Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-08@23:45:18 GMT

مسئولان قبل از آغاز بحران به شهرخودرو کمک کنند

تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۹۳۲۲۹۳

مسئولان قبل از آغاز بحران به شهرخودرو کمک کنند

ایسنا/خراسان رضوی یک پیشکسوت فوتبال خراسان رضوی گفت: نقش مسئولین زمانی اهمیت می یابد که شرایط بحرانی باشد، زیرا وقتی تمام مسائل در سر جای خود قرار دارد که نیازی به حضور و ورود مدیران نیست.

سعید جوشش در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص وضعیت شهرخودرو مشهد در لیگ برتر فوتبال اظهار کرد: یک مربی در نخستین تجربه خود، فراز و نشیب‌های زیادی را تجربه می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از ابتدای فصل نگران شهرخودرو بودم، اما از منظر فنی در حال حاضر شهرخودرو به ثباتی نسبی در جدول دست یافته است. فوتبال همین است؛ در برخی موارد شرایط به گونه‌ای رقم می‌خورد که نتیجه هم در کنار آن حاصل می‌شود.

وی افزود: حواشی به وجود آمده در سطح مدیریتی باشگاه شهرخودرو نگرانی‌هایی برای این تیم به وجود آورده است. آرامش نخستین چیزی است که باید در اختیار یک تیم ورزشی قرار گیرد تا برنامه‌های کادرفنی به خوبی در زمین پیاده شود. مسائلی که در هفته گذشته به وجود آمده در شکست اخیر هم بی‌تاثیر نبوده است.  

پیشکسوت فوتبال خراسان رضوی گفت: شهرخودرو یا پدیده سابق در زمان ثبات اقتصادی خود، در کورس قهرمانی حضور داشت و به آسیا نیز صعود کرد، اما وقتی ثبات در مجموعه اقتصادی باشگاه از بین رفت و حواشی پیرامون آن افزایش یافت، شاهد تاثیرات آن در نتایج تیم بودیم. البته این موضوع فقط مختص شهرخودرو نیست و برای تمام باشگاه‌های دنیا می‌تواند رخ دهد.  

وی گفت: با توجه به شرایط موجود، احتمال جدایی کادرفنی شهرخودرو و بازیکنانی نظیر امین قاسمی‌نژاد، فرشاد فرجی و اکبر صادقی وجود دارد. تیمی که دچار مشکلات می‌شود، چنین تبعاتی نیز در ادامه برای آن وجود خواهد داشت. اعضای کادرفنی دلسرد می‌شوند و دیگر دل به کار نمی‌دهند. بازیکن حرفه‌ای هم به دنبال تامین آینده خودش است و دیگر حس‌ می‌کند جایی در باشگاهی با چنین مشکلاتی ندارد.

جوشش با اشاره به اینکه مسئولین استانی برای حفظ سهمیه خراسان در لیگ برتر باید در حد توان خود کمک کنند، تاکید کرد: مسئولین زمانی که نیاز به کمک و حمایت باشد باید ورود کنند. البته صحبت‌های حمیداوی را هم شنیده‌ام که گفته بود اگر در استانی دیگر سرمایه‌گذاری می‌کردم، برخوردهای متفاوتی با من انجام می‌شد. شخص فرهاد حمیدوای ممکن است در آینده جای دیگری سرمایه‌گذاری کند و در این استان حضور نداشته باشد، اما در نهایت چیزی که باقی می‌ماند سهمیه خراسان در لیگ برتر فوتبال است.

وی ادامه داد: به دلیل تفاوت میان سیاست‌های حمیداوی با سیاست مدیران استان، مدیران ما نباید خود را کنار بکشند. مسئولان باید درایت داشته و آینده را پیش‌بینی کنند. دود خصومت میان مدیران شهر و استان با حمیداوی، فقط در چشم ورزش خراسان می رود.

پیشکسوت فوتبال خراسان رضوی اضافه کرد: مسئولین در واقع زمانی نقش پیدا می‌کنند که شرایط بحرانی باشد. وقتی تمام مسائل سر جای خود قرار دارد که نیازی به حضور و ورود مدیران نیست. اگر به این مشکلات رسیدگی نشود روز به روز بزرگ‌تر خواهند شد و می‌تواند تبعات جبران‌ناپذیری داشته باشد.

