Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول اورژانس هوایی استان مرکزی گفت: سرعت، کیفیت و امنیت، ۳ فاکتور مهم اورژانس هوایی است.

به گزارش برنا از اراک،  ایمان نظری  در جمع خبرنگاران افزود: بیماران و مصدومان در صورت نیاز به جابجایی با بالگرد، در کمترین زمان ممکن و بدون فوت وقت و در بالاترین امنیت و کیفیت خدمات درمانی به مراکز درمانی منتقل می شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: یکی از واحدهای اورژانس پیش بیمارستانی تحت عنوان اورژانس هوایی بوده که در استان مرکزی در شهریورماه سال ۹۷ افتتاح گردید و از زمان افتتاح تاکنون بالغ بر ۲۰۳ بیمار با بالگرد از اقصی نقاط استان به مرکز استان جهت دریافت خدمات درمانی تخصصی اعزام شدند.

وی تاکید کرد: ضرورت اورژانس هوایی و گسترش خدمات آن در سطح کشور این است که بیمار در کمترین زمان ممکن، بدون جابجایی و با کیفیت و امنیت بالا منتقل شود.

نظری با اشاره به اینکه استان مرکزی یک استان صنعتی است، گفت: هر لحظه ممکن است شاهد حوادث تلخ و ناگواری باشیم و مسافت بین شهرها و نقاط صعب‌العبور و پر ترافیک ما را ملزم می‌کند که از خدمات ارزشمند اورژانس هوایی استفاده کنیم.

وی خاطرنشان کرد: در بحث اورژانس هوایی دو نوع ماموریت داریم یکی ماموریت اولیه است که بالگرد اورژانس هوایی در صحنه حادثه با تایید تکنسین‌های اورژانس حاضر شده و اقدامات اولیه برای بیمار صورت می‌گیرد و بیمار به مرکز درمانی منتقل می شود، اما در نوع دیگر ماموریت های ثانویه است که بیمار از سایر مراکز درمانی و درمانگاه های سطح استان به مرکز استان منتقل می شود.

مسئول اورژانس هوایی استان مرکزی همچنین یادآور شد: در بحث اورژانس هوایی ۱۹ مورد اندیکاسیون وجود دارد که همکاران ما در واحد ارتباطات وDispatching طبق این اندیکاسیون ها بالگرد اورژانس هوایی را برای انتقال بیماران اعزام می‌کنند.

نظری در پایان تصریح کرد: امیدواریم هیچگونه حوادث تلخ و ناگواری برای هم‌استانی های عزیز رخ ندهد، اما در صورت بروز هرگونه حادثه  همکاران اورژانس هوایی رسالت خود را به بهترین نحو ممکن انجام داده و برای حفظ جان هموطنان عزیزمان از هیچ تلاشی دریغ نمی کنند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استان مرکزی اورژانس هوایی اورژانس هوایی استان مرکزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۳۲۹۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وقوع حادثه رانندگی در قطب صنعتی شهرکرد با یک جان باخته و سه مصدوم

آقای شمسی پور اظهار داشت: تصادف پراید و کامیون در قطب صنعتی شهرکرد باعث جان باختن یک نفر و مصدومیت سه نفر شد.

وی افزود: پس از اطلاع به مرکز اورژانس استان به سرعت آمبولانس‌های اورژانس به محل حادثه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید

وقوع ۱۹ حادثه در چهارمحال و بختیاری

شمسی پور اضافه کرد: به علت شدت جراحات وارده یک نفر در دم جان باخت و سه مصدوم پس از انجام اقدامات درمانی مناسب برای انجام اقدامات درمانی تکمیلی از سوی کارشناسان عملیاتی اورژانس به بیمارستان کاشانی انتقال یافتند.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • هوش مصنوعی به این زودی جایگزین پزشکان اورژانس نمی‌شود
  • تصادف منجر به فوت درچهارمحال و بختیاری
  • وقوع حادثه رانندگی در قطب صنعتی شهرکرد با یک جان باخته و سه مصدوم
  • اهدای عضو بیمار مرگ مغزی در شهرکرد
  • حوادث هفته گذشته کشور ۱۶۹ کشته و ۳۰۰۰ مصدوم داشت
  • واشنگتن، جنگنده‌ها و پهپادهایش را به قطر منتقل کرد
  • پنجمین اهدای عضو در چهارمحال و بختیاری همزمان با شهادت امام جعفر صادق(ع)
  • اعزام ۵ بالگرد اسرائیلی به غزه برای انتقال نظامیان مجروح
  • انتقال هوایی بیمار سکته قلبی از داران به بیمارستان چمران اصفهان
  • ماموریت بیمار با بالگرد هوایی اورژانس از داران به اصفهان