Web Analytics Made Easy - Statcounter

با حضور حجت‌الاسلام دوریشیان رئیس بازرسی کل کشور، دفتر نمایندگی سازمان بازرسی کل کشور در چابهار افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری برنا ، صبح امروز با حضور رئیس بازرسی کل کشور، دفتر نمایندگی چابهار سازمان بازرسی کل کشور افتتاح شد.

رئیس بازرسی کل کشور در این مراسم اظهار کرد: در آیین نامه قانون تشکیل سازمان بازرسی پیش‌بینی شده در شهرهایی که مورد نیاز است دفتر نمایندگی بازرسی ایجاد شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت‌الاسلام دوریشیان افزود: یکی از آن شهرها چابهار به لحاظ ویژگی های خاصی که دارد است، اینجا دفتر بازرسی ایجاد شد با توجه به بعد مسافت تا مرکز استان، راه اندازی این دفتر ضروری بود.

وی ادامه داد: در دهه مبارک فجر توانستیم این دفتر را افتتاح کنیم، تعدادی از همکاران ما از استان در این دفتر، کار نظارت بر عملکرد دستگاه های اجرایی، منطقه آزاد چابهار و سایر ارگان ها را بر عهده دارند.

رئیس بازرسی کل کشور افزود: امیدواریم با توسعه بازرسی و نظارت معضلات منطقه کاهش پیدا کند، هدف از بازرسی و نظارت، پیشگیری و اصلاح و کمک به دستگاه های اجرایی برای انجام ماموریتشان است.

وی گفت: اولویت دستگاه قضا، پیگیری ماموریت های اصلی دستگاه‌ها آنهایی که انجام نشده و باید انجام میشده پیگیری و توصیه به انجام ماموریت‌ها است.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: افتتاح چابهار رئیس بازرسی کل کشور سازمان بازرسی دفتر نمایندگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۳۲۵۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دادسرای نظامی ناحیه بندر جاسک افتتاح شد

دادسرای نظامی ناحیه بندر جاسک با حضور رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح افتتاح شد.

به گزارش ایسنا، حجت‌الاسلام احمدرضا پورخاقان رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در سفر به استان هرمزگان و شهرستان جاسک، پس از حضور در نشست با مسئولان، فرماندهان نظامی و انتظامی و ائمه جمعه شیعه و اهل سنت این شهرستان، در آئین افتتاح دادسرای نظامی ناحیه بندر جاسک حضور یافت و این مرکز را افتتاح کرد.

پورخاقان در حاشیه این مراسم در جمع خبرنگاران گفت: این دادسرا را هدف صیانت از نیروهای مسلح و تسریع در کارهای مردم راه‌اندازی شده است.

وی افزود: قوه قضاییه در راستای شعار سال به دنبال آن است که موانع موجود در راستای ایجاد اشتغال را رفع کند، همچنین از سرمایه‌گذاران در حوزه اشتغال حمایت می‌کند.

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح کشور تأکید کرد: این سازمان با آن دسته از قاچاقچیانی که قصد دارند اشتغال مردمان روستاها را با مشکل مواجه کند برخورد جدی خواهد کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • دادسرای نظامی ناحیه بندر جاسک افتتاح شد
  • معرفی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در تیپ ۸۲ صاحب‌الأمر (عج) استان قزوین 
  • دفتر نمایندگی خبرگزاری ایمنا در اراک افتتاح شد
  • سازمان اداری و استخدامی کشور ابلاغ کرد/کارمندان دولت حق دریافت هدیه را ندارند/ برخورد قضایی با متخلفان
  • رئیس سازمان انرژی اتمی: ورود هیچ بازرسی را ممنوع نکردیم
  • رئیس سازمان زندانهای کشور عازم بشاگرد شد
  • مشکل کمبود شیرخشک در نشست سازمان بازرسی بررسی شد
  • گشت ارشاد مدیران به معنای برکناری و بگیر و ببند نیست
  • رئیس دفتر بازرسی ویژه رئیس جمهور: گشت ارشاد مدیران به معنای برکناری و بگیر و ببند نیست
  • رئیس سازمان حفاظت محیط زیست: حل مسئله گرد و غبار نیازمند هم‌افزایی دستگاه‌هاست / باید از ظرفیت رسانه‌ها استفاده کنیم