Web Analytics Made Easy - Statcounter

در روزهایی که استقلال غرق در حاشیه است و مشکلات مدیریتی و بازیکن‌سالاری کمر این تیم را شکسته، پرسپولیس آرام‌آرام خود را بالا کشید و حالا با ترابی و آل‌کثیر بهتر هم می‌شود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

محرومیت آل‌کثیر از اواسط فروردین‌ماه تمام می‌شود و مهدی ترابی هم که از ۲ اسفند می‌تواند برای پرسپولیس بازی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ترابی هم می‌تواند در خط میانی توپ بزند و هم در خط حمله. در واقع تا آمدن آل‌کثیر ترابی می‌تواند مهاجم شود تا امیری یک خط به عقب برگردد و سر جای اصلی خودش بازی کند. با آمدن آل‌کثیر هم ترابی می‌تواند هافبک شود. البته پرسپولیس در خط میانی امثال احسان پهلوان و احمد نوراللهی را هم دارد و با بازگشت ترابی دست یحیی به حدی پر می‌شود که دیگر یاد بشار رسن نمی‌افتد.

فصل گذشته تأثیرگذارترین مهره پرسپو‌لیس در راه قهرمانی لیگ همین مهدی ترابی بود که خیلی خوب کار کرد و گل‌های مهمی هم زد. عیسی آل‌کثیر هم در آسیا کمک زیادی به پرسپولیس کرد و تازه جا افتاده بود که محروم شد اما اگر محرومیت او تمام شود مسلماً خیلی می‌تواند به پرسپو‌لیس کمک کند. در واقع با اضافه شدن این دو نفر پرسپولیس فقط در قلب دفاع باید کمی تقویت شود. البته آنجا هم با بازگشت کنعانی‌زادگان شرایط کمی بهتر خواهد شد ولی پرسپولیس باز هم باید مدافع وسط بخرد که گویا این مسئله هم در دستور کار گل‌محمدی قرار دارد.

در روزهایی که استقلال غرق در حاشیه است و مشکلات مدیریتی و بازیکن‌سالاری کمر این تیم را شکسته، پرسپولیس آرام‌آرام خود را بالا کشید و حالا با ترابی و آل‌کثیر بهتر هم می‌شود. دور جدید لیگ قهرمانان آسیا هم که از فروردین‌ماه آغاز خواهد شد و ترابی، آل‌کثیر و احتمالاً مدافع میانی جدید برای پرسپولیس بازی می‌کنند تا این تیم باز هم شانس اول بین تیم‌های ایرانی در آسیا باشد. دیگر نمایندگان ایرانی یعنی استقلال، تراکتور و فولاد فعلاً شرایط مناسبی ندارند مگر اینکه تا آن زمان خود را تقویت و البته مشکلات فعلی را حل کنند. پرسپولیس هم البته طبق گفته بازیکنانش مشکل مالی دارد ولی این‌طور نیست که مثلاً ناگهان قرارداد کاپیتانش رسانه‌ای شود و یا ۱۰، ۱۵ بازیکن علیه مدیریت صحبت کنند. در پرسپولیس این جور مسائل حداقل نسبت به استقلال راحت‌تر جمع می‌شود وگرنه پرسپولیس هم مثل استقلال بازیکن گران‌قیمت دارد و تا همین چندی قبل کلی بحران مدیریتی سر ماجراهای رسول‌پناه و فایل صوتی و… داشت.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: آل کثیر مهدی ترابی پرسپولیس آل کثیر پرسپولیس لیگ برتر مهدی ترابی آل کثیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۳۲۵۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اینتر قرارداد اینزاگی را 5 دقیقه‌ای تمدید می‌کند!

به گزارش "ورزش سه"، پیرو آئوسیلیو، مدیر اینتر، برنامه‌های باشگاه برای پنجره نقل و انتقالات تابستانی 2024 را اعلام کرد و تایید کرد که برای تمدید قرارداد با سیمونه اینزاگی، سرمربی تیم، فقط "پنج دقیقه" وقت صرف خواهد کرد.

آئوسیلیو مصاحبه مفصلی با فابریزیو بیاسین، درمورد برنامه‌های نقل و انتقالات تابستانی گفت:"ما باید کل وضعیت را عمیقاً تحلیل کنیم. یکی از نکات کلیدی قبل از فصل این بود که تعداد بازیکنان مناسبی داشته باشیم تا همه فرصتی برای بازی کردن داشته باشند. این برای مربی هم خوب است چون داشتن چهار یا پنج بازیکن اضافی در جوانی مشکلی ندارد، نه زمانی که مسن‌تر و با تجربه هستند."