جوشش در خصوص پیش‌بینی خود از ادامه روند شهرخودرو در لیگ برتر عنوان کرد: متاسفانه مشهدی‌ها با این شرایط آشنا هستند و همیشه دست و پای ما برای از دست رفتن سهمیه لیگ برتری خراسان لرزیده است. با توجه به شرایط موجود اگر مسئولین استان آینده‌نگر نباشند، هر کاری پس از ورود شهرخودرو به بحران، نوشدارو پس از مرگ سهراب خواهد شد. میان مدیران فوتبال و باشگاه باید ارتباط ایجاد شود. اگر مسئولین صداقت داشته و به اهمیت وجود این تیم در لیگ برتر واقف باشند، قطعا پای کار خواهند آمد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی تیم فوتبال شهرخودرو خراسان رضوی لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۳۲۲۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمبود نیروی انسانی و بودجه پیشگیری در حوزه مدیریت بحران

آخوندی مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان جنوبی در برنامه پرسمان صدا و سیمای استان گفت: این تصور در عموم مردم ایجاد شده که مدیریت بحران بانک ماشین آلات و تجهیزات و دارای منبع اعتباری گسترده است، اما در اصل بودجه در داخل اعتبارات دستگاه‌ها پیش‌بینی می‌شود و همه دستگاه‌ها باید طبق وظایف ذاتی خودشان عمل کنند. 

او افزود: طی ۱۰ سال گذشته هیچ اعتباری در زمینه پیشگیری و آمادگی ستاد‌های مدیریت بحران به ما اختصاص داده نشده است و در اولویت بندی اعتبارات نقص داریم، زیرا اعتقاد ما این است که باید اعتبار پیشگیری بیشتر از اعتبار بازسازی باشد. 

آخوندی بیان کرد: به طور مثال برای بهسازی ماشین آلات سنگین عمرانی در مرحله اول ۷۰۰ میلیارد تومان و در مرحله دوم هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز داریم تا آنها را به روز کنیم. 

بیشتر بخوانید

 سیل برخی از راه‌های روستایی و فرعی خراسان جنوبی را مسدود کرد

مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان جنوبی ادامه داد: نیروی انسانی و نیروی تخصصی آموزش دیده در بحث اجرای حوزه مدیریت بحران کم داریم و اجازه جذب نیرو در برخی از موارد را هم نداریم؛ به طور مثال در استان کمبود نیروی آتش نشانی داریم و با بازنشسته شدن نیرو‌ها به صورت جدی با مشکل کمبود نیرو مواجه خواهیم شد. 

او عنوان کرد: مورد دیگری که از آن گلایه‌مندیم این است که توجه به هشدار‌ها و جدی گرفتن آنها هنوز فرهنگ سازی نشده و این یک مشکل هم میان مردم و هم برخی مسئولینی است که می‌بایست در حوزه اجرایی و عملیاتی کاری انجام دهند. 

آخوندی به سیلاب اخیر در استان اشاره و تصریح کرد: بعد از سیل، تیم‌های ارزیاب از دستگاه‌های مختلف به مناطق هدف رفته و در قالب فرم‌هایی برآورد خسارت انجام می‌دهند که این برآورد‌ها در پله نهایی به استانداری رسیده و جمع‌بندی می‌شود؛ در مرحله بعدی از هیئت دولت پیگیری و متناسب با بودجه بخشی از آن به استان اختصاص داده می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت خسارت‌های توفان شب گذشته خراسان رضوی
  • مجوز بازگشت «راهیان» به لیگ دسته اول فوتبال صادر شده‌ است
  • هشدار نارنجی برای استان‌های شمالی در آخر هفته
  • مسئولان تلاش کنند معلمان دغدغه‌ای به جز آموزش نداشته باشند
  • هشدار نارنجی وضعیت جوی در این استان‌ها برای روزهای چهارشنبه و پنج‌شنبه
  • هشدار نارنجی در آخر هفته برای استان‌های شمالی
  • هشدار نارنجی وضعیت جوی برای استان‌های شمالی در آخر هفته
  • درخواست تراکتور برای تعویق بازی با گل‌گهر
  • تشریح اقدامات مدیریت بحران خراسان جنوبی در سیل اخیر
  • کمبود نیروی انسانی و بودجه پیشگیری در حوزه مدیریت بحران