Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، صدیقه مرادی، معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان کرمان با اعلام اینکه برگزاری راهیان نور دانش آموزی، یکی از برنامه‌های مهم فرهنگی ما است، گفت: هر ساله تعداد زیادی از دانش آموزان را به مناطق جنگی اعزام می‌کنیم که  شهدا بعد از انبیا، اولیا و علمای خدا بهترین الگو هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: پایگاه راهیان نور از طریق فضای مجازی به خاطر بیماری کرونا امروز برای اولین بار در کشور افتتاح می‌شود تا فرهنگ ایثار و شهادت بر زمین نماند.

مرادی بیان کرد: این برنامه امروز از طریق شبکه شاد برای تمام دانش آموزان کشور پخش می‌شود.

سردار حسین معروفی، فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان نیز در این مراسم با اعلام اینکه یکی از کار‌های بزرگ فرهنگی که مورد تاکید مقام معظم رهبری (مدظله العالی) هست راهیان نور است، گفت: جوانان ما باید با تبعیت از گام اول و قدم در گام دوم انقلاب بدانند که باید چه کارهایی انجام دهند.

او با اشاره به اینکه تقویت راهیان نور از تحریف حقیت ملت ایران اسلامی و انقلاب اسلامی جلوگیری می‌کند، بیان کرد: قهرمان ملت ایران و جهان اسلام عارف بزرگوار شهید حاج قاسم سلیمانی است که دشمنان ما فقط حاج قاسم سلیمانی را نزدند و قلب او را از کار نینداختند؛ بلکه  قلب ایران اسلامی را هدف قرار دادند.

سردار معروفی گفت: امروز قلب ۸۰ میلیون ایرانی برای انتفام می‌ تپد.

او افزود: بزرگ ترین الگوی حاج قاسم سلیمانی این بود که اهل گناه نبود و اخلاق و رفتار دینی او را حاج قاسم کرد.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به اینکه به قول مقام معظم رهبری (مدظله العالی) شهید حاج قاسم سلیمانی اهل ریا نبود و اخلاص در تمام وجودش تجلی داشت، بیان کرد: حاج قاسم سلیمانی همیشه می‌گفت یکی از را‌های نجات ما این است که برای خود الگوی بزرگ انتخاب کنیم که راهمان گم نشود، الگوی حاج قاسم سلیمانی امام حسین (ع) و اولیای خدا بود.

او گفت: بصیرت و و فای حاج قاسم سلیمانی از عباس بن علی (ع) است و در مسیر حق مانند میثم تمار بود و انتقام گیری آن از مختار است؛ بنابراین او الگوی حقیقی انقلاب اسلامی است.

سردار معروفی افزود: حاج قاسم ولایت باور بود و طبق نظر رهبری عمل می کرد. 

او با اعلام اینکه حاج قاسم سلیمانی ذوب در اسلام و ولایت بود، بیان کرد: این بود که حاج قاسم سلیمانی را به معرفت کشاند.

سردار معروفی گفت: دانش آموزان عزیزم این انقلاب بزرگ و شریف به سختی به دست آمده است؛ بنابراین مقابله کنید با کسانی که می‌خواهند آن را از ما بگیرند.

در حال تکمیل .... 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: راهیان نور حاج قاسم سلیمانی حاج قاسم سلیمانی راهیان نور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۳۲۴۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشییع پیکرهای شهدای گمنام در سراسر کشور

پس از سال‌ها انتظار پیکر‌های مطهر شهدای گمنام و تازه شناسایی‌شده دفاع مقدس صبح امروز شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ در تهران و برخی شهر‌ها تشییع شدند.

این مراسم در اجتماع بزرگ صادقیون با حضور قشر‌های مردم، هیات‌ها و موکب‌های عزاداری تهران برگزار شد.

استان‌های قم، کرمان و قزوین میزبان ۱۴ شهید «گمنام» هستند و ۱۲ شهید تازه شناسایی‌شده هم در استان‌های البرز، خراسان جنوبی، اصفهان، فارس، همدان و خوزستان تشییع می‌شوند.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی دفاعی امنیتی

دیگر خبرها

  • (ویدئو) فیلم جدید کشف آدم کوتوله در ایران فضای مجازی را منفجر کرد
  • اندیشکده مواسات در البرز افتتاح می شود
  • ستاد مرکزی راهیان نور از ظرفیت‌های دستگاه‌ها بهره‌مند می‌شود
  • ظرفیت‌های دولت در پشتیبانی از یادمان‌های دفاع مقدس فعال می‌شوند
  • سردار علی فضلی از مناطق راهیان نور بازدید کرد
  • افتتاح گنجینه کیانوش عیاری در موزه سینما/ ۴ فیلم مرمت‌شده از کارگردان روز باشکوه روی پرده می‌رود
  • تشییع پیکرهای شهدای گمنام در سراسر کشور
  • جای خالی معلمان ماهر مجازی
  • دولت عزم خود را برای بازدارندگی در عرصه اقتصادی جزم‌ کند
  • افتتاح بازارچه کسب و کار دانش آموزی در روستای قاسم‌آباد بجستان