Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ــ مدیر مخابرات منطقه استان کردستان گفت: پس از انتشار گزارش‌های تسنیم، مشکل اینترنت روستای سپیران و نواحی منفصل شهری نایسر سنندج برطرف شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  سنندج، آزاد حکمت صبح امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه استان ضمن قدردانی از تلاش‌های اصحاب رسانه اظهار داشت: از زحمات همه خبرنگاران که همواره با اطلاع‌رسانی و نقدهای‌شان، ما را در راه خدمتگزاری به مردم کمک کرده، صمیمانه تشکر می‌کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی نقش رسانه در تبیین رویکرد، پیشبرد اهداف شرکت مخابرات و تسریع در ارائه خدمت به مردم را موثر دانست و گفت: بنده معتقدم که ارتباط دوسویه بین اصحاب رسانه و دستگاه‌های خدمت‌رسان وجود دارد چرا که از این طریق خدمات ارائه شده به مردم منعکس می‌شود.

مدیر مخابرات منطقه  استان کردستان با بیان اینکه در این شرایط کرونایی بسترهای ارتباطی همچون زندگی مردم تحت تاثیر قرار گرفت، تصریح کرد: پس از شیوع ویروس کرونا، بلافاصله تیم راهبردی متشکل از حوزه‌های فنی در مخابرات استان تشکیل، تجهیزات بخش دیتا تامین و 50 درصد ظرفیت پهنای باند افزایش و 100G اینترنت رایگان به مردم کردستان ارائه شد.

وی از ارتقای ظرفیت آپلینک در 250روستا و پهنای باند در شهرستان‌های سطح استان خبر داد و بیان کرد: خوشبختانه در این شرایط کرونایی به‌دلیل آمادگی قبلی، دچار مشکل حادی نشدیم و خدمات به مردم همواره ادامه دارد.

حکمت پهنای باند کنونی مصرف اینترنت استان را 22 گیگابیت بر ثانیه عنوان و خاطر نشان کرد: افزایش این بخش تا 50گیگابیت پیش‌بینی شده تا خللی در ارائه خدمات به مردم ایجاد نشود.

وی با بیان اینکه امسال رویکرد شرکت مخابرات بیشتر بر "توسعه اینترنت" در سطح استان بود، اظهار کرد: از ابتدای سال‌جاری تاکنون 284 سایت تکنولوژی تلفن‌همراه از2G به 3G و 4G ارتقاء یافته که از این تعداد 147 سایت جاده‌ای و روستایی بوده است.

کسب رتبه برتر مخابرات کردستان در برنامه‌های FTTH در کشور 

مدیر مخابرات منطقه استان کردستان از سرمایه‌گذاری بر روی FTTH به‌عنوان پیشرفته‌ترین تکنولوژی دنیا در استان خبر داد و عنوان کرد: در سال گذشته در این بخش رتبه اول و در تلفن ثابت نیز رتبه سوم کشور را کسب کرده که این موفقیت را حاصل تلاش همه همکارانم می‌دانم.

وی از کسب رتبه دوم مخابرات استان کردستان در بخش اینترنت VDSL در کشور خبر داد و  افزود: فناوری VDSL از تکنولوژی بروزتری نسبت به ADSL برخوردار بوده که بر روی بستر کابل‌های مسی ارائه می‌شود.

سفرنامه تسنیم به قلب محرومیت کردستان ــ 1| ‌روزگار ناخوش ساکنان روستای «سپیران»/ اینجا مردم آب آشامیدنی ندارند+ فیلمگزارش|ضعف آنتن‌دهی و قطعی اینترنت در "نایسر" سنندج مردم را به ستوه آورده است

کسب رتبه اول کردستان در توسعه زیرساخت‌های فیبر نوری روستایی در کشور

مدیر مخابرات منطقه استان کردستان با ذکر اینکه امسال با اختلاف زیادی نسبت به سایر استان‌های کشور، در بخش توسعه فیبر نوری روستایی رتبه نخست کشور را کسب کرده‌ایم، گفت: از ابتدای سال‌جاری تاکنون 191کیلومتر فیبر نوری روستایی در کردستان ایجاد شده و این میزان به 4هزار کیلومتر رسیده است.

وی از کسب رتبه‌های برتر در بخش‌های مختلف دیگر مخابرات کردستان در کشور خبر داد و اعلام کرد: به مردم اطمینان داده که تمام اعتبارات در راستای توسعه زیرساخت‌های کردستان هزینه می‌شود.

هنوز 700 روستای کردستان از اینترنت ADSL محروم هستند

حکمت با اشاره به اینکه در طول چندسال اخیر 527 روستای استان از اینترنت ADSL مخابرات بهره‌مند شده‌اند، اذعان کرد: هنوز 600 تا 700 روستای کردستان از این اینترنت محروم هستند. اما تا پایان سال‌جاری مشکل تعدادی از روستاها برطرف خواهد شد.

