Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@16:50:57 GMT

برگزیدگان ملی بخش کشاورزی لرستان تجلیل شدند

تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۹۳۲۴۶۹

برگزیدگان ملی بخش کشاورزی لرستان تجلیل شدند

رییس سازمان جهاد کشاورزی لرستان درحاشیه مراسم سی و پنجمین دوره تجلیل از نمونه های بخش کشاورزی به ایرنا گفت: در استان لرستان ۴۰۰ پرونده مشخصات بهره برداران بخش کشاورزی برای این مراسم تشکیل و در نهایت ۶۲ نفر به عنوان نمونه استانی و ۶ نفر نمونه ملی انتخاب شده اند.

اسفندیار حسنی مقدم افزود: در مراسم امروز از  " غلامرضا سیف" از شهرستان دلفان به عنوان بهره بردار نمونه تجمیع مدیریت یکپارچه، "رضا یاراحمدی" از دورود به عنوان بهره بردار نمونه اصلاح و احیای اراضی واگذاری، عبدالله عبداللهی از خرم آباد به عنوان مرتع دار نمونه و احسن رجبی از ازنا به عنوان تولیدکننده نمونه جو دیم با برداشت چهار هزار و ۱۵۰ کیلوگرم در هکتار، چهار برگزیده ملی لرستان تجلیل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: همچنین عظیم دریکوند از خرم آباد و فرزاد خوش یار از سلسله به ترتیب با عناوین بیمه گذار نمونه بخش کشاورزی و مجری نمونه حفاظت از منابع طبیعی شایسته تقدیر شدند. 

۱۳۰ هزار بهره بردار بخش کشاورزی لرستان هستند و ۴۰۰ تا ۶۰۰ هزار نفر از این بخش ارتزاق  می کنند و ارزش افزوده سه میلیون تن محصول استان به بیش از هفت هزار میلیارد تومان می رسد که چنانچه مشکل تامین و تخصیص آب برای این حوزه برطرف شود علاوه بر اشتغالزایی، درآمداقتصادی کشاورزان نیز چندین برابر افزایش خواهد یافت.

برچسب‌ها وزارت جهاد کشاورزی حسن روحانی لرستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزارت جهاد کشاورزی حسن روحانی لرستان وزارت جهاد کشاورزی حسن روحانی لرستان اخبار کنکور بخش کشاورزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۳۲۴۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۰۰۰ معلم استان سمنان تجلیل می‌شوند

مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان، گفت: یک هزار معلم استان سمنان به مناسبت گرامی‌داشت هفته معلم تجلیل می‌شوند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، سید جمال وزیری محبوب در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: این تعداد معلم در یک هزار مدرسه استان سمنان قدردانی خواهند شد.

وی با اشاره به مهم‌ترین برنامه‌های هفته بزرگداشت مقام معلم در استان سمنان، افزود: 60 برنامه محوری به مناسبت هفته گرامی‌داشت مقام معلم در استان سمنان پیش‌بینی شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان، تصریح کرد: برنامه‌های بزرگداشت مقام معلم در هشت شهرستان و سه منطقه آموزش و پرورش استان سمنان برگزار شده و همچنین یک برنامه استانی به این مناسبت با حضور معلمان نمونه و برگزیده استان سمنان پیش‌بینی شده است.

وزیری محبوب اضافه کرد: 33 معلم نمونه منطقه‌ای در این مراسم‌ها تجلیل خواهند شد و از این تعداد سه معلم تیر به عنوان معلم نمونه استانی مورد قدردانی قرار می‌گیرند.

وی خاطرنشان کرد: امسال استان سمنان سهمیه‌ای در این معلمان نمونه کشوری نخواهد داشت.

مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان با اشاره به مصوبه شورای آموزش و پرورش این استان در خصوص تجلیل از مقام شامخ معلم گفت: در این جلسه که به ریاست استاندار سمنان برگزار شد، مصوب شده است که مراسم‌های روز معلم در شأن معلمان استان سمنان بوده و همکاری دستگاه‌های اجرایی در این خصوص مطلوب باشد.

انتهای پیام/363/

دیگر خبرها

  • تجلیل از ۱۶ معلم ماندگار در استان یزد
  • تجلیل از کارگران شهرداری فرخ شهر
  • ۱۰۰۰ معلم استان سمنان تجلیل می‌شوند
  • تجلیل از برگزیدگان جشنواره قرآنی «پله‌های آسمانی» در تبریز
  • تجلیل از کارگران نمونه شهرستان خلیل آباد
  • جشنواره «عروسکخونه» برگزیدگان خود را شناخت/ تجلیل از حسن دادشکر و عادل بزدوده
  • تجلیل از برگزیدگان عقیدتی در سپاه بیت المقدس کردستان
  • مراسم تجلیل از باستانی کاران اسدآباد
  • هشت معلم نمونه استان ایلام تجلیل می‌شوند
  • کیفیت‌سنجی بیش از ۳۵هزار تُن انواع کود وارده به استان گلستان