Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خوزستان سخنگوی ستاد مدیریت کرونا در خوزستان با اشاره به افزایش بیماری در استان، جزئیات محدودیت‌های کرونایی را تشریح کرد.

رضا نجاتی اظهار کرد: روز شنبه همه اعضای ستاد ملی مقابله با کرونا از وضعیت رو به رشد بیماری در خوزستان نگران بودند.

به گزارش ایسنا، وی با اشاره به برگشت اعمال محدودیت‌ها در خوزستان، افزود: تردد از ساعت ۲۱ تا ۴ بامداد با جدیت بیشتری اعمال می‌شود و به صورت جدی اعمال قانون خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی ستاد مدیریت کرونا در خوزستان گفت: فعالیت اصناف و مشاغل گروه ۴ در ۹ شهرستان زرد استان شامل اهواز، دزفول، آبادان، شوشتر، کارون، شادگان، رامهرمز، بهبهان و اندیمشک ممنوع است. همچنین استخرهای سرپوشیده، آرایشگاه‌های زنانه و نمایشگاه‌های دائمی و بین‌المللی امکان فعالیت ندارند.

نجاتی بیان کرد: همچنین تالارها فقط تا این هفته با رعایت پروتکل‌های بهداشتی اجازه فعالیت دارند و از هفته آینده تعطیل خواهند شد.

وی با اشاره به تعطیلی آرامستان‌ها، تصریح کرد: اجازه برگزاری مراسم عروسی و عزا با جمعیت بالا نیز داده نخواهد شد.

سخنگوی ستاد مدیریت کرونا در خوزستان بیان کرد: ساعت فعالیت ادارات در اهواز ۸:۳۰ تا ۱۳:۳۰ و در دیگر شهرهای استان ۸:۳۰ تا ۱۴:۳۰ خواهد بود.

نجاتی گفت: همچنین پرسنل ادارات، سازمان‌ها و شرکت‌ها به صورت یک سوم دورکاری و دو سوم حضور در محل کار فعالیت می‌کنند. این مصوبه برای همه ادارات و بخش ستادی شرکت‌ها در همه شهرستان‌ها لازم الاجرا است.

وی که در یک گفت‌وگوی تلویزیونی صحبت می‌کرد، با اشاره به وضعیت شیوع کرونا در شهرستان شادگان، تصریح کرد: بیماری در شادگان خیز بلندی برداشته و تعداد مبتلایان به سرعت در حال افزایش است که در این شهرستان محدودیت‌های بیشتری اعمال خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی کروناویروس همه باهم علیه کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۳۲۱۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کابینه رژیم صهیونیستی به تعطیلی شبکه الجزیره رأی داد

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا به نقل از جروزالم‌پست، بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی اعلام کرد که کابینه وی به لایحه تعطیلی شبکه تلویزیونی «الجزیره» قطر در تل‌آویو رأی داده است.

تلویزیون رژیم صهیونیستی به نقل از دفتر «بنیامین نتانیاهو»، نخست‌وزیر این رژیم اعلام کرد: تصمیم به بستن شبکه الجزیره در اسرائیل با اجماع آرا در کابینه به تصویب رسید.

این تصمیم در حالی اتحاذ شده است که رژیم صهیونیستی از بیم پوشش رسانه‌ای و برملا شدن جنایات اشغالگران، مدت‌ها خبرنگاران و رسانه‌های خبری را هدف قرار داده بود.

وزارت خارجه نروژ به عنوان نخستین کشور به این اقدام رژیم صهیونیستی واکنش نشان داد و نسبت به آن ابراز نگرانی کرد.

به گزارش آنا، پارلمان رژیم صهونیستی (کِنست) بهمن پارسال با هدف تصویب لایحه ممنوعیت موقت فعالیت رسانه‌های خارجی که وزارت جنگ تل‌آویو آنها را برای امنیت داخلی مخرب می‌داند، رأی‌گیری کرد و کنست به آن رأی داده بود. این در حالی بود که فدراسیون بین‌المللی خبرنگاران در آن برهه به رأی‌گیری «کِنسِت» درباره قانون الجزیره واکنش نشان داد و اسراییل را به «استفاده از امنیت داخلی به عنوان بهانه‌ای برای محدود کردن فعالیت مهم رسانه‌هایی که روایت آنها از جنگ را قبول ندارد» و همچنین تلاش برای سانسور پوشش آنچه در غزه می‌گذرد، متهم کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • هدف ستاد تعطیلی واحدهای صنفی نیست/صنوف با قوانین هماهنگ شوند
  • آغاز به کار واحد کشتارگاه صنعتی در شهرستان فسا
  • شارژ رفاه با دورکاری؛ کرونا با زندگی ما چه کرد؟!
  • حکم اسرائیل برای تعطیلی دفتر الجزیره
  • دبیرکل سازمان جهانی بهداشت: تفاهم‌نامه‌ مقابله با همه‌گیری‌های آینده باید امضا شود
  • ارزیابی نامحسوس وضعیت حجاب در ادارات و مراکز آموزشی کردستان
  • برگزاری جلسه شورای فرهنگ عمومی بناب
  • ویسی نقره داغ شد؛ ۲ میلیارد تومان، ادامه فعالیت به شرط پرداخت در یک هفته!
  • کابینه رژیم صهیونیستی به تعطیلی شبکه الجزیره رأی داد
  • آخرین وضعیت مناطق سیل‌زده/ آماده باش ستاد‌های بحران در ۲ روز آینده