Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، مهم‌ترین حوادث امروز ۱۹ بهمن ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

 

دستگیری ۱۲ خرده فروش مواد مخدر در" فلاورجان سرهنگ" ایرج کاکاوند فرمانده انتظامی شهرستان "فلاورجان گفت: در راستای افزایش احساس امنیت عمومی و رفاه حال شهروندان، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با محوریت پاکسازی نقاط آلوده در این شهرستان اجرا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او افزود: با هماهنگی‌های انجام شده ماموران انتظامی با اشراف اطلاعاتی و تخصصی ۱۲ خرده فروش مواد مخدر را دستگیر و تحویل مراجع قضایی گردید.

این مقام انتظامی عنوان کرد: در اجرای این عملیات مقدار ۶۷ گرم موادمخدر و یک دستگاه خودروی وانت مسروقه کشف وضبط گردید.

فرمانده انتظامی شهرستان "فلاورجان مهمترین هدف اجرای این گونه طرح‌ها را افزایش نظم و آرامش و جلب رضایتمندی مردم عنوان کرد و ضمن قدردانی از همراهی شهروندان در این راستا، از آن‌ها خواست در صورت برخورد با هرگونه موارد مشکوک مراتب را با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.   کشف ۲۳۵ تُن نهاده دامی احتکاری در اصفهان سرهنگ" محمدرضا هاشمی فر جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان، بیان داشت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان اصفهان با اشرافیت و هوشمندی خود از احتکار مقدار زیادی نهاده دامی در انباری واقع در شهر اصفهان مطلع و موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.  

او افزود: ماموران پس از کسب اطلاعات لازم طی هماهنگی با مقام قضائی به محل اعزام و در بازدید از این انبار ۲۳۵ تُن انواع نهاده دامی که از مدت‌ها قبل نگهداری شده بودند را کشف کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان عنوان کرد: با توجه به اینکه مشخصات انبار مذکور در در سامانه جامع انبار‌ها ثبت نگردیده و همچنین موجودی آن نیز به سازمان صنعت، معدن و تجارت اعلام نشده بود موضوع جرم احتکار کالا محرز و با اخذ دستور از مقام قضائی نسبت به پلمب آن اقدام شد.

سرهنگ هاشمی فر با بیان اینکه در این رابطه یک نفر دستگیر و به همراه پرونده به مرجع قضائی تحویل شد گفت: به افراد فرصت طلب و سودجویی که برای منفعت طلبی خود اقدام به احتکار کالا‌های اساسی مردم کرده و مشکلات عدیده‌ای را برای مردم ایجاد می‌کنند هشدار می‌دهم که پلیس در اسرع وقت این افراد را شناسایی و تحویل قانون می‌دهد.   کشف ۷۰۰ کیلوگرم عسل تقلبی در فریدن سرهنگ "مختار بهارلو گفت: ماموران یگان امداد این فرماندهی با اشراف اطلاعاتی و فنی حین کنترل محور‌های مواصلاتی به یک دستگاه خودروی وانت مزدا با بار محموله عسل که در محور اصفهان _ داران درحال تردد بود مشکوک و دستور ایست صادر کردند.

او در ادامه افزود: با هماهنگی مقام قضایی و با حضور کارشناسان اداره شبکه بهداشت و درمان از عسل‌های مکشوفه بازدید که تعداد ۲۷ حلب و تعدادی ظرف یک کیلویی عسل غیر قابل مصرف و فاقد شناسه بهداشتی کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان فریدن با اشاره به اینکه در این راستا یک نفر دستگیر و جهت مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد گفت: پلیس با کسانی که امنیت شهروندان را به طرق مختلف به خطر می‌اندازد برخورد قانونی می‌کند و از شهروندان خواست هرگونه اطلاعات و اخبار خود را با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام نمایند.

 

یک سواری ال ۹۰ با ۹ میلیارد ریال کالای قاچاق سرهنگ "حسین بساطی بیان داشت: ماموران انتظامی شهرستان کاشان حین کنترل خودرو‌های عبوری به یک سواری ال ۹۰ مشکوک و آن را متوقف کردند.

او افزود: در بازرسی از این خودرو یک هزار ساعت خارجی با مارک‌های مختلف، ۸۱۰ هندزفری خارجی، ۱۶۶ ال سی دی گوشی موبایل و ۲۰ هزار پاور بانک خارجی همگی فاقد مدارک گمرکی و قانونی کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان ادامه داد: ارزش محموله کشف شده توسط کارشناسان مربوطه ۹ میلیارد ریال اعلام شده است.

سرهنگ بساطی با اشاره به دستگیری یک نفر در این رابطه و تحویل او به مراجع قضائی خاطر نشان کرد: هر گونه فعالیت در خصوص کالای قاچاق زمینه رکود اقتصادی و افزایش تورم را در کشور فراهم می‌کند که از عموم مردم تقاضا می‌شود اخبار مربوطه را از طریق تماس با سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.



انتهای پیام/م

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کشف نهاده دامی کشف عسل تقلبی کشف کالای قاچاق فرمانده انتظامی شهرستان نهاده دامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۳۲۳۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف و ضبط ۱۰ کیلوگرم مواد مخدر در بروجرد

به گزارش خبرآنلاین لرستان ،سردار "یحیی الهی" در تشریح این خبر بیان داشت: در راستای مبارزه با سوداگران مرگ، ماموران پاسگاه انتظامی والانجرد اشهرستان بروجرد در سطح حوزه استحفاظی ۲ قاچاقچی را که در امر خرید و فروش انواع مواد مخدر فعالیت داشتند شناسایی و در عملیاتی ضربتی آن ها را دستگیر کردند.

وی افزود: ماموران در بازرسی از محل اختفای متهمان موفق به کشف ۱۰ کیلو گرم مواد تریاک، ۲ و توقیف خودروی پژو قاچاقچیان شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان گفت: متهمان به همراه پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899350

دیگر خبرها

  • دستگیری ۹ خرده فروش مواد مخدر در شهرستان بهارستان
  • ۲۵۴ معتاد متجاهر در مشهد جمع آوری شدند
  • جمع آوری۲۵۴ معتاد متجاهر در مشهد
  • از توقیف خودرو ۱۷ میلیارد ریالی قاچاق تا دستگیری عامل آتش سوزی عمدی منزل در فارس
  • جمع آوری و دستگیری ۲۸۶ معتاد و خرده فروش در مشهد
  • کشف ۸۰۰ گرم هروئین از مخفیگاه خرده‌فروشان مواد مخدر
  • دستگیری هجده خرده فروش مواد مخدر در کیش
  • ۲۹ خرده فروش مواد مخدر و معتاد متجاهر در گلبهار دستگیر شد
  • کشف و ضبط ۱۰ کیلوگرم مواد مخدر در بروجرد
  • از کشف کود شیمیایی قاچاق در عجب‌شیر تا کشف تخم مرغ‌های فاقد مجوز در هشترود