکز نظارت بر محصولات پزشکی چین استفاده از واکسن کروناویروس تولیدی این شرکت را برای استفاده عمومی تایید کرده است.

سینوواک پس از واکسن سینوفارم، دومین واکسن کروناویروس در چین است که استفاده عمومی آن مورد تایید قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هر دوی این واکسن ها در کنار سومین گزینه که متعلق به شرکت سینوفارم است در برنامه واکسیناسیون چین مورد استفاده قرار گرفته که در حال حاضر بیش از ۳۱ میلیون دوز از این واکسن ها به افراد به ویژه گروه های پرخطر تزریق شده است. همچنین چهارمین واکسن کروناویروس این کشور که متعلق به شرکت کانسینو است در میان کادر نظامی چین مورد استفاده قرار گرفته است.

اندونزی، ترکیه، برزیل، کلمبیا، شیلی، اروگوئه و لائوس از کشورهایی هستند که استفاده اضطراری از واکسن کروناویروس ساخت شرکت سینوواک را تایید کرده اند.

به گزارش ایسنا به نقل از خبرگزاری رویترز، شرکت سینوواک اعلام کرده است: تایید واکسن کروناویروس این شرکت توسط اداره ملی محصولات پزشکی چین بر اساس نتایج دو ماه آزمایشات انجام گرفته روی این واکسن در کشورهای دیگر است، هرچند هنوز داده های نهایی آنها منتشر نشده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: کروناویروس چين واکسن کرونا کرونا در جهان واکسن کروناویروس استفاده عمومی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۳۱۶۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیمار خارگی با بالگرد در شرایط بد آب هوایی اعزام شد

حسین احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: ظهر امروز و برابر اطلاعات دریافتی از بیمارستان خلیج فارس خارگ، نیاز به اعزام یک بیمار آقا با علائم سکته قلبی به مدیریت عملیات عمومی خارگ اعلام شد.

وی افزود: باهم افزایی و همگرایی مدیرعامل پایانه‌های نفتی ایران یک فروند بالگرد عملیاتی توسط شرکت نفت فلات قاره خارگ در شرایط بد اب و هوایی در اختیار تیم اعزام بیمار قرار گرفت.

مدیر عملیات عمومی خارگ تصریح کرد: این بیمار به اضافه ۲ همراه طبی ساعت ۱۳: ۳۰ دقیقه برای ادامه روند درمان به مرکز شهرستان اعزام شد.

احمدی خاطرنشان کرد: از درایت و حس مسئولیت پذیری خلبانان شرکت نفت فلات قاره و پرسنل فرودگاه شهدای خارگ که در این شرایط اورژانسی در کنار تیم اعزام حضور داشتند کمال تشکر و قدردانی را داریم.

کد خبر 6094466

دیگر خبرها

  • امروز؛ پایان مهلت پشت کنکوری‌ها برای تأیید سوابق تحصیلی/نحوه تولید سابقه تحصیلی دیپلمه‌ها
  • بازگشت پرواز تهران ـ خرم‌آباد ‌به مبدأ در پی شرایط بد جوی
  • اعتراف آسترازنکا به عوارض مرگبار واکسن/ رشوه، دروغ و پنهان‌کردن حقیقت برای تجارت با سلامتی انسان‌ها
  • «سیاوش عبدی» مشاور مدیرعامل، مدیر گروه روابط‌عمومی و حوزه مدیرعامل شد
  • گارداسیل اولین واکسن مورد تایید به‌منظور پیش‌گیری از بروز سرطان دهانۀ رحم است
  • بیمار خارگی با بالگرد در شرایط بد آب هوایی اعزام شد
  • وزیر بهداشت: حمل دارو توسط سکو‌های اینترنتی موجب تسهیل امور مردم می‌شود
  • وزیر بهداشت: اولویت در تامین دارو شرکت های دانش بنیان داخلی هستند/ خدمات درمانی برای کودکان تا ۷ سالگی رایگان شد
  • اعتراف یک شرکت تولیدکننده مهم واکسن کرونا به عوارض نادر و لخته خون
  • اعتراف تولیدکننده واکسن آسترازنکا به عوارض نادر و لخته خون