Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- استقلال به دنبال دریافت میزبانی گروهش در لیگ قهرمانان آسیا 2021 است.
به گزارش آریا، استقلال در لیگ قهرمانان آسیا با تیم های الاهلی عربستان، الدحیل و الشرطه هم گروه است. به نقل از سایت رسمی باشگاه استقلال، با اعلام احمد مددی، باشگاه استقلال طی نامه‌ای به فدراسیون فوتبال و کنفدراسیون فوتبال آسیا، برای میزبانی از بازی‌های گروه سوم رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا اعلام آمادگی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استقلالی ها در حالی درخواست میزبانی داده اند که یک تیم از عربستان در گروه این تیم حضور دارد.
استقلالی ها در اعتراض به شرایط مدیریت، مقابل ساختمان این باشگاه تجمع کردند. تعدادی از هواداران استقلال امروز مقابل این باشگاه تجمع کردند. حتی پیروزی برابر نساجی هم باعث نشد استقلالی ها به حاشیه نروند و پس از برتری آبی ها، بازیکنان این تیم به صحبت علیه مدیریت پرداخته و از شرایط موجود گله کردند. همین موضوع باعث شد تعدادی از هواداران استقلال امروز مقابل ساختمان این باشگاه تجمع کرده و شعارهایی علیه احمد مددی، اسماعیل خلیل ‌زاده و مسعود سلطانی ‌فر سر دهند.
استقلال با پیروزی برابر نساجی صدرنشین لیگ برتر ماند ولی به نظر می رسد حاشیه های این تیم تمامی ندارد. اعتراض بازیکنان استقلال به شرایط مدیریتی و حاشیه های به وجود آمده پیرامون باشگاه و وریا غفوری باعث شد تعدادی از هواداران این تیم امروز مقابل ساختمان این باشگاه تجمع کنند. مدتی بعد از تجمع استقلالی ها، مهدی فنونی زاده هم بین هواداران حاضر شده و در ادامه برخی هواداران در خصوص شرایط موجود با او صحبت کردند.
به نظر می رسد این فکری است که باید مشکل خود با بازیکنان استقلال را در درون خانواده حل کند تا کار به میکسدزون و فضای عمومی کشیده نشود وگرنه سوال یک خبرنگار نه به معنای دشمنی با سرمربی استقلال است و نه دلیل دیگری دارد، وظیفه یک خبرنگار روشنگری در مورد مسائل مختلف است.  فقط امیدواریم حرکت بعدی باشگاه ممنوع المصاحبه کردن بازیکنان استقلال نباشد. این کار فقط پاک کردن صورت مساله است. محمود فکری که استقلال را در صدر جدول حفظ کرده، خیلی راحت می تواند خصوصی یا عمومی با شاگردانش حرف بزند و دلخوری های آنها را رفع و رجوع کند. این ذهنیت که همه با استقلال دشمن هستند و همه می خواهند برای استقلال داستان درست کنند، واقعا به فکری و تیمش آسیب می زند.
تعدادی از مدیران گذشته باشگاه استقلال با رییس سازمان خصوصی سازی دیدار و در خصوص پروسه خصوصی سازی این باشگاه تبادل نظر کردند. صبح امروز جمعی از مدیران سابق باشگاه استقلال با حسینعلی قنبری ممان، رئیس سازمان خصوصی سازی دیدار و در خصوص مسائل مربوط به خصوصی سازی باشگاه استقلال گفتگو و تبادل نظر کردند. بنا بر این گزارش، سید کاظم اولیایی، علی فتح الله زاده، علی نظری و علی تاجرنیا به نمایندگی به مدیران سابق باشگاه استقلال در این نشست حضور داشتند برخی از دغدغه‌های مربوط به ورود این باشگاه به مرحله خصوصی سازی را مطرح نمودند.
از جمله مطالبات و دغدغه‌های مدیران سابق باشگاه استقلال در این خصوص، اعمال یک مدل خاص برای گنجایش بیشترین تعداد باشگاه در آن به جهت ورود به مرحله خصوصی سازی بود. همچنین مدیران سابق باشگاه استقلال خواستار احصا مطالبات، واگذاری یک ورزشگاه، دریافت حق پخش تلویزیونی، تبلیغاتی میدانی و برگزاری مستقل دیدارهای خانگی و استفاده از درآمدهای آن از جمله بلیت فروشی، به منظور استقلال مالی باشگاه‌ها پس از خصوصی و بی نیازی مالی به منابع دولتی شدند. در پایان نیز طرفین از این نشست و تبادل نظر ابراز رضایت کرده و مقرر شد این جلسات تا عبور کامل باشگاه از مرحله خصوصی سازی ادامه پیدا کند.‌

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: استقلال لیگ قهرمانان آسیا مدیران سابق باشگاه استقلال باشگاه تجمع مقابل ساختمان لیگ قهرمانان استقلالی ها خصوصی سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۳۳۰۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نکونام بازار کری استقلالی‌ها را داغ‌تر کرد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، تمرین امروز استقلال با حضور نمایندگان رسانه‌ها و هواداران برگزار شد و همین موضوع باعث شد تا بخش‌های مختلف تمرین زیر ذره‌بین حاضران قرار داشته باشد.

در یکی از آیتم‌های تمرینی بازیکنان استقلال به انجام بازی آقا وسط پرداختند که جواد نکونام هم در یکی از گروه ها حضور داشت و ضمن بازی کردن با شوخی‌های خود سعی داشت روحیه بازیکنانش را بالاتر ببرد.

بازار کری‌خوانی در این بخش از تمرین حسابی داغ بود و بازیکنان بر سر تصاحب توپ با یکدیگر و رفتن به وسط دایره مربوط به آقا وسط بسیار کل کل می‌کردند. سرمربی استقلال هم در این آیتم‌ها بازیکنانش همراهی می‌کرد و البته که سعی داشت با میانجی‌گری در برخی صحنه‌ها مسیر اتفاقات را عوض کند.

در یکی از بخش‌ها ابوالفضل جلالی نسبت به پاسی که هم تیمی‌هاش به او داده بود و باعث لو رفتن توپ شده بود، اعتراض داشت که نکونام به سمت او رفت و این بازیکن که روی زمین افتاده بود را بلند کرد، اتفاقی که تصاویر جالبی را به ثبت رساند.

استقلالی‌ها با انگیزه زیاد آماده مسابقه با ذوب‌آهن می‌شوند و امیدوارند با پیروزی در این دیدار صدر نشینی خود را تثبیت کنند.

دیگر خبرها

  • نکونام بازار کری استقلالی‌ها را داغ‌تر کرد (عکس)
  • حمله وینفرد شفر به علی خطیر؛ او اصلا استقلالی نیست!
  • سرمربی سابق استقلال: خطیر اصلا استقلالی نیست!
  • تجمع اعتراضی گرجی‌ها مقابل سفارت اسرائیل در تفلیس
  • تخریب قلعه «هری‌پاتر» در اوکراین (+عکس)
  • وینیسیوس به جمع کریستیانو رونالدو و دی‌بروینه پیوست
  • ملاقات کاپیتان استقلال با بازیگر مشهور استقلالی + عکس
  • توافق خصوصی‌سازی و هلدینگ خلیج فارس بر تغییر نام استقلال
  • نساجی با رنگ قرمز برای بقا می‌جنگد
  • نامه سرپرست سازمان خصوصی‌سازی به تاج درباره پرسپولیس و استقلال