Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، سیدمحمد موسوی‌زاده پیش از ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به پروژه‌های قابل‌افتتاح شرکت توزیع برق در چهل و دومین بهار انقلاب اظهار کرد: ۵۱ پروژه عمرانی برق‌رسانی در قالب توسعه و احداث و اصلاح و بهینه‌سازی شبکه‌ها، تجهیزات و تأسیسات توزیع برق، پروژه‌های برق‌رسانی روستایی و تأمین برق روستای چاه مرعی، در زمرهٔ این طرح‌ها قرار دارند که با اعتباری به مبلغ ۴۷۳ میلیارد و ۳۶۳ میلیون ریال افتتاح می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با عنوان این‌که از دهه فجر سال قبل تا به حال، مبلغ ۶۱۴ میلیارد ریال در تأسیسات صنعت توزیع برق استان سرمایه‌گذاری شده افزود: بهره‌برداری از ۱۸۶ کیلومتر شبکه توزیع برق، احداث ۲۸۱ ایستگاه توزیع برق با قدرت ۴۰ مگاوات آمپر، نصب دو هزار و ۱۲۲ دستگاه سرچراغ روشنایی معابر، برق‌رسانی به روستای کلاته میرزا و تأمین برق ۱۰۵ انشعاب برق مربوط به چاه‌های آب کشاورزی، از مهم‌ترین اقدامات به عمل آمده در بازه زمانی بهمن ۹۸ تا بهمن ۹۹ به شمار می‌رود.

موسوی‌زاده اضافه کرد: افزایش ۲۲ برابری طول شبکه زمینی، ۲۴ برابر شدن تعداد پست‌های توزیع برق، افزایش ۴۰ برابری سرچراغ‌های روشنایی معابر، افزایش ۸ برابری برق‌رسانی به روستاهای استان، افزایش ۴۰ برابری نصب انشعاب بـرق چاه‌های آب کشاورزی، ۲۳ برابر شدن ظرفیت پست‌های تـوزیع برق، افـزایش ۱۵ برابری طـول شبکه‌های هوایی و ۱۰ برابر شدن تعداد مشترکان برق در استان، به‌عنوان برخی دستاوردهای عرصه خدمت‌رسانی از بهمن ۵۷ تا بهمن امسال محسوب می‌شود.

وی به ارائه سه خدمت رایگان به میمنت ایام‌الله دهه فجر سال جاری اشاره کرد و گفت: تغییر مکان داخلی لوازم اندازه‌گیری، تغییر مالکیت انشعاب و آزمایش کنتور برق انشعاب تک فاز خانگی، خدماتی است که مشترکان برق استان می‌توانند از طریق اپلیکیشن «برق من» بدون پرداخت هزینه از آن بهره‌مند شوند.

انتهای پیام/۲۵۶۸/س/

منبع: فارس

کلیدواژه: انقلاب اسلامی سمنان برق مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان توزیع برق برق رسانی توزیع برق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۳۲۰۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۸۰ درصدی ارزش صادرات سمنان در سال جدید

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ مدیر کل گمرک استان سمنان گفت:  در فروردین  امسال ، ۲۹ هزار تن کالا شامل مواد شوینده - کربنات سدیم ، هیدروکربن   و سیم و کابل به ارزش ۱۰ میلیون دلار از گمرکات استان سمنان به ۳۴ کشور جهان صادر شد که به لحاظ وزن ۹۶ درصد و به لحاظ ارزش صادراتی ۸۰ درصد نسبت به فروردین سال گذشته افزایش داشته است.
مرتضی حاجیان نژاد با بیان اینکه در این مدت هزار و ۵۵۰ تن کالامواد اولیه و ماشین آلات واحد‌های تولیدی به ارزش شش میلیون ۵۰۰ هزار دلار به گمرکات استان سمنان وارد شده است  گفت: تراز تجاری یک ماهه استان سه میلیون ۵۰۰ هزار دلار و مثبت بوده است.
حاجیان نژاد همچنین گفت: بر اساس تحلیل‌های آماری ، میزان تجارت خارجی استان سمنان در سال گذشته ۳۸۵ میلیون دلار بوده که نسبت به سال قبل از آن ۵۹ درصد رشد داشته است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • افزایش ۹ برابری توزیع عوارض بین شهرداری‌ها و دهیاری‌های استان یزد
  • افزایش چشمگیر ظرفیت انرژی خورشیدی در بریتانیا
  • افزایش چشمگیر ظرفیت انرژی خورشیدی در مارس ۲۰۲۴
  • موافقت آب و فاضلاب چهارمحال و بختیاری با ۹۵ درصد درخواست انشعاب خاص
  • افزایش ارتفاع تأسیسات شهری در پروژه قائم-رحمت-احمدی
  • توزیع بیش از ۱۲۰ میلیون لیتر سوخت هوایی در فروردین ۱۴۰۳
  • پایداری تولید در نفت و گاز مارون با تکمیل ۲۲ پروژه در ۱۴۰۲
  • میزان خاموشی برق خراسان رضوی به ۸۶ دقیقه کاهش یافت
  • پایداری تولید در نفت و گاز مارون با تکمیل ۲۲ پروژه در سال ۱۴۰۲
  • افزایش ۸۰ درصدی ارزش صادرات سمنان در سال جدید