Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-05-05@21:34:25 GMT

فوری/ فروش و پیش فروش محصولات سایپا

تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۹۳۳۱۶۱

فوری/ فروش و پیش فروش محصولات سایپا

برای ثبت نام خودرو سایپا اینجا کلیک کنید (بدون فیلترشکن وارد شوید)

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از سایپا،  معاون بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا ضمن اعلام این خبر، افزود: در این شیوه فروش ابتکاری، ۶ مدل از محصولات سایپا به صورت فروش فوق العاده و ۹ مدل از محصولات به صورت پیش فروش یکساله عرضه می‌شود و مشتریان امکان مشارکت در یک یا هر دو طرح عرضه را دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسین کاظمی توضیح داد: فرآیند ثبت نام مشتریان در این شیوه عرضه محصولات به شکلی طراحی شده که مشتریان می‌توانند در هر یک از طرح‌ها یا هر دو طرح فروش ثبت نام کنند و در روز قرعه کشی، ابتدا منتخبین فروش فوق العاده مشخص می‌شود و سپس سایر ثبت نام کنندگان در قرعه کشی طرح پیش فروش با موعد تحویل یک ساله شرکت داده خواهند شد.

ثبت نام سایپا

به گفته کاظمی متقاضیان مشارکت در این طرح‌های فروش می‌توانند از ساعت ۱۴ روز شنبه ۱۸ بهمن ماه به مدت سه روز و به صورت ۲۴ ساعته با ورود به سایت فروش اینترنتی محصولات گروه خودروسازی سایپا به آدرس https://saipa.iranecar.com اطلاعات شخصی را وارد کرده و پس از دریافت کدکاربری و رمز عبور، نسبت به ثبت نام و انتخاب نوع خودرو اقدام کنند.

معاون بازاریابی و فروش سایپا ادامه داد: در این طرح‌های فروش خودروهای سایپا ۱۵۱، تیبا صندوقدار و تیبا ۲، ساینا و کوییک دنده‌ای به همراه کوییک.آر در طرح فروش فوق العاده و خودروهای شاهین، تیبا صندوقدار و تیبا ۲، ساینا و کوییک دنده‌ای، سایپا ۱۵۱، کوییک.اس، ساینا. اس و کوییک.آر نیز در طرح پیش فروش با موعد تحویل حداکثر یکساله عرضه خواهند شد.

کاظمی در پایان گفت: با هدف عرضه خودرو به مصرف کنندگان واقعی و کم کردن نقش واسطه‌ها در بازار خودرو، محدودیت‌های قبلی برای ثبت نام در این طرح‌های فروش نیز در نظر گرفته شده است.
هموطنان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر پیرامون این طرح‌های فروش به شبکه نمایندگی‌های مجاز گروه خودروسازی سایپا در سراسر کشور مراجعه کنند.

پربیننده ترین احمدی نژاد و وعده یارانه ۲.۵ میلیون تومانی! فوری/ خبر مهم برای دارندگان سهام عدالت! افزایش یارانه منتفی شد؟ تهران لرزید ثبت نام سایپا / فروش فوق‌ العاده پراید۱۵۱، تیبا، ساینا، کوییک

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: ثبت نام سایپا طرح های فروش پیش فروش فروش فوق ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۳۳۱۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با اختراع جدید سونی هرکجا که هستید خنک می‌شوید!

ایتنا - ریئون پاکت ۵، نام جدیدترین اختراع کمپانی سونی است که در تشریح آن آمده، این دستگاه پوشیدنی مانند تهویه قابل‌حمل، امکان تنظیم دمای شخصی بدن را به کاربر می‌دهد و هرکجا که بخواهید شما را از گرما نجات خواهد داد.
این گجت جالب با فاصله گرفتن از روش‌های سنتی مثل پنکه‌ها و لباس‌های حجیم راهی به مراتب ساده‌تر را ارائه داده است. شما اگر دستگاه را در بخشی از بدن که نیازمند گرمایش یا سرمایش است، قرار دهید، خیلی سریع، دمای مورد نیاز شما را تأمین می‌کند.

این دستگاه علاوه بر قدرت تنظیم دمای بدن، یک ماژول ترمو-الکتریکی با مجموعه‌ای از حسگرهاست که می‌تواند دمای بدن، رطوبت و حتی حرکات فرد را کنترل کند تا نیازهای او را به راحتی تشخیص دهد.

به گفته سونی این دستگاه خارق‌العاده از ۵ سطح خنک‌کننده برای روزهای گرم و ۴ سطح گرمایشی برای محافظت از شما در سرما بهره می‌برد.

 
باتری این دستگاه با یک بار شارژ قادر به ۱۷ ساعت سرویس‌دهی مستمر است و برای کسانی که ترجیح می‌دهند بصورت دستی ریئون را کنترل کنند پشتیبانی از اندروید و iOS نیز درنظر گرفته شده تا کاربر بتواند از طریق بلوتوث به دستگاه متصل شده و گرما و سرما را به حالت دلخواه تنظیم کند.

محصولات آب و هوایی پوشیدنی کمپانی سونی از سال ۲۰۱۹ در ژاپن عرضه شده و پس از استقبال بی‌نظیر کاربران از این سری محصولات، بازارهای آسیایی نیز تحت پوشش قرار گرفت. اما در جدیدترین خبر کمپانی سونی اعلام کرد عرضه جهانی این محصول نیز آغاز شده و اولین کشور غیرآسیایی که این محصول را دریافت کرده بریتانیاست.

دیگر خبرها

  • بازار خودرو روی دور تند گرانی افتاد/ آخرین قیمت پژو، سمند، شاهین، کوییک، دنا و تارا + جدول
  • آغاز فروش فوری ۵ خودرو در سامانه یکپارچه + اسامی خودرو‌ها
  • آغاز فروش فوری ۵ خودرو در سامانه یکپارچه + اسامی خودروها و شرایط
  • قیمت روز محصولات سایپا یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت محصولات سایپا یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ هاچ‌بک جدید سایپا گران شد
  • طرح فروش فوری ریسپکت ۲ آغاز شد + جدول
  • قیمت خودرو‌های سایپا امروز شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • با اختراع جدید سونی هرکجا که هستید خنک می‌شوید!
  • قیمت خودرو‌های سایپا امروز جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • فروش فوری بهمن موتور با رسپکت ۲ ویژه اردیبهشت ماه ۱۴۰۳