وی با اذعان به اینکه در برخی از مناطق روستایی استان مشکل کمبود پهنای باند داریم، افزود این وضعیت باعث نارضایتی مردم شده بود که اقدامات برای ارائه اینترنت به 330 روستای استان انجام و مشکل مردم برطرف شد.

مدیر مخابرات منطقه استان کردستان در بخشی دیگر از سخنان خود ضمن قدردانی از گزارش منتشره خبرگزاری تسنیم با عنوان "سفرنامه تسنیم به قلب محرومیت کردستان ــ 1| ‌روزگار ناخوش ساکنان روستای «سپیران»/ اینجا مردم آب آشامیدنی ندارند+ فیلم" اشاره کرد و گفت: در این ‌گزارش بخشی از مطالبات مردم سپیران شهرستان سنندج مربوط به عدم بهره‌مندی از اینترنت بود که بافاصله اقدامات لازم برای حل مشکل این مردم انجام و خوشبختانه هم‌اکنون از 10روز گذشته از اینترنت بهره‌مند شده‌اند.

حکمت افزود: همچنین خبرگزاری تسنیم در گزارش دیگری با عنوان "گزارش|ضعف آنتن‌دهی و قطعی اینترنت در "نایسر" سنندج مردم را به ستوه آورده است" به انعکاس مشکلات مردم پرداخته بود که با تلاش شبانه‌روزی همکارانم و پیگیری‌های رسانه‌ای تسنیم, پهنای باند اینترنت به 4G ارتقاء یافته و مشکل ضعف آنتن‌دهی تلفن همراه در این نواحی منفصل شهری برطرف شد.

انتهای پیام/481/س

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مخابرات منطقه استان کردستان مدیر مخابرات منطقه ضعف آنتن دهی پهنای باند برطرف شد کسب رتبه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۳۲۷۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واردات ۵۰۰ هزار گوشی تلفن همراه در یک ماه

ایتنا - در فروردین ماه سال ۱۴۰۳ تعداد ۴۶۶ هزار و ۱۹۳ دستگاه گوشی تلفن همراه به ارزش ۱۰۶ میلیون و ۵۵۸ هزار دلار به شیوه تجاری و ۲۸ هزار و ۳۰۲ دستگاه گوشی تلفن همراه به ارزش ۱۶ میلیون و ۳۰۱ هزار دلار به شیوه مسافری وارد شد.
طبق اعلام گمرک، در فروردین ماه سال ۱۴۰۳ تعداد ۴۹۴ هزار و ۴۹۵ دستگاه گوشی تلفن همراه به دو شیوه تجاری و مسافری وارد کشور شده است.

به گزارش ایتنا از ایسنا، ارزش این تعداد گوشی تلفن همراه وارد شده به کشور در فروردین امسال ۱۲۲ میلیون و ۸۵۹ هزار دلار بود.

براین اساس، در فروردین ماه سال ۱۴۰۳ تعداد ۴۶۶ هزار و ۱۹۳ دستگاه گوشی تلفن همراه به ارزش ۱۰۶ میلیون و ۵۵۸ هزار دلار به شیوه تجاری و ۲۸ هزار و ۳۰۲ دستگاه گوشی تلفن همراه به ارزش ۱۶ میلیون و ۳۰۱ هزار دلار به شیوه مسافری وارد شد.

گفتنی است؛ آمار واردات گوشی تلفن همراه در این مدت شامل ردیف تعرفه ۸۵۱۷۱۳۹۰ به شرح گوشی های تلفن همراه هوشمند و کد شماره ۸۵۱۷۱۴۲۰ به شرح گوشی تلفن همراه با صفحه کلید غیر لمسی است.

دیگر خبرها

  • علاقمندی کشور‌های آفریقایی برای بهره‌مندی از توانمندی‌های حوزه سلامت ایران
  • مشکل شیرخشک‌های یارانه‌ای تا یک ماه آینده برطرف می‌شود
  • بیش‌از ۲۷ میلیون مکالمه رومینگ ملی
  • واردات ۵۰۰ هزار گوشی تلفن همراه در یک ماه
  • مشکل کم‌آبی ۶۹ روستای استان ایلام در سال جاری برطرف می‌شود
  • تولید نوکیای تقلبی متوقف می‌شود+ فیلم
  • میزان بهره مندی از تسهیلات تبصره ۱۰۰ سه برابر شد
  • آنچه در پی صدور مجوز اکتشاف معدن سرچهان رخ می‌دهد
  • بهره‌مندی اهالی روستای سرپله آبدانان ایلام از آب سالم
  • بهره‌مندی از عواید وقف به نفع تقویت اقتصاد دانش‌بنیان