Web Analytics Made Easy - Statcounter

دروازه‌بان تیم فوتبال مس رفسنجان گفت: با کسب نتایج خوب در چند هفته اخیر روحیه بسیار خوبی داریم و می‌توانیم در بازی با پرسپولیس هم امتیاز بگیریم. - اخبار ورزشی -

داوود نوشی‌صوفیانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره پیروزی تیمش برابر شهر خودرو گفت: ما یک بازی سخت در پیش داشتیم. شهر خودرو در بازی قبلی سپاهان را در زمین خودش شکست داده بود و برای این بازی روحیه و انگیزه زیادی داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این حال روی نقاط ضعف و قوت حریف کار کرده بودیم و خوشبختانه سه امتیازی شیرین در مشهد گرفتیم. ما در این هفته‌ها نتایج خوبی گرفتیم و خوشبختانه مس رفسنجان حالا خودش را در لیگ برتر ثابت کرده است.

سنگربان تیم فوتبال مس رفسنجان در مورد عملکرد خوب خودش در هفته‌های اخیر تصریح کرد: من دوست دارم همیشه به تیمم کمک کنم و قطعاً دیگر بازیکنان مس هم چنین چیزی را در مورد خودشان احساس می‌کنند. وقتی هم گل نمی‌خورم احساس خیلی خوبی دارم و امیدوارم هر وقت که بازی کردم بهترین عملکرد را داشته باشم.

وی راجع به دیدار تیمش برابر پرسپولیس هم اظهار داشت: پرسپولیس جزو تیم‌های خوب و باکیفیت در ایران است. آنها در فاز حمله فوق‌العاده هستند و در زمین خودشان هم به برد فکر می‌کنند، ولی ما هم تیم دست و پا بسته‌ای نیستیم. ما در هفته‌های اخیر با نتایج خوبی که گرفتیم، انگیزه و روحیه بالایی داریم و معتقدم که می‌توانیم در این بازی از پرسپولیس امتیاز بگیریم. امیدوارم بازی خوبی انجام داده و به هدف‌مان برسیم.

نتایج قابل توجه هفته‌های اخیر مس رفسنجان؛ شگفتانه نارنجی لیگ بیستم

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

انتهای پیام/ 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مس رفسنجان مس رفسنجان مس رفسنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۳۳۱۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تارتار: انصافا حق‌مان برد بود

به گزارش ورزش سه، مهدی تارتار پس از تساوی ۱-۱ ملوان برابر استقلال خوزستان در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: بازی سختی بود. من قبل از بازی هم گفتم استقلال خوزستان دور برگشت نتایج خوبی گرفته و کارمان سخت بود، اما انصافا می‌توانستیم برنده باشیم. فکر می‌کنم روی صحنه گل خطا روی مدافع ما صورت گرفت.

وی افزود: ما فیلم را بازبینی کردیم. بازیکن خارجی حریف، اندونگ، خطا انجام می‌دهد و خودش هم بعد از ریباند گل را می‌زند. امیدوارم ما اشتباه کرده باشیم، چون آقای کوپال ناظمی از داوران خوب ما هستند، اما فکر می‌کنم در آن صحنه اشتباه کردند و امیدوارم کارشناسی شود. بعد از آن هم بازی متعادل بود.

تارتار در پایان در خصوص شرایط استقلال خوزستان گفت: استقلال در نیم فصل تیمش را تقویت کرده و فکر می‌کنم دور برگشت نتایج خوبی داشته و در این زمین چند برد و مساوی کسب کرده و تیم بهتری شده است. امیدوارم تیمی که استحقاق ماندن در لیگ را دارد، بماند و در حقش اجحاف نشود و داوران ما هم با توجه به اینکه VAR نیست، دقت داشته باشند که خدایی نکرده حقی از تیمی تضییع نشود.

دیگر خبرها

  • دلایل «سرد» بودن بازی پرسپولیس - سپاهان/ راه قهرمان شدن سرخپوشان
  • محمدی-بلانکو، زوج خط حمله استقلال برای قهرمانی!
  • نتایج هفته بیست و نهم لیگ دسته اول فوتبال
  • تارتار: انصافا حق‌مان برد بود
  • جدول لیگ برتر در پایان هفته ۲۵ +نتایج کامل
  • برای بازگشت سه امتیاز شمس آذر مذاکرات متعددی انجام شده است
  • سرمربی پرسپولیس: دو امتیاز مهم از دست دادیم، اما تا آخر برای قهرمانی می جنگیم
  • امیری: بازی هفته بعد جدال مرگ و زندگی است/ یک امتیاز فاصله چیزی نیست که کنار بکشیم+ فیلم
  • سخت‌ترین هفته مدعیان | پرسپولیس می‌شکند یا استقلال؟
  • رئیس بایرن: قرار نیست از رئالی‌ها الگو بگیریم