Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-06@16:24:17 GMT

رونمایی از 16 تیم برتر جام حذفی تنیس در کیش

تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۹۳۱۹۴۲

رونمایی از 16 تیم برتر جام حذفی تنیس در کیش

تیم های حاضر در جدول اصلی مسابقات جام حذفی تنیس ایران برای رسیدن به مرحله یک هشتم به مصاف هم رفتند. 

به گزارش "ورزش سه"، مسابقات تنیس جام حذفی باشگاهها و دسته جات آزاد کشور ( جام فجر)  در بخش مردان از ۱۱ بهمن ماه  به میزبانی فدراسیون تنیس در زمین های تنیس مجموعه المپیک جزیره کیش آغاز و‌ ۲۳ بهمن ماه با انجام دیدار نهایی به پایان می رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در این دوره از مسابقات ۱۸۳ تیم از استانهای آ شرقی، غربی، اردبیل، اصفهان، البرز، بوشهر، تهران ، خ‌شمالی، خوزستان، سمنان، زنجان، فارس، قم‌، کردستان، کرمان ، گیلان، مازندران ، هرمزگان، یزد، همدان جزیره کیش و ‌قشم حضور دارند.


روز گذشته در جریان این رقابت ها ۱۶ بازی در راند سوم مسابقات انجام و در نهایت ۱۶ تیم صعود کننده به مرحله یک هشتم نهایی مشخص شدند. 


در پایان این مرحله، تیم های پرسپولیس، آکادمی تنیس اطمینان (ب) ، سوراییر، شانل آنل، آکادمی تنیس مهذب نیا الف، کارگزاری بانک صادرات، آکادمی تنیس البرز الف، توسعه امین دارو الف، ولسرویز، سالم آب البرز، پیشگام پرتو اسپادانا، وینر اسپرت، لرشید، آکادمی تنیس احمدوند ۲، روتین تهران و آکادمی تنیس احمدوند هرمزگان یک حریفان خود را شکست دادند.


این مسابقات امروز با انجام ۸ دیدار دیگر پیگیری می شود تا چهره تیم های حاضر در مرحله یک چهارم‌ نهایی مشخص می شود. 


در این میان تیم لردشید که از یک بازیکن خارجی به نام ایوان ندلکو که قبلا دارای رنکینگ ٣٠٠ جهان بوده، بهره می برد و جزو مدعیان است. همچنین از تیم کارگزاری بانک صادرات هم به عنوان یکی از تیم های شاخص و مدعی این دوره از رقابت ها نام برده می شود. از سوی دیگر تیمی هم با نام پرسپولیس در این مسابقات حاضر است که به جمع 16 تیم برتر نیز راه یافته است.

 

تنیس

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تنیس آکادمی تنیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۳۱۹۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمانی کشتی گیر مهریزی در مسابقات مرحله نهایی

 سید ابوالفضل حسینی  کشتی گیر مهریزی در مسابقات مرحله نهایی انتخابی تیم ملی کشتی نونهالان ایران جهت اعزام به مسابقات آسیایی پس از دو برد ۱۰ بر صفر و یک ضربه فنی برابر حریفانی از قم، گیلان و تهران در نیمه نهایی برابر کشتی گیر مازندرانی با نتیجه ۱۱ بر یک به برتری دست یافت.

وی، در فینال نیز کشتی گیر کرمانی را با ضربه فنی شکست داد و ضمن کسب عنوان قهرمانی مسافر مسابقات قهرمانی آسیا به میزبانی کشور اردن شد.

مسابقات قهرمانی آسیا به میزبانی کشور اردن در اواخر خرداد ماه برگزار می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • شاهکار نوشاد عالمیان با شکست نفر ۴ رنکینگ جهانی تنیس روی‌میز
  • شاهکار نوشاد عالمیان با شکست نفر ۴ رنکینگ جهانی تنیس روی میز
  • نفر چهارم تنیس روی میز جهان مغلوب نوشاد عالمیان شد
  • رونمایی از خرید جدید شهداب برای فتح لیگ و آسیا
  • طبیعت یک گام به فینال نزدیک تر شد
  • جامی که خیلی زود شگفتی‌ساز شد
  • صعود تنیس باز مازندرانی به جمع ۳۲ بازیکن برتر
  • تداوم بردهای عالمیان در مسابقات تنیس روی میز عربستان
  • قهرمانی کشتی گیر مهریزی در مسابقات مرحله نهایی
  • سهمیه جهانی زیر ۱۹ ساله‌های ساحلی ایران با صعود به جمع چهار تیم برتر آسیا