اینزاگی می‌خواهد در فصل بعدی پنج مهاجم داشته باشد؟

من نمی‌دانم. ما این موضوع را با مربی ارزیابی خواهیم کرد. ما با چهار مهاجم خوب کار کرده‌ایم و نمی‌دانم چرا باید تغییر کنیم. بازیکنانی مانند هنریک مخیتاریان هستند که می‌توانند در خط حمله قرار بگیرند. او باهوش‌ ​​است و در صورت نیاز می تواند به عنوان مهاجم بازی کند. ما یک مربی جوان درخشان داریم که با این سیستم بازی می کند، اما شاید او ممکن است در آینده چیزی را تغییر دهد، همانطور که در لاتزیو این کار را انجام داد.

چالش‌های اینتر در پنجره نقل و انتقالات تابستانی آینده چه خواهد بود؟

نقل و انتقالات مهم زیادی وجود ندارد. فروختن بازیکن به تیم‌های میانه جدول راحت‌تر است. سرمایه گذاری‌های قابل توجهی برای بازیکنان برتر یا فوتبالیست‌های آینده دار انجام می‌شود. با این حال کار دشوارتر است و قیمت‌ها حیرت انگیز است. پنجره نقل و انتقالات مانند گذشته خواهد بود اما ما نمی‌ترسیم. در عین حال، کمی متفاوت خواهد بود چون به کمی تغییر نیاز داریم. ما نیازی به فروش کسی نداریم و خواهیم دید که چه فرصت.هایی داریم. سال گذشته شرایط مساعدی در مورد آندره اونانا و مارسو بروزوویچ وجود داشت.

سال گذشته در مورد پرونده روملو لوکاکو دقیقا چه اتفاقی افتاد؟

سریع بود. او سیگنال‌هایی فرستاده بود، بنابراین وقتی متوجه شدیم که چه خبر است، تصمیم گرفتیم با احترام بیشتر از آنچه که توضیح داده شد، به آن پایان دهیم. تنها چیزی که استراتژی ما را تغییر داد، تصمیم ادین ژکو بود. ما می خواستیم یک فصل دیگر با او تمدید کنیم و به هر حال مارکوس تورام را به خدمت بگیریم.

تلاش برای تمدید قراردادهای لائوتارو مارتینز، نیکولو بارلا و سیمونه اینزاگی؟

درمورد مارتینز یک وضعیت عادی داریم، مانند هر باشگاهی، زمانی که یک بازیکن مهم است، باید تمدید کند. ما به زمان نیاز داریم زیرا این قراردادها چیزی را تغییر می‌دهد، اما هر دو طرف می‌خواهند با هم ادامه دهند. درمورد بارلا هم ما باید تعادل مالی پیدا کنیم، اما عجله‌ای وجود ندارد چون قرارداد او در سال 2026 به پایان می‌رسد. شاید قبل از لائوتارو این اتفاق بیفتد. درباره اینزاگی، این یک امر رسمی است. ما حتی در مورد آن صحبت نکرده‌ایم، سر یک میز همدیگر را می‌بینیم و ظرف پنج دقیقه آن را تمام می‌کنیم!

دیگر خبرها

  • اینتر قرارداد اینزاگی را 5 دقیقه‌ای تمدید می‌کند!
  • رویای بزرگ زنوزی؛ ۳ ستاره پرسپولیس در لیست تراکتور!
  • پیغام صریح اوسمار به پرسپولیسی‌ها
  • پرسپولیس آسیایی فقط یک بازیکن کم داشت
  • اعتراف یک استقلالی؛ بازیکن پرسپولیس تاثیرگذارترین ستاره لیگ است | هشدار در خصوص چهار بازی آخر استقلال
  • هشدار به ترابی بعد از پیشنهاد وسوسه انگیز | پاسخ ستاره پرسپولیس مشخص شد
  • فرق بزرگ پرسپولیس امسال با سال قبل
  • اخبار پرسپولیس نقل و انتقالات زمستانی و بازی ترابی
  • پرسپولیس از لبه پرتگاه برگشت/ ستاره ازبک سرخ‌ها را مدعی نگه داشت
  • پرسپولیس با این 4 ستاره عوض می‌شود