Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی چینی 15 سال پیش پیوند کلیه انجام داد و حالا و پس از سال ها که با یک کلیه به زندگی ادامه داده، با مشکلاتی مواجه شده است.

علی چینی مربی تیم فوتبال چوکای تالش پیش از دیدار تیمش مقابل نود ارومیه در چارچوب هفته دوازدهم رقابت های لیگ یک به دلیل بادی که در یکی از پاهایش ایجاد شده بود، با پزشک معالجش تماس گرفت و سپس با توصیه او در بیمارستان لبافی نژاد بستری شد تا به صورت دقیق تری تحت درمان قرار بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چینی سپس یکی دو روزی در بیمارستان تحت آزمایش های پزشکی قرار گرفت و از کلیه او برای بررسی دقیق تر شرایط تکه برداری شده است.

پس ازتکه برداری، علی رغم اینکه او باید ده روزی را در بیمارستان سپری می کرد تا جواب آزمایش برسد، به دلیل شیوع ویروس کرونا از پزشکش خواست تا ترخیص شود و در خانه تحت مراقبت منتظر جواب آزمایش ها بماند. او حالا امروز در شرایطی برخلاف هفته های گذشته همراه با چوکا در اردوی این تیم حاضر نیست و نمی تواند به علی لطیفی در دیدار تیمش برابر استقلال ملاثانی کمک کند که در خانه حضور دارد و در انتظار جواب آزمایش.

در صورتی که جواب آزمایشات تکه برداری مثبت باشد، علی چینی مدافع دو دهه پیش استقلال تهران با تجویز داور می تواند به روند عادی زندگی بازگردد ولی اگر کلیه او پس از 15 سال پس زده باشد، شرایط سختی پیدا خواهد کرد و دوباره مجبور به انجام پیوند کلیه می شود که البته مشکلات خاص خودش را به همراه خواهد داشت و سلامتی بازیکن سابق استقلال و مربی فعلی چوکا را به خطر می اندازد.

علی چینی در میانه دهه هفتاد به عنوان یک ستاره جوان در فوتبال ایران مطرح شد. او در تیم ملی امید ایران و باشگاه پیام مقاومت به عنوان یک مدافع کناری با قابلیت بازی در هردو پست دفاع راست و چپ مورد توجه تیم های مطرح قرار گرفت و درنهایت به استقلال پیوست./ ورزش سه

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: جواب آزمایش علی چینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۳۱۷۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استون ویلا جواب بایرن مونیخ را داد

به گزارش "ورزش سه"، نتایج ضعیف کسب شده توسط بایرن مونیخ در طول این فصل باعث شد که مدیران این باشگاه تصمیم به قطع همکاری با توخل بگیرند و این مربی آلمانی در پایان فصل جاری و با اتمام مسابقات از هدایت این تیم کنار خواهد رفت. 

جست‌وجو و همچنین گمانه‌زنی درباره سرمربی بعدی بایرن مونیخ از همان زمان آغاز شد و همچنان ادامه دارد. در طول این مدت نام مربیان بزرگی از سوی رسانه‌ها مطرح شد و حتی گفته شده بود که شاید یولیان ناگلزمان پس از یورو 2024 به تیم برگردد که این بحث با تمدید قرارداد او با فدراسیون فوتبال آلمان تا جام جهانی 2026 منتفی شد. 

دو روز پیش روزنامه ورزشی بیلد مدعی شد که اونای امری که این فصل عملکرد درخشانی روی نیمکت استون ویلا داشته و حتی در مقطعی این تیم را در کمال ناباوری به صدر جدول رقابت‌های لیگ برتر انگلیس هم رساند به گزینه اصلی بایرن مونیخ برای فصل آینده تبدیل شده است. 

پاسخ استون ویلا به بایرن ولی قاطع بود، اینکه امری با باشگاه تمدید خواهد کرد. طبق گزارش دیوید اورنشتاین از سایت اتلتیک، سرمربی اسپانیایی قرارداد خود را با ویلا تا سال 2027 تمدید خواهد کرد و استون ویلا کاملا از داشتن این مربی اسپانیایی رضایت دارد.

ویلا با 66 امتیاز و دو بازی بیشتر از تاتنهام 62 امتیازی در رده چهارم قرار دارد و از شانس های مسلک کسب سهمیه لیگ قهرمانان است.

دیگر خبرها

  • رقیب چینی تراشه نورالینک ایلان ماسک معرفی شد
  • اتلتیک بیلبائو ایران در انتظار رویایی با سپاهان
  • درگذشت فوتبالیست سابق ایرانجوان در حین بازی با پیشکسوتان استقلال
  • بازیکن پیشکسوت ایران جوان وسط بازی با استقلال فوت کرد
  • فاجعه در بازی پیشکسوتان استقلال - تهرانجوان ؛بازیکن پیشکسوت ایران جوان وسط بازی با استقلال فوت کرد
  • سپاهانی‌ها در انتظار نامه خوزستانی‌ها به سازمان لیگ
  • انجام ۵۰ هزار پیوند کلیه در ایران/تقدیر از ۳ پزشک پیشکسوت عرصه پیوند کشور در بیمارستان فرهیختگان
  • محمد مومنی: واگذاری سرخابی‌ها به روند توسعه فوتبال ما کمک قابل توجهی می‌کند
  • استون ویلا جواب بایرن مونیخ را داد
  • پیشکسوت استقلال: بغل کردن مادر رییس جمهور ونزوئلا محرومیت نداشت ولی کار حسینی داشت؟