Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست- روزنامه الوطن قطر خبر بازگشت ترابی به پرسپولیس را پوشش داد و از دلیل اصلی جدایی این بازیکن ایرانی از العربی سخن به میان آورد.

 مهدی ترابی در نخستین حضور خود در لیگ ستارگان قطر نتوانست انتظارات را برآورده کند.

ترابی با العربی قرارداد یک ساله امضا کرد اما تنها یک نیم فصل در این تیم ماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در فهرست مازاد العربی قرار گرفت و بعد از بازگشت به ایران بار دیگر پیراهن پرسپولیس را انتخاب کرد.

روزنامه الوطن قطر به بازگشت ترابی به پرسپولیس واکنش نشان داد و نوشت: ترابی از العربی به پرسپولیس پیوست.این بازیکن ایرانی نتوانست انتظارات را در العربی برآورده کند. او زیاد مصدوم شد و همین باعث شد که نتواند عملکرد خوبی از خود نشان دهد و به همین خاطر در فهرست مازاد قرار گرفت و باشگاه العربی یوسف المساکنی را جایگزین او کرد تا رویاهای ترابی در العربی به پایان برسد.

الوطن در پایان نوشت: ترابی با پرسپولیس قرارداد امضا کرد و رسما به این تیم پیوست. او تاکید کرد که نهایت تلاشش را برای عملکرد خوب با پرسپولیس به کار خواهد گرفت.

 ایسنا

منبع: ایران اکونومیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۳۲۷۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت کمال به آزادی: امیدوار به خاطرات شیرین

به گزارش "ورزش سه"، یکی از پرافتخارترین بازیکنان شاغل در لیگ برتر، در این فصل و بعد از جدایی از پرسپولیس راهی ذوب‌آهن شده و کار را در جمع شاگردان محمد ربیعی دنبال خواهد کرد.

کامیابی‌نیا که بعد از سال‌ها حضور در پرسپولیس و دستیابی به افتخارات قابل توجه، در نهایت پیراهن شماره 11 این تیم را تحویل داد، با حضور در ذوب‌آهن و در شرایطی که به دنبال استارت چالشی جدید بود با بدشانسی مواجه شد و مصدومیت باعث شد تا چند دیدار تیمش را از دست بدهد.

هافبک جنگنده ذوبی‌ها که روزهای تلخ و شیرینی را با پیراهن پرسپولیس برابر استقلال تجربه کرده بود، اکنون با پیراهن سبز اصفهانی‌ها باید به دنبال موفقیت در جمع شاگردان محمد ربیعی باشد. درست در روزهایی که رقابت در لیگ برتر برای رسیدن به‌عنوان قهرمانی به اوج خود رسیده و پرسپولیس و استقلال با فاصله یک امتیازی به دنبال دستیابی به قهرمانی این فصل هستند، کاپیتان اسبق پرسپولیس نیز انگیزه بالایی برای خودنمایی در تقابل با شاگردان جواد نکونام خواهد داشت.

کامیابی‌نیا در بازی رفت فرصت چندانی برای حضور در ترکیب تیمش برابر استقلال به دست نیاورد اما در همین دقایقی که در زمین حضور داشت، تیمش موفق شد گل دریافتی برابر حریف را جبران کرده و با تساوی از این جدال خارج شود. باید دید کامیابی‌نیا این‌بار در استادیوم آزادی که خاطرات شیرینی را در آن پشت سر گذاشته، قادر خواهد بود نمایشی به جا بگذارد که بار دیگر هواداران پرسپولیس نگاه‌شان به وی جلب شود یا خیر.

دیگر خبرها

  • نوبت به تست مهدی ترابی در پست جدید رسید
  • عبدی به دنبال دو رقمی شدن در تراکتور برای بازگشت
  • بازگشت کمال به آزادی: امیدوار به خاطرات شیرین
  • بازگشت ستاره پرسپولیس در سالروز تولدش به نساجی
  • نوبت به تست ترابی در پست جدید رسید
  • برخی بازیکنان پرسپولیس از اوسمار حرف‌شنوی ندارند!
  • اتفاق امیدوارکننده برای سپاهان در مصاف با پرسپولیس
  • بازگشت دانیال به امید دو رقمی در پرسپوليس
  • عالیشاه نیازمند یک بازگشت باشکوه
  • انتقاد تند روزنامه قطری از سرمربی بومی السد