Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس کمیته اقتصاد و تنظیم مقررات شورای اسلامی شهر تهران گفت: خرید ۶۳۰ واگن مترو تهران پس از چهار سال طی مراحل تشریفات قانونی به واسطه های مزاحمت های ترامپ و تحریم‌ها متوقف مانده بود که اخیراً با ارائه الحاقیه به نظر می‌رسد زمینه فعال شدن قرارداد فراهم شده است. مستدعی است نسبت به امضا الحاقیه قرارداد بذل عنایت فرمایید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش برنا؛ سید محمود میر لوحی، رییس کمیته اقتصاد و تنظیم مقررات شورای اسلامی شهر تهران،  در دویست و هفتادمین جلسه شورا و در تذکری خطاب به وزارت کشور گفت: واگن و اتوبوس مورد نیاز تهران همچنان در وضعیت نگران کننده است.

او ادامه داد: با این وصف خرید ۶۳۰ واگن مترو تهران پس از چهار سال طی مراحل تشریفات قانونی به واسطه های مزاحمت های ترامپ و تحریم‌ها متوقف مانده بود که اخیراً با ارائه الحاقیه به نظر می‌رسد زمینه فعال شدن قرارداد فراهم شده است. لذا مستدعی است نسبت به امضا الحاقیه قرارداد بذل عنایت فرمایید.

میرلوحی افزود: ما که می دانیم 18 ماه از زمانی که این قرارداد امضا شود طول می شکد تا اولین واگن در اختیار مترو قرار گیرد اما در نظر داشته باشید که بسیاری از  واگن های موجود تهران 25 سال عمر دارند و لذا تعلل بیش از این در خرید و تجهیز ناوگان حمل و نقل عمومی تهران روا نیست. 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: واگن مترو تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۳۱۸۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تأکید امیرعبداللهیان بر تسریع فرآیند انتخاب رئیس‌جمهور لبنان

به گزارش گروه بین الملل ایسکانیوز، مجتبی امانی در این دیدار گزارشی از آخرین تحولات محل ماموریت و وضعیت روابط دو جانبه جمهوری اسلامی ایران و لبنان، همچنین تجاوزات رژیم صهیونیستی علیه لبنان و مقاومت و مردم این کشور ارائه کرد.

بیشتر بخوانید: امیرعبداللهیان: موضوع انسانی رهایی خدمه کشتی توقیف‌شده مورد توجه جدی ماست

وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در این دیدار ضمن قدردانی از تلاش های سفیر کشورمان، بر لزوم تداوم تلاش برای پیگیری توسعه روابط دو کشور بخصوص در زمینه های مختلف سیاسی و اقتصادی، همچنین اهمیت جایگاه لبنان و نقش آن در محور مقاومت‌ علیه رژیم متجاوز صهیونیستی تأکید کرد.

امیرعبداللهیان بار دیگر بر لزوم تفاهم احزاب و گروه‌های لبنانی برای انتخاب رئیس جمهور لبنان تأکید و آنان را به تسریع در این کار دعوت کرد.

وزیر امور خارجه تاکید کرد:به نظر می رسد کشورهای منطقه نیز به این مهم توجه داشته و در صدد کمک به حل این موضوع هستند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1229235 برچسب‌ها لبنان

دیگر خبرها

  • افشاگری جدید علیه زاکانی درباره قرارداد‌های مخفی شهرداری تهران
  • قرارداد سث رالینز با WWE تمدید شد
  • ناوگان حمل‌ونقل عمومی جدید تهران چگونه خواهد بود؟ | تغییرات جدید در اتوبوس، مترو و موتورسیکلت ها
  • ابهام در قرارداد زاکانی با چینی‌ها | واردات هزاران خودروی برقی با شرکت ساختمانی | تردید بزرگ که آیا اصلا قراردادی منعقد شده یا نه!
  • ابهام در قراردادهای زاکانی با چینی‌ها/ عضو شورای شهر: هنوز تردید داریم که آیا این قراردادها منعقد شده است یا خیر؟
  • لزوم ورود دستگاه قضایی به خریدهای خارجی زاکانی
  • انتقاد محسن هاشمی از شهردار تهران؛ فخر فروشی می‌کند
  • انتقاد محسن هاشمی از زاکانی
  • مهر تأیید وزارت کشور بر قانونی بودن ورود واگن‌های چینی
  • تأکید امیرعبداللهیان بر تسریع فرآیند انتخاب رئیس‌جمهور لبنان