Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/اصفهان سیما سادات لاری- معاون دانشجویی و فرهنگی و سخنگوی وزارت بهداشت امروز (یکشنبه-۱۹ بهمن ماه) در دانشگاه علوم پزشکی اصفهان حضور یافت و از روند احداث سالن در حال ساخت میلاد و مجموعه تربیت بدنی، از خوابگاه های میرباقری، کرمانی و ردانی پور و بخش های دیگر این دانشگاه بازدید کرد.

بازدید از روند صنعتی سازی سلف مرکزی، ستاد مرکزی و دیدار با دانشجویان نیز از دیگر برنامه های بازدید معاون دانشجویی و فرهنگی وزارت بهداشت بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حدود ۳۰ درصد سالن ورزشی بانوان با هزینه ای حدود ۴ میلیارد تومان اجرایی شده است و حدود ۵ تا ۶ میلیارد تومان دیگر برای تکمیل آن نیاز است. سالن ورزشی میلاد مخصوص بانوان، از سال ۹۴ آغاز بکار کرده است.

استخر ورزشی ۹ دی دانشگاه نیز با همکاری بخش خصوصی تکمیل و تجهیز شده است که در حال حاضر به دلیل شیوع ویروس کرونا تعطیل است، اما جزء سرمایه هایی است که هر دانشگاهی نیاز دارد.

سالن ورزشی شهید موحدی نیز شامل سالن های ورزشی مختلف از جمله تیراندازی است. در این مرکز فضا فراهم است، اما مشکل تجهیزات قدیمی دارد که در صورت تخصیص اعتبار، می توان سالن های ورزشی مانند بدنسازی را تجهیز کرد. زمین چمن کوثر نیز به صورت موقتی بازسازی شده است.

بازدید از سالن های فوتبال، بدنسازی، ایروبیک، ورزش های رزمی و تیراندازی از دیگر بخش های بازدید از مجموعه ورزشی شهید منصور موحدی بود.

بازدید از مجموعه خوابگاه های خواهران، شامل دو ساختمان میلاد و کرمانی با قدمت ۲۰ تا ۲۵ سال با ظرفیت هزار نفر عمدتا دانشجویان کارشناسی انجام شد.

همچنین بازدید از خوابگاه شهید میرباقری با ۶۵ اتاق ظرفیت اسکان دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری نیز انجام و از نیازهای بخش های مختلف این خوابگاه ها و تاسیسات و امکانات آن بازدید به عمل آمد.

به گزارش ایسنا، سیما سادات لاری- معاون دانشجویی و فرهنگی وزارت بهداشت ضمن بازدید از بخش های مختلف دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در جلسه مدیران معاونت دانشجویی و فرهنگی و جلسه با رییس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان نیز شرکت خواهد کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی اصفهان استانی اجتماعی استانی علمی و آموزشی دانشجويي دانشگاه علوم پزشکی اصفهان معاون دانشجویی و فرهنگی وزارت بهداشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۳۱۶۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید معاون امور مجلس وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی از قلعه بدلبو ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،جواد واحدی، معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌ها وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی به همراه مرتضی صفری، مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان غربی از قلعه تاریخی بدلبو ارومیه بازدید و از نزدیک در جریان آخرین اقدامات مرمتی این بنا قرار گرفتند.   مرمت قلعه بدلبو زیر نظر کارشناسان اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان غربی و توسط بخش خصوصی از چند سال پیش آغاز شده و در این مدت کمک‌های فنی و اعتباری از این پروژه انجام شده است.   قلعه بدلبو ارومیه پس از مرمت قابلیت تبدیل به یک مرکز اقامتی و پذیرایی با ۲۰ سوئیت را دارد.

دیگر خبرها

  • ۸۱ پروژه بهداشت و درمان گیلان آماده بهره برداری
  • اقدامات وزارت بهداشت برای افزایش امید و انگیزه دستیاران
  • وجود بیش از ۱۰۰۰ خوابگاه متأهلی برای دانشجویان علوم پزشکی
  • افزایش تعداد رشته‌های دانشگاه علوم پزشکی تربت‌حیدریه
  • رئیس جدید دانشگاه علوم پزشکی هوشمند معرفی شد
  • رییس هیات اجرایی سی‌امین جشنواره علوم پزشکی رازی منصوب شد
  • بازدید معاون امور مجلس وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی از قلعه بدلبو ارومیه
  • آزمون غربالگری درون دانشگاهی المپیاد علمی دانشجویی وزارت بهداشت در دانشگاه آزاد برگزار شد
  • سرکوب دانشجویان ضد صهیونیستی برگ دیگری از دموکراسی دروغین آمریکا را رقم زد
  • تقویت ساختار «مرکز جوانی جمعیت، سلامت خانواده و مدارس» در دانشگاه‌های علوم پزشکی