Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-30@04:02:07 GMT

برهم صالح: نسل کشی ایزدی‌ها نباید تکرار شود

تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۹۳۲۲۶۴

برهم صالح: نسل کشی ایزدی‌ها نباید تکرار شود

رئیس جمهوری عراق با بیان اینکه نسل کشی ایزدیها نباید تکرار شود، خواستار تصویب قوانین قاطع برای پایان دادن به تروریسم، خشونت و انزجار شد.

 به نقل از سومریه نیوز، برهم صالح، رئیس جمهوری عراق در سخنرانی خود در مراسم تدفین باقیمانده اجساد تعدادی از قربانیان ایزدی در سنجار گفت، نسل کشی که در حق ایزدیها در اوت ۲۰۱۴ رخ داد، نباید تکرار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

راه عدم تکرار هم تصویب قوانین قاطع برای پایان دادن به تروریسم، خشونت و انزجار علیه شهروندان یا گروههای قومی و دینی نژادی است تا صفحه درد و رنج ناشی از تروریسم، قتل گروهی، مهاجرت و حملات با سلاح شیمیایی علیه ملت عراق بسته شود.

وی تاکید کرد، تلاش منطقه‌ای و بین‌المللی برای شناسایی سرنوشت باقی افرادی که ربوده شده‌اند و آزادی آن دسته از ربوده شدگانی که زنده هستند و نیز برقراری عدالت در حق قربانیان و خانواده‌های آنها به گونه‌ای که عدالت و کرامت را برای آنها به ارمغان آورد و امنیت و ثبات را به سنجار بازگرداند و مدیریت آن را تنظیم کند، ضروری است.

برهم صالح افزود، نیاز به ادامه جنگ علیه تروریسم و نیز هماهنگی با ائتلاف بین‌المللی برای نابودی گروهک‌های تروریستی و پناهگاههای تروریست‌ها که تلاش می‌کنند امنیت و ثبات کشور را برهم زنند، همچنان پابرجاست./ ایسنا

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۳۲۲۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گفتگوی وحید سلیمانی با استاد ناصر صالح بعد از برد تیم ملی فوتسال برابر قزاقستان

گفتگوی وحید سلیمانی با استاد ناصر صالح بعد از برد تیم ملی فوتسال برابر قزاقستان

دیگر خبرها

  • گفتگوی وحید سلیمانی با استاد ناصر صالح بعد از برد تیم ملی فوتسال برابر قزاقستان
  • برهم خوردن سخنرانی سفیر آلمان در پاکستان +فیلم
  • برهم خوردن سخنرانی سفیر آلمان در پاکستان+ فیلم
  • کنعانی: اگر رشادت مستشاران سپاه نبود داعش تا پشت درب پارلمان اروپا و قلب آمریکا نفوذ می‌کرد
  • ایران از شرکای مهم جامعه جهانی در تأمین صلح، امنیت و مبارزه با تروریسم است
  • کنعانی: ایران از شرکای مهم جامعه جهانی در تأمین صلح، امنیت و مبارزه با تروریسم است
  • توسل به ابزار تحریم خللی در عزم ایران ایجاد نمی‌کند/ جانفشانی سپاه نبود تروریسم داعش امنیت جهان را تهدید می‌کرد/ رویکرد دوگانه پارلمان اروپا نسبت به حمله به کنسولگری ایران مایه تأسف است
  • توسل به ابزار تحریم خللی در عزم ایران ایجاد نمی‌کند/ رویکرد دوگانه پارلمان اروپا نسبت به حمله به کنسولگری ایران مایه تأسف است/ جانفشانی سپاه نبود تروریسم داعش امنیت جهان را تهدید می‌کرد
  • فیلم/ خاطره عجیب فؤاد ایزدی از دوران تحصیل در آمریکا
  • بیانیه مقامت عراق درباره حمله به هدفی «حیاتی» در حیفا