Web Analytics Made Easy - Statcounter

بر اساس اعلام معاونت دانشجویی دانشگاه علامه طباطبایی دانشجویان متقاضی وام دانشجویی نیمسال دوم می‌توانند درخواست خود را در سامانه دانشجویی صندوق رفاه ثبت کنند.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، معاون دانشجویی دانشگاه علامه طباطبایی در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: دانشجویان متقاضی وام های نیمسال دوم تحصیلی می‌توانند درخواست خود را در سامانه دانشجویی www.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
bp.swf.ir ثبت نمایند.

در این اطلاعیه آمده است: براساس آخرین مصوبات صندوق رفاه دانشجویان:   -اولویت پرداخت وام به دانشجویان بی بضاعت و کم بضاعت می‌باشد   -پرداخت وام شهریه به دانشجویان شهریه پرداز شاغل پس از بهره مندی دانشجویان غیر شاغل و در صورت وجود اعتبار مازاد وام شهریه امکان پذیر می‌باشد   -با توجه به اعمال تغییرات در فرم سند تعهد محضری در راستای تسهیل شرایط ضامنین و ارسال آن به کانون سردفتران و دفتریاران، از سال تحصیلی جاری ملاک ضمانت وام متقاضیان جدید صرفا سند تعهد جدید خواهد بود   -دانشجویانی که تحت پوشش بنیاد شهید و ایثارگران هستند، مجاز به درخواست وام شهریه نمی‌باشند. (درخواست سایر وام‌ها بلامانع است)   -دانشجویانی که سقف وام‌های دریافتی آنان از ۱۵۰ میلیون ریال بالاتر باشد، می‌بایست نسبت به ارائه سند تعهد محضری ضامن دوم اقدام نمایند   -تاکید می‌گردد برای دریافت وام ضروری از ارسال هرگونه فاکتور خرید لپ تاپ، گوشی و سایر لوازم کمک آموزشی اجتناب گردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دانشگاه علامه طباطبایی معاونت دانشجویی دانشگاه علامه وام دانشجویی سامانه دانشجویی صندوق رفاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۳۲۱۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گسترش اعتراضات دانشجویی در پایتخت آمریکا

دانشجویان چندین دانشگاه در شهر واشنگتن آمریکا به دیگر معترضان ملحق شده و ضمن درخواست قطع روابط با رژیم صهیونیستی، خواستار آتش‌بس دائم در غزه شدند.

به گزارش الجزیره، دانشجویی به نام «یاسمین» که تظاهرات را رهبری می‌کند، در خصوص مطالبات دانشجویان به این خبرگزاری گفت که آنان خواستار قطع رابطه با هر شرکتی هستند که به اسرائیل سلاح یا محصولات فناوری می‌فروشد.

به گفته او، معترضان همچنین خواستار لغو اتهامات علیه دانشجویان طرفدار فلسطین شده‌اند. وی تصریح کرد: «بسیاری از ما به دلیل اعتراض ساده با سرکوب، اتهامات و شنود از سوی دانشگاه‌هایمان مواجه هستیم».

امروز (پنجشنبه) یکی از مهم‌ترین مراکز تظاهرات، دانشگاه جورج واشنگتن در نزدیکی کاخ سفید است. گفته می‌شود صد‌ها معترض که برخی از آنان اساتید دانشگاه هستند، در پردیس مرکزی دانشگاه که حدود یک کیلومتری کاخ سفید واقع شده، تعداد زیادی چادر برپا کرده‌اند. 

در روز‌های اخیر صد‌ها دانشجوی آمریکایی در اعتراضات سراسری دستگیر شده‌اند، از جمله بیش از ۱۰۰ نفر در دانشگاه کلمبیا، بیش از ۱۰۰ نفر در دانشگاه امرسون، بیش از ۵۰ نفر در دانشگاه تگزاس در آستین، بیش از ۴۰ نفر در دانشگاه ییل و ده‌ها نفر دیگر در دانشگاه کالیفرنیای جنوبی.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • استقرار دانشجویان پسر در خوابگاه ملکی دانشکده پرستاری طبس
  • ۵ نکته درباره اعتراضات دانشجویی در آمریکا
  • بیداری دانشجویی؛ رسوایی آمریکایی
  • جنبش‌های دانشجویی در آمریکا از جنگ ویتنام تا غزه/اهمیت جنبش کنونی
  • به وقتِ بیداری
  • آقای زلفی‌گل! شما از ابتدا هم اشتباهی بودید!
  • بیانیه بسیج دانشجویی دانشگاه علامه طباطبائی پیرامون حضور وزیر علوم در این دانشگاه: آقای زلفی‌گل! شما از ابتدا هم اشتباهی بودید! شما اخراج اساتید ضد انقلاب و اسلام و دین از دانشگاه‌ را، تبدیل به ابزاری برای تسویه‌حساب‌های شخصی کردید
  • گسترش اعتراضات دانشجویی در پایتخت آمریکا
  • جزئیاتی از پرداخت وام‌های دانشجویان علوم پزشکی / برگزاری ۷ طرح ملی دانشجویی
  • جنبش دانشجویی ۷ اکتبر