Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-04@23:25:13 GMT

بهره برداری از ۲ مرکز توانبخشی در ساوه

تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۹۳۱۷۱۴

بهره برداری از ۲ مرکز توانبخشی در ساوه

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، به مناسبت دهه فجر چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران در مراسمی با حضور مسئولان و مدیران دستگاه‌های اجرایی استان مرکزی و شهرستان ساوه دو مرکز توانبخشی و درمان معتادان در ساوه به بهره برداری رسید.

زهرا امینی مدیرکل بهزیستی استان مرکزی در مراسم افتتاح این دو مرکز در ساوه گفت: مرکز نگهداری و توانبخشی بیماران اعصاب و روان در روستای طراز ناهید ساوه در زمینی به مساحت ۲ هزار متر و زیر بنای ۳۵۰ متر مربع با ظرفیت پذیرش ۵۰ نفر افتتاح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امینی افزود: ساختمان این مرکز در قالب ماده ۲۸ با نظارت سازمان بهزیستی به بخش غیر دولتی واگذار شده و اینک دارای ۲۸ بیمار اعصاب و روان مرد می‌باشد
او در خصوص افتتاح مرکز درمان و کاهش بیماری اعتیاد هم گفت: این مرکز در زمینی به مساحت ۱۳۰۰ متر مربع و زیربنای ۷۰۰ متر مربع ظرفیت نگهداری ۴۵ بیمار رو به بهبودی و خود معرف را دارا رد.

مدیرکل بهزیستی استان مرکزی با بیان اینکه در این مرکز مبتلایان مورد حمایت‌های درمان، سم زدایی و روان درمانی قرار می‌گیرند تصریح کرد: مقرر شد بخش غیر دولتی با ارایه تسهیلات از سوی سازمان بهزیستی زمینه اشتغالزایی افراد بهبود یافته را فراهم کند.

او از افتتاح ۱۱ مسکن مددجویی در سطح استان مرکزی هم خبر داد و بیان کرد: همزمان با ایام ا... دهه مبارک فجر ۴۲ مرکز مثبت زندگی در سطح استان به صورت ویدئو کنفرانس و با حضور رییس جمهوربه بهره برداری خواهد رسید که ۵ مرکز آن در شهرستان ساوه قرار دارد.

امینی همچنین در خصوص ساماندهی متکدیان در سطح شهر ساوه گفت: متولی اصلی جمع آوری این افراد شهرداری اتس، اما اگر در بین آن‌ها از جامعه‌ی هدف ما مانند زنان سرپرست خانوار، معلول ویا کودکان کار وجود داشته باشد وظیفه‌ی خود می‌دانیم که در کنار تیم جمع آوری در شهرداری به این قشر مساعدت کنیم.

او ادامه داد:در ایام پیروزی انقلاب اسلامی ۱۸ پروژه‌ی خدماتی شامل مراکز توانبخشی روزانه و شبانه روزی سازمان بهزیستی استان مرکزی افتتاح و به بهره برداری رسید.

انتهای پیام / ج

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: افتتاح طرح شهرستان ساوه استان مرکزی دهه فجر انقلاب اسلامی استان مرکزی بهره برداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۳۱۷۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از مرکز نیکوکاری امام رئوف (ع) شهر سین برخوار


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ رئیس اداره هماهنگی موسسه های خیریه و تشکلهای مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان گفت: این مرکز دوازدهمین مرکز نیکوکاری در شهرستان برخوار و 577 مرکز نیکوکاری در استان اصفهان است که با کمک خیران شهرها و روستاهاراه اندازی می شود.


ناصرعلی خاصی افزود: این مراکز در راستای خدمت رسانی بهتر به نیازمندان و مددجویان به صورت محلی و در راستای شفاف سازی و اعتماد سازی برای خیرین و نیکوکاران فعالیت می کند .


وی گفت: نظارت و ارزیابی مراکز نیکوکاری توسط کمیته امداد انجام و به خیران ارائه می شود .


مرکز نیکوکاری امام رئوف در درمانگاه زنده یاد علی قربانی شهر سین راه اندازی شد و مهمترین اولویت فعالیت آن خدمات و کمک های درمانی و راه اندازی درمانگاه شهر سین است.

دیگر خبرها

  • بهره‌برداری از ۱۳ پروژه ورزشی تا پایان اردیبهشت ماه در تبریز
  • سرعت گرفتن اجرای طرحهای مرزی در خداآفرین
  • افتتاح بزرگترین درمانگاه خیریه روستایی کشور با حضور معاون رييس جمهور/همت ۱۰۰ میلیارد تومانی خیرین
  • افتتاح بزرگترین درمانگاه خیّریه روستایی کشور
  • افتتاح مجتمع آبرسانی شهید سلیمانی
  • بهره برداری از مرکز نیکوکاری امام رئوف (ع) شهر سین برخوار
  • بهره‌برداری از سامانه گرمسیری ۹۰ هزار تن به محصولات زارعی استان اضافه می‌کند
  • افتتاح مدرسه خیرساز در خنداب
  • افتتاح اقامتگاه سنتی دربند در مهدیشهر
  • ۸۱ پروژه بهداشت و درمان گیلان آماده بهره برداری